ای سرداران سلامت به کجا می‌روید؟

سرداران | سلامت

از آنجا که یک جنگ بیولوژیکی در جهان در جریان است ، در کشور ما ، ویروس کشنده به بدن انسان حمله کرده است ، جامعه پزشکی در اینجا بیشتر درگیر است ، بیش از هر سازمان دیگری مسئول است ، من به جامعه پزشکی رهبران بهداشت می گویم. البته آنها باید از اقتدار و پاسخگویی لازم برای ناکارآمدی برخوردار باشند.

اهمیت سلامت به حدی است که حتی ایمنی ، که ضروری ترین نیاز هر کشور است ، به سلامت بستگی دارد. اگر سلامتی وجود نداشته باشد ، امنیت نیز وجود ندارد. اما وقتی ایمنی در سلامت تعریف نشده است ، این مشکل کجا باید حل شود؟ برای چه کسی؟

کافی است با کمک داروهای پزشکان ، او را شبیه پزشکی کند که برای درمان آنها مشتاقانه به تخت بیماران می شتابد.
منظور من همه مراقبت های بهداشتی است ، از مجلس گرفته تا دولت تا سازمان غذا و دارو و حتی پزشکان خصوصی. مردم جامعه پزشکی را یکپارچه می دانند. انتقاد از یکدیگر در این شرایط و برخی انتقاد از دیگران یا استعفا ، ایجاد تفرقه در این شرایط غیرقابل قبول است. سلامت جامعه شوخی نیست. مدیریت سلامت انسان کار تعمیر و نگهداری نیست ، آزمایشگاهی نیست تا ببینیم چه اتفاقی می افتد.

جنگ ، جنگی است ، نظامی ، اقتصادی یا بیولوژیکی و فرماندهی و مبنای آن مشخص شده است. بنابراین ، درست مانند جنگ هشت ساله ای که در آن ICRC و ارتش متحد شدند ، همه رزمندگان جبهه سلامت باید تلاش کنند ، با یک صدا صحبت کنند ، به موقعیت ملی و جهانی احترام بگذارند و خود را وقف سلامت مردم کنند. به از طریق خدمات صادقانه

درست است که ویروس کرونا وحشی است ، ناشناخته است ، جهش های زیادی دارد ، اما اخباری که روزانه از صدا و سیمای ما درباره مرگ ما پخش می شود بسیار نگران کننده است. یا وقتی اخبار مدام می گویند ایالات متحده یا کشور دیگری اولین بیماری است ، مردم تکثیر می شوند. چرا آمار نمی دهند تا دریابند ما چقدر خطرناک هستیم؟ آیا این محل پشیمانی و تأثیرگذاری نیست؟

گزارش شده است که برخی مقامات متهم به ممنوعیت واردات واکسن از انگلیس و ایالات متحده هستند. خوب ، این از ابتدا چنین بود و بهتر است شرایط را توصیف کنیم: واقعیت آنگونه که هست. حال اگر چنین گفته است ، ابتدا برعکس می گوید و ثانیاً آیا قبلاً قابل قبول است که قبلاً آن را گفته باشد؟ مشاوران وی نیز از جامعه پزشکی هستند. رهبر Oyer ، که از دستورات شما بسیار اطاعت می کند؟ و توصیه می کند که صحبت کنید.

سوال اصلی زیر است.

1. آیا آمار واقعی را به مردم می گویید؟ شفافیت در این زمینه چیست؟ چه وضعیتی وجود دارد که هر روز شاهد مرگ و میر بیشتری هستیم؟

2. نقش شما چیست؟ کجا میری؟ برنامه های شما برای آینده چیست؟ آیا وام های درمانی به درستی توزیع می شوند؟ آیا آموزش پزشک به اندازه اندازه و توزیع آن متعادل است؟

3. آیا کافی است نمودارها را به طور مداوم نشان دهیم ، سپس نشان دهیم که نمی توانیم کاری انجام دهیم ، هیچ پیش بینی ای نداریم ، فقط ماسک می زنیم؟ آیا شخص دیگری می تواند این را بگوید؟

4. درخشان ترین وعده های شما در مورد کرونا کجاست؟ چرا این اتفاق نیفتاد؟

5. آیا طب سنتی را قبول دارید؟ طب سنتی قطعاً با خرافات متفاوت است زیرا در جامعه واقعیت دارد. اگر مردم از توصیه های پزشکی شما پیروی نمی کردند آیا میزان مرگ و میر بیشتر بود؟

6. آیا از فروش دارو در ناصر خسرو و قیمت تکان دهنده آن اطلاع دارید؟ آیا ارتباطی با جامعه پزشکی و دارویی شما دارد؟

7. آیا کارخانه های دارای سهامداران جامعه پزشکی برخی داروها را که اینقدر مصرف می شوند تولید نمی کنند؟

8. آیا داروهای تجویزی شما مثر بوده است؟ آیا آماری وجود دارد که حداقل اکثر پزشکان بتوانند آن را تأیید کنند؟

9. آیا از سرم های باقی مانده در گمرک و ترخیص با تلاش قوه قضائیه مطلع هستید؟ آیا هیچ فایده ای برای جامعه پزشکی و دارویی ندارد؟

10. توصیه شما به پزشکان عمومی (در دانشگاهها و سایر کشورها) که داروهای زیادی را برای بیمار تجویز می کنند ، چیست ، مصرف سرانه برخی از داروها در کشور بسیار افزایش یافته است؟

11. سهم شما در منظم بودن مصرف مواد مخدر در جامعه چیست؟ چه کار فرهنگی در این زمینه انجام داده اید؟ چرا مصرف ما اینقدر با متوسط ​​جهانی متفاوت است؟

12. چقدر درباره فضای مجازی و آنچه در مورد دارو ، به ویژه بیماری کرونا نوشته شده است ، می دانید؟ چرا یک وب سایت اختصاصی ندارید که حقایق را به مردم بگوید؟

13. چقدر از ماهیت انسانی ویروس دفاع کرده اید؟

14. سخنان فائوچی و اعترافات وی در ایالات متحده ، منبع رسمی بیماریهای عفونی ، تا چه حد صحت دارد؟

15- چقدر به سازمان بهداشت جهانی مدیون هستید؟ آیا اظهارات برخی از افرادی را که ایران را به عنوان موش آزمایشگاهی معرفی کردند ، قبول دارید؟

16. طب ایرانی در دنیا اهمیتی ندارد ، چرا باید از اهمیت آن کاسته شود؟

17. نقش پزشکان ماهر در کشور ما و جهان چیست؟

18. آیا تنها مشکل افرادی است که قوانین بهداشتی را رعایت نمی کنند؟ در بسیاری از جلسات مذهبی ، آنها بیش از هر مکان دیگری تماشا می کنند.

19. شما بیمارستان ها را بهتر از هر کسی می شناسید. و حجم مراجعات را مشاهده می کنید. آیا این بیمارستان ها بهترین مکان برای انتقال ویروس نیستند؟ آیا این وضعیت را دوست دارید؟

20. چرا تعداد و توسعه داروخانه ها روز به روز نامتعادل است؟ آیا این نشانه خوبی است؟

21. چرا بیمارستانهای تخصصی تر و مدرن تری در برخی نقاط تهران مانند حر عرب وجود دارد؟ در مورد داروخانه هم همینطور. در برخی مناطق ، نزدیک ، و در برخی نقاط نه.

22. آیا از تعرفه ها مطلع هستید؟ چقدر جدید بوده؟ مردم از ترس جان خود مجبور به تسلیم می شوند.

23. واکسن شما چقدر مثر بوده است؟

24. فرمان شما چقدر در اردوگاه ها موثر بوده است؟

25. آیا تولید واکسن در کشور واقعی است؟ آیا بلوف های واکسن درست بود؟

26. آیا شاکیان در تهیه واکسن مشارکت داشتند یا سرم را دیر به آنها تحویل دادید؟

27. آیا بیمه درمانی زیر مجموعه وزارت بهداشت است؟ چرا متخصصان و مسئولان حتی بیمه اضافی را در مطب یا بیمارستان خود قبول نمی کنند؟ و کسانی که موافق هستند ، به صورت آنلاین تسویه حساب نمی کنند؟

28. یک سازمان نظام پزشکی چه می کند؟ آیا او فقط منتظر رسیدن اعتراض است؟ آیا نقش کنترل کننده ای ندارد؟

29. آیا نقص ها مصنوعی نیستند؟ عوامل داخلی در جامعه پزشکی آنها را ایجاد نمی کند.

30. آیا صنعت دارو پردرآمدترین تجارت جهان است؟ چقدر در آن کشور دارید؟

31. آیا تعارض منافع را می پذیرید؟ تا چه اندازه در تصمیم گیری های شما دخیل است؟

32. چه تعداد از سهام بیمارستانهای بزرگ متعلق به پزشکان معروف است؟ کارخانه های بزرگ دارو چطور؟

33. تحریم مواد مخدر در صورت مرگ چقدر مثر است؟

34. چرا رندساویر و مانند آن ، که احتمالاً با ویروس ابولا داخلی مرتبط است ، بسیار توصیه می شود که کمیاب یا گران باشد؟ آیا می دانید هزینه خدمات دهی به چنین چیزی چقدر است:

35. آیا قوانینی برای هدایت کلینیک ها و آزمایشگاه ها به پزشکان در بیمارستان ها یا مطب های خصوصی وجود دارد؟

36. آیا حذف دفترچه بیمه به درستی انجام شده است؟

37. آیا کاشی ها برداشته شده است؟ آیا کسی رسید آنها را کنترل می کند؟

38. آیا از پزشکان ، بیمارستانها ، آزمایشگاههایی که تعرفه نمی پذیرند آگاه هستید ، برای خود کار می کنند؟

39. آیا از تأثیر غذا و دارو بر جامعه آگاهی کامل دارید؟

40. چرا موافق نیستید؟ شما باید متحد باشید ، باید کلمات خود را متحد کنید. چرا با مردم صحبت نمی کنید؟ چرا از کیان پزشکی حمایت نمی کنید؟ شما باید بیشتر و واضح تر با مردم صحبت کنید.

اینها تنها بخشی از س questionsالات و نگرانی هایی است که جامعه پزشکی ، به ویژه فرماندهان آن ، برای حفظ یکپارچگی خود باید به آن توجه کنند. البته ، من از پزشکان ، پرستاران ، همه کسانی که صادقانه برای مردم کار می کنند ، قدردانی می کنم ، صادقانه و از صمیم قلب در خط مقدم این مبارزه هستند و مطمئناً با بسیاری از این مسائل برخورد می کنند. اجازه دهید روحیه بالای پزشکان شهید و پرستاران در دوران دفاع مقدس در مبارزه با ویروس کرونا فتح شود.