عمومیکسب و کار ایرانیان

آموزش نصب روکش صندلی ساینا

نحوه بستن روکش صندلی خودرو و نحوه نصب روکش صندلی خودرو دغدغه اصلی بسیاری از افراد است. در واقع، بسیاری از صاحبان خودرو برای جلوگیری از آسیب دیدن صندلی خودرو خود را تعویض می کنند

انواع روکش صندلی ساینا

قبل از اینکه در مورد نحوه پوشیدن روکش صندلی پراید صحبت کنیم، بهتر است با انواع و ویژگی های آن ها آشنا شویم. در ادامه به بررسی انواع صندلی ها می پردازیم.

این نوع روکش صندلی در رنگ ها و طرح های مختلف موجود می باشد. علاوه بر این، از آنجایی که روکش کاملاً از پارچه ساخته شده است، بسته به موقعیت مکانی می توان از پارچه های مختلفی استفاده کرد و باعث جذابیت و زیبایی بیشتر خودروی شما می شود. این یکی از بهترین راه ها برای خرید مبلمان لوکس است.

روکش چرمی

این مدل روکش کاملا چرمی است. از آنجایی که چرم است، طیف رنگی این مدل بسیار محدود است. این نوع روکش بسیار جذاب است و خودروی شما را زیبا جلوه می دهد. چرم مصنوعی مشکی، قهوه ای، قرمز و غیره است. رنگ، موم ساده یا حتی یک دستمال مرطوب می تواند آن را مانند روز اول تمیز و براق کند.

مخلوطی از چرم و پارچه

هنگام خرید روکش صندلی می توانید طرحی اسپرت را انتخاب کنید و از ترکیب چرم و پارچه استفاده کنید تا زیبایی خودروی خود را دو چندان کنید. دوخت چنین روکشی زمان زیادی می برد و طراحی آن نیز زمان زیادی می برد، بنابراین قیمت آن از لباس های چرمی بیشتر است. اگر می خواهید فضای داخلی ماشین را انجام دهید، این نوع پوشش را امتحان کنید.

نحوه برداشتن روکش صندلی جلو

هنگام یادگیری نحوه بستن روکش صندلی های پراید، از صندلی های جلو شروع کنید. این تکه روکش صندلی را در قسمت زیرین صندلی قرار دهید و با دست فشار دهید تا تمام درزها به هم برسند. پتوی دوم را باید روی پتوی اول قرار دهید تا همه درزها در یک راستا قرار گیرند. سپس نواری در زیر روکش دوم وجود دارد که به شما امکان می دهد انگشت خود را زیر پوشش اول زیر صندلی قرار دهید. این کش را زیر صندلی ببندید یا کش را زیر فنر بالشی ببندید و کش بافته شده را بکشید تا محکم شود.

نحوه بستن ساپورت

در این آموزش نحوه پوشاندن روکش صندلی بزرگ و در این مرحله نحوه مونتاژ پایه صندلی و پایه یا پشتی روکش را به شما نشان می دهیم. در این مرحله مانند مرحله اول از صندلی جلو شروع کنید، در این مرحله باید روکش را از وسط عوض کرده و به پشتی صندلی بکشید، مانند مرحله قبل عمل کنید. همه امتیازها مطابقت دارند در این زمان تکیه گاه چرخ باید زیر صندلی جلوی خودرو یا فضای بین پشت و صندلی حرکت داده شود. حالا باید لاستیک زیر صندلی و البته زیر فنرها را بپوشانید.

نحوه قرار دادن روکش روی صندلی عقب ماشین

تا اینجا نحوه برداشتن روکش صندلی جلو پراید را فهمیدیم. حال باید اقداماتی را برای نصب صندلی عقب روی خودرو انجام دهیم. مانند مراحل قبل، با صندلی یا روکش صندلی شروع کنید. اکثر پشت ها دو لایه دارند. در این مرحله باید کف خودرو از بدنه جدا شده و در جای خود قرار گیرد. پس از پایین آمدن به مکان دیگری، روکش صندلی را زیر صندلی قرار دهید و مراحل قبلی را در راهنمای نصب صندلی طی کنید. باید همزمان دو باند لاستیکی ببندید و طناب ها را درست ببندید. پچ، باید این مرحله را در قسمت بعدی تکرار کنید.

مرحله بعدی این است که از جدا نشدن پشتی و صندلی عقب از بدنه خودرو اطمینان حاصل کنید، بنابراین این مرحله در داخل خودرو انجام می شود. برای نصب کارت پشتیبانی مراحل زیر را دنبال کنید. صندلی را تنظیم کنید و درز باید مطابقت داشته باشد. نوار لاستیکی که پوشش را در جای خود نگه می دارد باید در جای خود باشد تا از شل شدن روکش صندلی جلوگیری کند.

ویژگی های بهترین روکش صندلی پراید

روکش صندلی برای محافظت در برابر سرقت

رنگ مناسب در پارچه، این رنگ چشم را خسته نمی کند

در مقابل نور خورشید رنگ پوشش را تغییر نمی دهد

تمیز و آسان برای شستشو

آخرین مرحله بستن روکش صندلی پراید است

آخرین مرحله در ساخت روکش صندلی پراید، پوشاندن قسمت پایینی صندلی ماشین است. توجه داشته باشید که صندلی های جلو و عقب این خودرو از این سری هستند. پس از بسته شدن صندلی های جلو و عقب، این قسمت ها نیز باید بسته شوند. پوشش این بخش آسان است.

نتیجه

در این مقاله نحوه قرار دادن روکش صندلی های ساینا را به شما نشان داده ایم و تمامی مواردی که باید هنگام نصب روکش صندلی پراید رعایت کنید را توضیح داده ایم. با رعایت این نکات می توانید به راحتی صندلی ماشین کودک را نصب کنید. برای خرید انواع روکش صندلی ساینا و لوازم جانبی دیگر به فروشگاه بهنیکان مراجعه کنید.