جذاب ترین مدل های لباس زنانه برای مجالس

جذاب ترین مدل های لباس زنانه برای مجالس

به طور کلی لباس به لباسی گفته می شود که در مجالس و جشن ها پوشیده می شود. سبک مجلسی در ظاهر تعریف ساده ای دارد; اما عملی کردن آن کار بسیار پیچیده ای است. مدل لباس زنانه سبک خاصی از لباس پوشیدن است که زنانگی زنانه را بیشتر نشان می دهد و ظاهر آن ها را زیباتر و جذاب تر می کند. یکی از اجزای جدا نشدنی کمد لباس زنانه لباس است. پیراهن و لباس زنانه را می توان بر اساس طول لباس تقسیم کرد. پیراهن مجلسی بلند زنانه یا پیراهن مجلسی کوتاه زنانه و در نهایت تا زانو. بسیاری از افراد لباس شب را با لباس مجلسی اشتباه می گیرند. لباس شب، لباس شب کوتاه یا بلندی است که طرح خاص خود را دارد و از آخرین مد روز پیروی می کند. پوشیدن لباس زنانه به نوع مراسم بستگی دارد. در حال حاضر تنوع لباس های زنانه بسیار زیاد است. در یک عروسی بزرگ و شلوغ، لباس بلند انتخاب بهتری است و برای عروسی کوچک و جمع و جور، لباس زنانه کوتاه مناسب است. برای مجالس نه چندان رسمی مانند مهمانی ها، پیراهن های کوتاه انتخاب مناسب تری هستند، زیرا مجلس صمیمی و راحت تر است. ویژگی یک خانم شیک پوش انتخاب لباس مناسب با فضا و موقعیت است.

انواع لباس های مجلسی

یقه: لباس یقه، لباسی است که در ناحیه سینه، شانه و گردن این لباس باز باشد. مدل ماهی: قسمت پایین، پهلو و ران این لباس از ران به سمت پایین جذب و گشاد می شود و پوشیدن این لباس باعث می شود استایل شما کشیده به نظر برسد. مدل دنباله دار: همانطور که از نامش پیداست. در پشت این لباس از پارچه زیادی استفاده شده است. به طوری که هنگام راه رفتن رد لباس ها به زمین کشیده می شود. پرنسس: نام دیگر این مدل لباس، لباس پفی است. این لباس ها دارای چین و پف های زیادی از کمر تا پایین هستند. این لباس ها در دو نوع کوتاه و بلند تولید می شوند یقه قایق: نام دیگر این مدل لباس، شانه است. یعنی قسمت شانه این لباس عموما باز است.

انتخاب کفش مناسب برای لباس

کفش مناسب برای یک لباس کوتاه

  • لباس کوتاه با کفش پاشنه بلند
  • لباس کوتاه با کفش کتانی
  • لباس کوتاه با کفش های گوه ای
  • لباس کوتاه با کفش های تخت

کفش مناسب برای لباس بلند

  • لباس بلند با کفش پاشنه بلند
  • لباس بلند با کفش اسپرت
  • لباس بلند با چکمه
  • لباس بلند با کفش های تخت

انواع یقه لباس

هر لباس رسمی سبک و طرح خاص خود را دارد، گاهی این تفاوت در لباس به دلیل جنس و مدل لباس است.

  • یقه ایستاده
  • یقه فانتزی
  • یقه رو به پایین
  • یقه چرخیده
  • یقه قایق

مدل لباس زنانه گیپور

پارچه گیپور یکی از محبوب ترین پارچه ها برای دوخت های مختلف است که در صنعت مد و لباس استفاده می شود. وسعت استفاده از پارچه های گیپور بسیار زیاد است و تقریباً در سراسر دنیا از آن ها استفاده می شود. پارچه های گیپور از الیاف ابریشم مصنوعی، پنبه و نخ تولید می شوند و بیشتر آنها نیاز به آستر دارند.

مدل لباس زنانه کلوش

کلوش لباسی است که پایین تنه آن پهن تر از بالاتنه است. این لباس برای انواع اندام مناسب است. این مدل لباس برای خانم هایی که استایل شنی دارند عالی است. این لباس یک انتخاب عالی برای ختنه های کوچک است.

لباس زنانه

لباس زنانه مخملی

مخمل پارچه‌ای کرکی است که از ابریشم، پنبه، کتان یا پشم بافته می‌شود. پیراهن مجلسی مخملی زنانه یکی از محبوب ترین و محبوب ترین مدل های لباس در بین خانم ها و دختران جوان است. این لباس برای تمام سنین قابل استفاده است.

لباس زنانه مدل کراپ

از پارچه کرپ مازراتی برای دوخت لباس های رسمی استفاده می شود. دوخت لباس های رسمی با این پارچه بسیار ساده است. پارچه کرپ مازراتی یکی از شیک ترین و زیباترین انواع پارچه های تولید شده برای طراحی و دوخت لباس مجلسی می باشد. این پارچه کرپ مازراتی بسیار عالی است. زیرا رنگ نمی کند، چروک نمی شود و بادوام است.

لباس حریر زنانه

پارچه ابریشمی به گونه ای است که پود دو طرف یکسان باشد. این پارچه به دلیل نرم و خنک بودن برای لباس های تابستانی استفاده می شود. پارچه های ابریشمی در رنگ های متنوع تولید می شوند.

مدل لباس زنانه Lemme

پارچه لمه انواع مختلفی دارد اما ساتن لمه یکی از شیک ترین انواع لمه است و ساتن لمه از الیاف پلی استر و الیاف فلزی تهیه می شود و از این پارچه برای دوخت انواع لباس استفاده می شود.

لباس ژاکارد زنانه

پیراهن های ژاکارد استایلی کلاسیک و شیک به شما می دهد. پیراهن ژاکارد بلند انتخاب مناسبی برای خانم های قد بلند است و برای خانم هایی که قد کوتاه یا متوسط ​​دارند این پیراهن بلند را با کفش پاشنه بلند بپوشند تا جذاب تر به نظر برسند.

لباس ماکسی زنانه

لباس های ماکسی یا لباس های بلند معمولا تا نوک پا یا مچ پا هستند، این لباس مدل های مختلفی از چاک دار گرفته تا لباس های چین دار، خنک و تابستانی دارد که در بوتیک ها به فروش می رسد.   در آخر… این مطلب توسط سایت شنل قشم گردآوری شده است. شما میتوانید برای مطالب و اطلاعات بیشتر از دنیای مد و فشن و اطلاع از محصولات جدید و ترند و لباس های زنانه به سایت آنها مراجعه کنید.