سارقان بانک ملی به ابزارهای پیشرفته مجهز بودند

بانک ملی

یکی از اعضای هیات مدیره بانک ملی از پرداخت غرامت از سوی بانک ملی به تمامی آسیب دیدگان تحت نظارت قوه قضائیه خبر داد.

به گزارش سرگرمی برای همه، مونسان یکی از اعضای هیات مدیره بانک ملی جزئیات جدیدی از سرقت دانشگاه بانک ملی را اعلام کرد. از 250 گاوصندوق موجود در دسترس مشتریان، 162 جعبه شکسته، تمام جعبه های خالی خالی شده است.

مسئول بانک ملی با بیان اینکه بسیاری از صندوق ها پر است، نمی توانند آن ها را خالی کنند، گفت: نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی از روز گذشته شروع به کار کرده اند. نحوه ورود سارقان به بانک در حال بررسی است و دوربین های اطراف نیز توسط نیروی انتظامی رصد می شود.

از قربانیان برای شناسایی اموال دعوت کنید

مونسون در یک برنامه تلویزیونی گفت: سارقان با ابزار و امکانات پیشرفته وارد ساختمان شدند اما متاسفانه این اتفاق افتاد. امروز قربانیان برای شناسایی اموال به بانک دعوت شدند. دیروز عده ای از مالباختگان مطلع شدند که تاکنون محتویات آن صندوق ها را اعلام کرده اند. صورتجلسه از دیروز تشکیل شده و آثار باقی مانده از جنایت مورد استفاده نیروهای امنیتی و انتظامی قرار گرفته است.

جبران خسارات وارده به زیان دیدگان تحت نظارت قوه قضائیه

وی در پاسخ به اینکه چگونه می خواهید خسارت وارده را پرداخت کنید؟ وی گفت: با نظارت مراجع قضایی، غرامت تمامی حادثه دیدگان توسط بانک ملی پرداخت می شود.

ع. او گفت. این گفته پلیس بود، همه شرکای شعبه حضور دارند، هیچ کدام غایب نیستند. تحقیقات برای رفع شکاف های درون سازمانی ادامه دارد.

مونسون در مورد اینکه آیا جعبه ها هیچ آلارمی ندارند یا خیر. وی همچنین تصریح کرد. جعبه ها دارای سیستم های امنیتی هستند. اما آنطور که کارشناسان می گویند تیم سارقانی که وارد شعبه شده بودند آنقدر ماهر و سخت کوش بودند که توانستند سیستم ها را خاموش کنند.

انتهای پیام: