اجتماعیکسب و کار ایرانیان

برای خرید جاکفشی خانه چه مدلی انتخاب کنیم؟

در زمان خرید جاکفشی اولین سوالی که برای شما به وجود می آید این است که چه مدلی مناسب منزل خانه ما است؟

در ادامه این مقاله به این موضوع و معضل میپردازیم.

جاکفشی به هیچ وجه در دکوراسیون داخلی خانه یا راهرو شما بی اهمیت به نظر نمی رسند. متأسفانه وقتی صحبت از نظم بخشیدن به خانه، قرار دادن و هماهنگ کردن اجزا به میان می آید، فقط به اقلام بزرگ خانه چشم نوازی می کنند که اهمیت قابل توجهی نیز دارند و این موضوع را فراموش میکنید که وسایل کوچک در دکور خانه تاثیر بسزایی دارند.  مانند جاکفشی های ارزان و شیک که زیبایی و نظم محیط زندگی و خانه را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.

کدام مدل جاکفشی برای دکوراسیون و فضای منزل بهتر است؟

یکی از مهمترین مواردی که هنگام خرید جاکفشی زیبا و شیک باید به آن توجه کنید جنس جاکفشی است تا کاملا تناسب داشته باشد و با استایل منزل شما همخوانی داشته باشد. در زیر به این موضوع پرداخته ایم.

جاکفشی فلزی مناسب سبک صنعتی و دکوراسیون داخلی مینیمال است که با ظاهری ساده فضای کافی برای قرار دادن کفش را فراهم می کند. یکی از انواع کفش های ساده، نوع فلزی آن است که در رنگ های مختلف نیز به فروش می رسد و خوب است به سازگاری آن با دیوار نیز توجه شود. این مدل ها معمولا بدون در هستند.

کدام مدل کفش برای طراحی داخلی و فضای خانه مناسب تر است؟

جاکفشی چوبی جدید برای سبک های دکور سنتی، روستیک و کلاسیک مناسب است. کفش های سنتی طراحی ساده ای دارند، اما اگر به دنبال مدل جاکفشی مدرن هستید، می توانید نوعی را انتخاب کنید که در آن را تا می کند یا باز می کند. البته مدل های چوبی شیک مانند ریل و تری پیس نیز وارد بازار شده اند و مشتریان خود را دارند.

چه نوع کفشی برای دکوراسیون منزل و فضا مناسب است؟

جاکفشی ام دی اف بیشتر برای سبک داخلی کلاسیک، روستیک و مدرن مناسب است و برای کسانی که بودجه خرید جاکفشی چوبی طبیعی را ندارند انتخاب بسیار مناسبی است. توجه به طرح و رنگ این مدل ها بسیار مهم است. برای مثال جاکفشی ام دی اف سفید جدید بهترین انتخاب برای استایل مدرن با دیواری خنثی است.

بهترین جاکفشی برای تزیین فضای منزل چیست؟

نکته مهم بعدی که باید به آن توجه کرد، سبک طراحی جاکفشی خریداری شده متناسب با فضا و نوع استفاده است. فضای داخلی خود را زیبا کنید.

جاکفشی نیمکت دار برای کسانی که دوست دارند کفش های خود را به راحتی روی صندلی بپوشند مناسب است همچنین می توانید جاکفشی نیمکت دار را از سیب چوب بخرید. به علاوه این مدل ها قد کوتاهی دارند و فضای زیادی دارند.

چه مدل کفشی برای دکوراسیون منزل مناسب است؟

جاکفشی کانتینری در داخل خانه مخصوصا در مجتمع های آپارتمانی مناسب است و باید فضای کافی داشته باشید در غیر این صورت فضا را اشغال می کند.

مدل جاکفشی مناسب برای چیدمان منزل چیست؟

جاکفشی داشبورد را می توان یکی از مدل های کفش ثابت و از مدل های اصلی و البته همچنان پرفروش دانست. فضای زیادی دارند و گاهی در قسمت بالایی یک کشو برای نگهداری موم و سایر چیزها قرار می دهند. توصیه می کنیم از این مدل به عنوان جاکفشی جلوی در یا سالن استفاده کنید.

کدام مدل جاکفشی برای دکوراسیون و فضای خانه بهتر است؟

جاکفشی سه تیکه که یکی از لوازم جهیزیه عروس هم محسوب میشود و میتوان آن را در دسته جاکفشی سلطنتی و لوکس قرارداد. معمولا از چوب طبیعی یا ام دی اف و در رنگ های مختلف ساخته می شوند و به نوع نردبانی یا جاکفشی نیز معروف هستند.

مدل جاکفشی مناسب برای خانه های آپارتمانی کوچک

جاکفشی های ایستاده بیشتر برای خانه های آپارتمانی کوچک مناسب هستند. تعداد طبقات قابل تغییر است. پیشنهاد می شود این مدل را به صورت جاکفشی توکار در منزل خود قرار دهید تا به دلیل کوچک بودن فضای خاصی را اشغال نکند و زیبایی دکوراسیون داخلی بیشتر شود.

جاکفشی پایه دار برای کسانی که می خواهند هر بار که دکوراسیون را تغییر می دهند جای جاکفشی را عوض کنند ایده آل است. معمولا جاکفشی پلاستیکی یا جاکفشی استیل با نوع پایه و متحرک درست می کنند.

جاکفشی آینه ای برای خانه هایی با راهرو ایده آل است. گاهی اوقات درب مخصوصی بر روی بدنه جاکفشی تعبیه می شود که علاوه بر قرار دادن آینه روی در، امکان قرار دادن لوازم آرایشی و شخصی را نیز فراهم می کند. جاکفشی با آینه به دسته مدل های چند منظوره تعلق دارد. جدیدترین مدل های آن جاکفشی های ریلی آینه ای مناسب برای دکوراسیون داخلی لوکس و مدرن است و نقطه کانونی بسیار جذابی را در نزدیکی ورودی یا سالن ایجاد می کند.

نکات مفید برای انتخاب جاکفشی برای منزل:

اگر فضای کمتری دارید باید جاکفشی دیواری یا توکار انتخاب کنید، البته انتخاب جاکفشی باریک در کنار درب ورودی نیز مناسب است. در غیر این صورت برای سایز بزرگ جاکفشی بزرگ و کنسول یا رخت آویز مناسب خواهد بود. به یاد داشته باشید که فضای نصب باید از طریق دیوار آشپزخانه یا سرویس بهداشتی تامین شود و در اتاق های جنوبی دیوار راهرو باید پذیرایی را از اتاق ها جدا کند.