خیابان ولیعصر میزبان مهمانی ۱۰کیلومتری عید غدیر می‌شود

خیابان ولیعصر | عید غدیر

زارع با اشاره به برگزاری جشن 10 کیلومتری عید غدیر در تهران گفت: «طبق برنامه ریزی انجام شده این مهمانی از چهارراه ولیعصر تا چهارراه پارک وی برگزار می شود بنابراین تمامی گروه های مردمی به صورت سازماندهی شده در این مسیر حضور خواهند داشت. این جشن از ساعت 18 تا 22 عصر روز غدیر خم برگزار می شود.

به گزارش سرگرمی برای همه، ساسان زارن، سخنگوی ستاد مردمی جشنواره غدیر خم در نشست «پارتی 10 کیلومتری عید غدیر» که در مجتمع فرهنگی سرچشمه برگزار شد، پیشاپیش فرارسیدن ایام قربان بایرام و غدیر خم را تبریک گفت. این جشن به میزبانی خود مردم برگزار می‌شود، هیئت‌ها، مساجد، گروه‌های جهادی، مؤسسات قرآنی و فرهنگی و گروه‌های سرود در آن حضور خواهند داشت.

او ادامه داد. وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده این جشن از چهارراه ولیعصر تا چهارراه پارک وی در نظر گرفته شده است لذا تمامی گروه های مردمی به صورت سازماندهی شده در این مسیر حضور خواهند داشت. تا شب گذشته 300 گروه برای حضور در این مسیر اعلام آمادگی کردند.

سخنگوی ستاد مردمی جشنواره غدیر خم خاطرنشان کرد. اساس جشن همان است که در دین ما گفته شده است که اعیاد برپا می شود، برای این منظور علاوه بر اطعام، پذیرایی و هدیه دادن; غرفه های کودک و نوجوان برای این مسیر در نظر گرفته شده است.

به گفته زارع، در این مراسم چهره های مردمی و رسانه ای حضور خواهند داشت. البته این مراسم توسط هیچ سازمان و نهادی برگزار نخواهد شد، بلکه سازمان ها و نهادها نقش اسکورت و تسهیل گر را ایفا خواهند کرد. این جشن برخاسته از فلسفه اربعین است.

او اضافه کرد: ما سرودها، سرودها، غذاخوری ها، محافل سخنرانی، ایستگاه های دعا خواهیم داشت. تلاش بر این است که مراسم جشن خانوادگی باشد، این جشن از ساعت 18 تا 22 عصر روز غدیر برگزار می شود. مجری اصلی این جشن شهدا خواهند بود و به همین منظور عکس تعدادی از شهدا در این مسیر قرار می گیرد.

سخنگوی ستاد مردمی جشنواره غدیر خم اعلام کرد. بستری فراهم شده است که همه آماده ارائه خدمات سازماندهی شده برای عضویت در این جشنواره هستند. در واقع مؤسسین و خیرین زیادی هستند که آماده کمک هستند، بنابراین هر مؤسسی که قصد شرکت دارد می تواند از طریق سامانه پیامکی 3000212 به این جشن بپیوندد و راهنمایی های لازم را دریافت کند. هر خیریه می تواند 1 شماره به این سامانه ارسال و در این جشن شرکت کند. البته هر فرد یا خانواده ای که عهد و پیمانی داشته باشد می تواند با ارسال عدد 3 به این دسته های جشن در این سامانه بپیوندد.

انتهای پیام