تاثیر لایک استوری اینستاگرام برای ورود به اکسپلور

اگر با الگوریتم اینستاگرام آشنایی داشته باشید، حتما می‌دانید که الگوریتم اینستا پست‌هایی را که مورد توجه کاربران بیشتری قرار بگیرد، راهی اکسپلور می‌کند. پس با این حساب می‌توانیم این نتیجه را بگیریم که خرید لایک و ویو تاثیر مثبتی روی رفتن پست به اکسپلور می‌گذارد، اما اینطور نیست!  خرید لایک و بازید چه تاثیری روی رفتن پست‌ها به اکسپلور می‌گذارد؟ آیا بالا بودن تعداد لایک یک پست به معنی رفتن حتمی آن پست به اکسپلور است؟

بر اساس الگوریتم جدید اینستاگرام، لایک خوردن پست‌ها به تنهایی برای رسیدن به اکسپلور کافی نیست. دوره آموزشی اینبو بهتون کمک میکنه هم پست‌هاتون رو به اکسپلور ببرین و هم فالوورهای زیادی از این راه جذب کنین. تازه با تکنیک‌ها و ترفندهای این پکیج آموزشی فروشتون هم چند برابر میشه. پس عجله کنین و فرصت سبقت رو به رقبا ندین!

فرایند خرید لایک و بازدید چگونه است؟

در حال حاضر سرویس هایی مثل https://mymember.shop/خرید-لایک-اینستاگرام وجود دارند که با گرفتن مبلغ نه چندان زیادی برای پست‌های اینستاگرامی پیج‌ها لایک یا بازدید می‌زنند.  روند کار در خرید لایک و بازدید به این صورت است که شما هزینه‌ی لازم را پرداخت می‌کنید و در ازای آن تعداد مشخصی لایک و بازدید به طرف پست شما حواله می‌شود.  لایک و بازدیدی که پس از تهیه، روانه‌ی پیج شما می‌شود توسط ربات‌ها انجام می‌شود. این ربات‌ها در تعداد انبوه و در بهترین حالت با پروفایل‌هایی شبیه به پروفایل اشخاص واقعی ساخته می‌شوند.

استوری اینستاگرام | اینستاگرام | ورود به اکسپلور

آیا افزایش لایک تاثیری در ورود به اکسپلور دارد؟

در این نوشته قرار است به همین موضوع بپردازیم و دریابیم که فارغ از همه شایعاتی که بین کاربران وجود دارد، یک پست باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد تا به اصطلاح هم خوش لایک باشد و هم بتواند به اکسپلور راه پیدا کند. پس اگر یک صفحه کسب‌وکاری در دنیای اینستاگرام دارید و قصد دارید حرفه‌ای‌تر محتوا تولید کنید باید با تکنیک‌های بیشتری برای رسیدن به اکسپلور آشنا شوید.

تردز اپلیکیشنی است که به تازگی از سوی متا معرفی شده و قرار است رقیبی برای ایکس یا همان توییتر باشد. با این وجود این اپلیکیشن توانسته از ظرف مدت کوتاهی حجم زیادی از مخاطبان را به خود جلب کند.

تنها راه برای ورود سریع به اکسپلور اینستاگرام!

قبلا در مقاله ورود قطعی به اکسپلور اینستاگرام کامل در مورد این توضیح داده ایم که چه محتوایی و چه فعالیت هایی را پست شما را به صورت قطعی وارد اکسپلور می کند اما نکته مهم این است که خیلی وقت ها زمان کافی برای این کار یا حتی خلاقیتی برای ساخت پست های جذاب نداریم. از حق نگذریم ورود پست ها به اکسپلور اینستاگرام کار آسانی نیست و همیشه در هر شرایطی این ترفندها جواب نمی دهد! اما آیا راه کار بهتری برای وارد کردن پست ها به اکسپلور اینستاگرام وجود ندارد؟ چراکه نه ما در اینبو سرویس های اکسپلور اینستاگرام را برای شما آماده کرده ایم که با به راحتی می توانید از اکسپلور ورودی جذب کنید و فالوورهای زیاد دریافت کنید.

فقط کافیه همین حالا از منوی خدمات روی سرویس خرید اکسپلور کلیک کناز زمانی که اینستاگرام بین ایرانی‌ها محبوبیت پیدا کرد، بیشتر افرادی که به صورت حرفه‌ای تولید محتوا انجام می‌دادند، آرزو داشتند تا دستور رفتن به اکسپلور را کشف کنند تا عکس‌ها و فیلم‌های 30 ثانیه‌ای‌ آنها وارد اکسپلور شود. این اتفاق در نهایت سبب می‌شود تا تعداد زیادی فالوور جذب پیج شود. در همان بازه زمانی تصور بر این بود که هر چقدر لایک بیشتری بگیرند، راحت‌تر و سریع‌تر می‌توانند به اکسپلور راه پیدا کنند.

تکنیک های کلیدی برای رشد آمار لایک و افزایش احتمال ورود به اکسپلور

برای آنکه بتوانید در تولید محتوایی که بتواند شما را به اکسپلور برساند حرفه‌ای شوید باید ابتدا از برخی تکنیک‌های اولیه استفاده کنید.

افزایش لایک و ورود به اکسپلور با پاسخ به نیاز فالوور

حقیقت این است که محتوای‌های کاربردی همیشه دیده می‌شوند. منظور همان محتواهایی است که یک نکته جدید را به مخاطب یاد می‌دهند یا یک مشکلی را حل می‌کند. چنین محتوایی هم لایک دریافت می‌کند و هم اینکه شانس سیو گرفتن بیشتری خواهید داشت. به این ترتیب نرخ تعامل این سبک محتوا بالا می‌رود و به سادگی وارد اکسپلور می‌شود.

به عبارت دیگر یکی از شاخص‌های مهمی که در ورود پست شما به اکسپلور تاثیرگذار است، تعداد سیوهای پست شما به ویژه در چند ساعت اولیه انتشار پست است. به همین منظور یک ابزار به شدت کاربردی در اختیار افرادی قرار دارد که می‌خواهند سریعتر راه خود را به اکسپلور اینستاگرام باز کنند و آن است. این امکان در کنار افزایش لایک‌ها در ورود به اکسپلور اینستاگرام موثر خواهد بود. به همین خاطر در هر حوزه‌ای که فعالیت می‌کنید، سعی کنید محتوایی بسازید که سوال ذهنی قشری مشخصی را پاسخ بدهد تا لایک و سیو بیشتری کسب کنید.

اهمیت خلاقیت در ورود پست به اکسپلور

برای اینکه خلاقیت خود را نشان دهید حتما نباید محتوای طنز تولید کنید. در هر حوزه‌ای تلاش کنید از روش‌ها و مدل‌های جذاب برای معرفی کسب و کار خود و تولید محتوا استفاده کنید. برخی مواقع استفاده از نقاشی به جای عکس‌های واقعی می‌تواند محتواهای خلاقانه‌ای تولید کند یا مثلا استفاده از لحن‌های کامیپوتری و ماشینی به جای صدای انسانی می‌تواند به عنوان یک محتوای خلاقانه شناخته شود.

خلاقیت باعث می‌شود کاربران محتوای شما را با کاربران بیشتری به اشتراک بگذارند چرا که برای آنها تازگی دارد. درحقیقت تعداد شیر های پست شما نیز یکی از عواملی است که می‌تواند شما را به اکسپلور نزدیک‌تر کند. البته برای افزایش تعداد شیر در کوتاه می‌تواند توصیه دیگری نیز وجود دارد و آن است.

تاثیر درخواست از مخاطب در افزایش لایک اینستاگرام

بسیاری از کاربران عادت به لایک کردن پست‌ها ندارند، هر  چند که محتوا را تا انتها نگاه می‌کنند و حتی از آن خوششان می‌آید. برای آنکه چنین کاربرانی را تشویق کنید تا پست شما را لایک کنند به روش خودتان از آنها بخواهید تا پست شما را لایک کنند یا کامنت بگذارند و نظرات خود را با شما در میان بگذارند. این کار در افزایش آمارهای مربوط  به تعامل کاربران با شما اثر گذار است، همان چیزی که می‌تواند شما شانس پست شما برای رسیدن به اکسپلور را افزایش دهد. در همین رابطه شما می‌توانید اقدام به خود کنید تا شاهد افزایش بازخورد بیشتری باشید. به این ترتیب این اقدام به عنوان تعامل کاربران با شما در نظر گرفته خواهد شد.

افزایش لایک و ورود به اکسپلور بر مبنای شناخت مخاطب

انتشار هر محتوا بر روی پیج باعث نمی‌شود که تعداد لایک شما افزایش پیدا کند بلکه تولید محتوا براساس علایق و شناخت مخاطب است که چنین امکانی را به شما خواهد داد. برای این کار کافی است، یک نظرسنجی در پیج بگذارید چند سوال بپرسید تا متوجه شوید مخاطبین شما به چه محتوایی بیشتر علاقه دارند.

تاثیر ارتباط متقابل با مخاطبین در افزایش لایک

در محتواها خود تلاش کنید تا با مخاطب ارتباط خوبی برقرار کنید. تلاش کنید به نحوی این کار را انجام دهید تا مخاطبین شما احساس نزدیکی داشته باشند و تصور کنند که در محتوا و رشد پیج شما شریک هستند. یکی از راه‌هایی که به شما امکان می‌دهد تا ارتباط نزدیک‌تری با مخاطبین خود برقرار کنید این است که در کامنت‌ها یا دایرکت به خوبی با آنها برخورد کنید.

الگوریتم اینستاگرام چطور کار می‌کند؟

شاید بتوان گفت که جواب این سوال را کسی نمی‌داند! اینکه برخی می‌گویند اگر من هزار لایک بگیرم و یا نسبت لایک به فالوورهایم 30 درصد بشود حتما وارد اکسپلور می‌شوم، در واقع یک ادعا است و هیچ سند و مدرکی پشت آن نیست. به صورت کلی الگوریتم‌های اینستاگرام به این صورت کار می‌کند که وقتی ما زیر یک پست لایک و کامنت می‌گذاریم، احتمال نمایش این پست در اکسپلور دوستان ما بالاتر می‌رود. یعنی اگر یک پست مورد استقبال ما قرار بگیرد، احتمالا وارد اکسپلور دوستان ما نیز می‌شود!

افزایش لایک و امکان ورود به اکسپلور

پس وقتی مخاطبین ما در همان ساعات اولیه انتشار پست، آن را لایک کردند، به احتمال زیاد این پست برای دوستان آنها هم به نمایش درمی آید و در نهایت اگر دوستان آنها نیز این پست را لایک کنند، دوستان دوستان ما هم پست را خواهند دید. البته این نکته را درنظر داشته باشید که تنها لایک نیست که در ورود شما به اکسپلور اهمیت دارد و شاخص‌های متعددی در این موضوع دخیل هستند که درادامه به آنها نیز اشاره خواهیم کرد اما به طور کلی شما می‌توانید برای رشد سریع شاخص‌های مورد نیاز از جمله تعداد لایک، از استفاده کنید.

حال که متوجه شدید تعداد لایک ها و شانس ورود شما به اکسپلور رابطه مستقیمی باهم دارند، وقت آن است که به چگونگی امکان تولید محتوا با امکان جذب لایک بالا بپردازیم. به این نکته توجه داشته باشید که برمبنای اصول برندینگ هر کسب‌وکاری می‌تواند با مخاطبش با یک لحن خاص برخورد کند، این مسئله به شخصیت برند شما باز می‌گردد، مثلا ممکن است یک برند را ببینید که با مخاطب شوخی‌ می‌کند اما یک برند دیگر بسیار جدی برخورد می‌کند. این مورد به به مدل مخاطب‌های صفحه بستگی دارد و انتخاب این مدل به شناختی که از مخاطبین خود پیدا کردید باز می‌گردد.

کاربرد ریچ و ایمپرشن در رسیدن به اکسپلور اینستاگرام

در این بخش باید ابتدا با این مفهوم آشنا شوید که ریچ تعداد کل افرادی است که محتوای شما را می بینند و ایمپرشن تعداد دفعاتی که محتوای شما نمایش داده می شود، صرف نظر از اینکه کلیک شده یا خیر. این مسئله هم یکی از شاخص‌هایی است که می‌تواند مسیر رسیدن شما به اکسپلور را فراهم کند. میتواند آمار پست شما را تحت تاثیر قرار داده و شانس پست شما را برای ورود به اکسپلور افزایش دهد.

همراهی با موج هشتگ‌ها برای افزایش فالوور اینستاگرام

برخی مواقع، موضوعاتی در فضای اینترنت ترند می‌شود و همه راجع به اون موضوع برای ورود به اکسپلور اینستاگرام محتوا تولید می‌کنند، مثل یک آهنگ یا یک سریال. در این مواقع یک فرصت طلایی به وجود می‌آید که با استفاده از آن می‌توانید خود را مطرح کنید.