عمومی

در حوزه زیرساخت‌های فرهنگی استان بوشهر مشکل جدی داریم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، فاطمه کرم پور عصر پنجشنبه در مراسم افتتاحیه تالار فرهنگ و هنر آبدان اظهار داشت. توسعه بدون در نظر گرفتن فرهنگ و هنر اتفاق نخواهد افتاد.

مدیرکل فرهنگ اسلامی استان بوشهر افزود: “توسعه پایدار ، صرف نظر از فرهنگ و هنر ، بیگانگی و گمنامی را به همراه دارد.”

وی افزود: در زمینه زیرساخت ها با مشکل جدی استفاده فرهنگی روبرو هستیم ، افزود: “سرانه فرهنگ در کشور ما کمتر از یک متر است ؛ هنوز جایگاه خود را پیدا نکرده است ، به آن اهمیت داده نشده و منطقه سبز آموزش و پرورش ، ورزش اینگونه نیست.

مدیرکل فرهنگ اسلامی دولت بوشهر اظهار داشت: “در این دولت ، توجه خوبی به مقوله فرهنگ شده است. با افتتاح گالری فرهنگ و هنر آبدان ، 6000 متر مربع به زیربنای فرهنگی افزوده شده است. استان:

او ادامه داد. “با پایان دولت فعلی ، ما تلاش خواهیم کرد تا 9000 متر مربع به فضای فرهنگی و هنری ایالت اضافه کنیم.”

کارامپور افزود. “امروز تالار فرهنگ و هنر آبدان با وام هشت میلیارد درام با ظرفیت 215 صندلی ، امکانات VIP ، سیستم امنیتی و ضبط ویدئو افتتاح شد که امیدواریم منجر به رونق فعالیت های فرهنگی و هنری شود. در این شهر «

یادآوری کرد. تالار شهید شاهین ، فلات برازجان ، گالری دیر ، مجتمع فرهنگی هنری عسلویه برخی از پروژه هایی است که تلاش می کنیم تا پایان این دولت به اتمام برسانیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به اقدامات انجام شده برای امرار معاش هنرمندان گفت: کارت هنری بگیرید.

کارامپور افزود. تاکنون یک میلیون و 500 هزار درام به هنرمندان از همان استان که کارت پستال هنری دارند به طور رایگان پرداخت شده است.