بین الملل

افت کیفیت محصولات سازمان میادین، موضوعی در تیررس شهروندان/ چرایی ارائه محصولات بی‌کیفیت از سوی میادین شهرداری تهران

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، موضوع این روزهاست کیفیت در ارائه هر خدمتی حرف اول را می زند، موضوعی که در صورت عدم توجه بر روی کالاها و محصولات باعث نارضایتی مردم و عوامل دیگر می شود.

از میوه‌ها و سبزیجات گرفته تا خوراکی‌ها و محصولات شرکتی، همه آنها باید در هنگام تحویل از بهترین کیفیت برخوردار باشند زیرا شهروندان در قبال پولی که می‌پردازند از فروشنده انتظار خدمات باکیفیت دارند.

در عین حال شاهد تبلیغات سازمان های مختلف هستیم که مدعی ارائه خدمات باکیفیت و با قیمت کمتر هستند و همه این موارد نیاز به بررسی دارد. یکی از سازمان هایی که در حال حاضر شاهد آن هستیم، ارائه محصول با قیمت کمتر است سازمان مدیریت میدان میوه و تره بار شهرداری تهران است که اخیراً اخبار زیادی از آن می شنویم.

وقتی ارزانی جایگزین کیفیت بالا می شود.

تشکلی که به گفته مدیرانش در برخی از محصولات بین 15 تا 40 درصد اختلاف قیمت نسبت به خارجی دارد و همین موضوع باعث شده تا اعضا; شورای اسلامی شهر تهران و شهروندان را به خرید و مصرف محصولات آن تشویق کند.

محصولاتی که فقط از راه دور خوب هستند و با نزدیک شدن به آن شاهد کیفیت پایین محصولات خواهیم بود، محصولاتی که در چند ماه اخیر باعث نارضایتی اعضای شورای اسلامی شهر تهران شده است.

عدم ارائه خدمات با کیفیت توسط سازمان مدیریت حوزه

در این خصوص مهدی پیرهادی، رئیس کمیته بهداشت محیط و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به توسعه و ایجاد مراکز تهیه و توزیع میوه و تره بار می گوید: در شهر و محصولات کشاورزی باید از تولید تا مصرف در میدان تره بار باشد اما در میادین میوه و تره بار شهرداری شاهد ارائه خدمات مطلوب به شهروندان نیستیم.

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم ارائه محصولات با کیفیت و با تفاوت قیمت نسبت به سایر مراکز فروش در سطح شهر تاکید می کند و ادامه می دهد. آنها باید از کیفیت خوبی برخوردار باشند تا “شهروندان از مزارع میوه و تره بار استقبال کنند”.

اعتراض شهروندان تهرانی به کیفیت پایین محصولات مختلف

وی با بیان اینکه کیفیت میوه باغات سبزی باید روز به روز ارتقا یابد، گفت: چرا که گاهی شاهد اعتراض برخی شهروندان در این زمینه هستیم. و تخریب 10 میدان میوه و تره بار ایمن سازی و 15 میدان میوه و تره بار برای معلولان مناسب سازی می شود.

افت کیفیت تولیدات سازمان میدان از نظر شهروندان مشکل ساز است/ چرا تحویل محصولات بی کیفیت از سوی شهرداری تهران است؟

سوده نجفی، عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز به این سوال درباره تحقیق و تفحص پاسخ داد کیفیت میوه ها و سبزیجات می گوید: وی ادامه داد: ما به عنوان نماینده مردم در شورای شهر نظارت خود را بر میادین و بازارهای سازمان مدیریت میدان اعمال خواهیم کرد و موظف به رسیدگی به شکایات شهروندان برای اخذ رضایت شهروندان».

او ادامه می دهد. «سعی می کنیم طبق خط مشی خود تغییرات و تحولاتی داشته باشیم و در زمینه ارتقای کیفی تذکراتی به مدیرعامل سازمان «میادی» می دهیم.

یکی از اعضای هیئت مدیره شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه کیفیت پایین برخی از محصولات در میادین میوه و تره بار بررسی می شود و خود من اخیراً به صورت تصادفی از میادین و میادین خرید انجام دادم. از محصولات بی کیفیت عکس بگیرید من مدیرعامل سازمان را فرستاده ام و مشکل افت کیفیت را در این سازمان مشاهده کرده ام و به زودی به چندین میدان در مناطق مختلف تهران هجوم خواهیم برد.

نارضایتی تعداد زیادی از شهروندان از کیفیت محصولات سازمان میدان

در همین راستا به سراغ شهروندان معامله گر در میادین و بازار رفتیم تا توضیحات بیشتری در مورد کیفیت محصول ارائه کنیم که 80 درصد از مشتریان بررسی شده در بازار و میادین ناراضی بودند و. 20 درصد از مشتریان از برخی محصولات رضایت نسبی داشتند.

شهروندان و مشتریان این سازمان نسبت به گرانی این محصولات نسبت به برخی مغازه ها و خودروهای بزرگ خیابانی اعتراض داشتند، زیرا به گفته آنها محصولات این مراکز ارزانتر و محصول ارائه شده کیفیت بهتری دارد.

این موضوع را یکی از اعضای شورای شهر تهران اعلام کرد و بر این اساس مهدی عباسی یکی دیگر از اعضای شورای شهر تهران از نحوه مدیریت در ساماندهی میادین میوه و تره بار انتقاد کرد و درباره قیمت گذاری در میادین گفت. تحت کنترل شهرداری است. قیمت ها در منطقه نفرآباد در غرفه های میوه در میدان تره 20 تا 30 درصد گران تر از میوه فروشی محلی است، کیفیت نیز پایین است.

سوالی که قطعا مورد انتقاد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران و به گفته ایوب فصاحت است. بازرسی های این سازمان از مراکز عرضه میوه و تره بار شهرداری تهران نشان می دهد که دو مشکل اصلی در راس نارضایتی مردم قرار دارد، یکی کیفیت میوه و دیگری رفتار نامناسب غرفه داران در مراکز فوق الذکر. که: در دسته 1 و 2 نارضایتی مردم از میوه و تره بار، یکساله شهرداری هستند.

حال با توجه به اظهارنظر اعضای شهرداری، نارضایتی شهروندان و اظهارات مدیرعامل این سازمان خواستار مدیریت شهری به وضعیت آشفته اجناس در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران فکر کنید چرا که افت کیفیت در میادین و بازارهای این سازمان چیز کمی نیست و شهروندان انتظار دارند با پولی که می پردازند محصول باکیفیتی تهیه کنند.

همچنین با توجه به اتمام 1 سال شهرداری انتظارات شهروندان نسبت به رفع مشکلات قبلی و عدم ایجاد مشکلات جدید بیشتر است تا خدای ناکرده دچار سردرگمی و افت خدمات در شهر نشویم. تهران مانند برخی دوره ها.

انتهای پیام/