استان ها

برنامه راهبردی-عملیاتی شهرکرد اجرا می‌شود/ ایجاد توازن در نواحی ۵گانه شهرکرد

به گزارش خبرگزاری سرگرمی برای همه از چهارمحال استان بختیار ، به نقل از روابط عمومی شهرداری ، بهادر عبدالقانی در جلسه برنامه راهبردی – اجرایی اظهار داشت. شهرداری شهرکرد به آینده شهر توجه کند.

او اضافه کرد. برنامه عملیاتی راهبردی شهر و شهرداری و با در نظر گرفتن تمام پتانسیلها و فرصتهای آن با داشتن یک برنامه 5 ساله و شهرداری و 20 ساله اجرا خواهد شد.

شهردار شهرکرد اعلام کرد. “در طول مرحله مطالعه ، ظرفیت های مختلف توسعه شهر در حوزه های اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت ، نتایج این مطالعات با نتایج مطالعه ظرفیت ها و ظرفیت های شهرداری در توسعه شهرستان ترکیب شد. چشم اندازها در سه ناحیه کوتاه تعریف شده است نقشه برداری تقسیم و نقشه ، میان مدت و بلند مدت.

عبدالصادق نجفی معاون زیرساخت و حمل و نقل شهرداری شهرکرد جلسه را ادامه داد. برنامه های مربوط به شهر باید مشخص باشد ، این برای شهر است یا شهرداری ، زیرا با شمارش این دو مورد می توان شاخص های خاصی را ارائه داد ، می توان به اهداف برنامه ریزی لازم دست یافت.

وی با بیان اینکه نقاط بالقوه شهر باید به نقاط واقعی تبدیل شوند ، گفت: برنامه استراتژیک باید براساس توانایی ها و برنامه های شهرداری تدوین شود.

در ادامه جلسه ، معاون منابع مدیریت توسعه شهرداری شهرکرد اسماعیل آمندوست اعلام کرد. پیش بینی های مربوط به مشارکت سرمایه گذاران و مشارکت عمومی.

در ادامه جلسه ، مرجان دادای معاون معماری و شهرسازی شهرداری شهرکرد اشاره کرد. که ما می توانیم این برنامه ها را برای شهر جمع کنیم. یک تخم مرغ عملی “آینده نگرانه” درست کنید.

او گفت. “در برنامه استراتژیک ، مسائل مربوط به درآمد ، ظرفیت و پتانسیل شهر باید مطابق با شرایط منطقه در نظر گرفته شود ، و برنامه باید عملی باشد.

فرهاد رایس ، رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد در ادامه جلسه با بیان اینکه باید بدانیم در برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت باید به چه هدفی برسیم ، خاطرنشان کرد: این برنامه 5 ساله شامل برنامه ها و اسناد منطقه ای ، شهری ، ملی است که باید هماهنگ شوند و برنامه استراتژیک عملیاتی می شود.

وی با بیان اینکه پیش بینی برنامه ها باید بر اساس شاخص دریافت درآمد باشد ، افزود:

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت. “همه افراد در شهرداری و نهادهای مسئول باید برای دیدن شهری پیشرفته در چشم انداز 20 ساله تلاش کنند.”

علیرضا توکلی ، عضو شورای اسلامی شهرکرد ، در دیدار با بابیان گفت که ایجاد چشم انداز کار سختی نیست. “دستیابی به اهدافی که چشم انداز دنبال می کند کار دشواری است ، زیرا پیش بینی و ادامه یک برنامه مشخص غیرممکن است. بر این اساس “:

او اضافه کرد. “برنامه استراتژیک باید نشان دهنده موقعیت شهرداری در کاهش نقاط ضعف شهر باشد ، باید موقعیت سایر دستگاه ها را نشان دهد ، چه تضمینی برای پذیرش تعهدات است. «

توکلی ادامه داد و گفت که ما باید در عمل فکر کنیم. ما باید بین پنج حوزه تعادل برقرار کنیم که این برای ما بسیار مهم است.

یکی از اعضای شورای اسلامی شهرکرد گفت. شورای دوره ششم می تواند به عنوان راه حل حل مسئله مورد استفاده قرار گیرد ، بنابراین مشکلات باید شناسایی و به عنوان منطقه شمرده شود و اگر در بخش گردشگری پیش بینی شده باشد ، باید یک برنامه استراتژیک دولتی باشد.

در پایان ، مشاور با ارائه مواردی از جمله ظرفیت مرکز ایالتی ، شرایط جغرافیایی ، تراکم جمعیت شهرکرد ، بافت شهری ، شرایط مناطق و مناطق ، سرانه آموزش منطقه سبز ، میزان بیکاری ، برنامه استراتژیک – عملیاتی را ارائه داد. . نشانه ای از سکونتگاه های غیر رسمی و اشتغال اشتغال شهرکرد.

46: