باور کنیم که همسر مهمتر از کفش است!
این روزها ، همه ما با دست در گوشه ای نشسته ایم و به صفحاتی که محصولات مورد نیاز ما را دارند نگاه می کنیم. ما با ارائه خدمات پس از فروش از نرم افزارهای مختلف برای انتخاب بهترین ها استفاده می کنیم ، در نتیجه رقابت زیادی بین تولید کنندگان مختلف نرم افزار خرید آنلاین برای ارائه بهترین اطلاعات ، داشتن بهترین محصولات ، در حضور آنها وجود دارد ، به این معنی که رضایت مردم را افزایش دهید تا بتوانیم لذت ببریم خرید آنلاین ما ، و همچنین خرید شخصی ، لذت و اعتماد لازم را داریم.
به گزارش “سرگرمی برای همه” ، روزنامه “جوان آوان” بعدا نوشت: در “دنیای مجازی” در شبکه های اجتماعی ، فروشندگان کالا صفحات فروش زیادی ایجاد کرده اند که ساعت ها ما را سرگرم می کند و خیلی راحت ، با سریع نگاه کردن به آنها ، می توانیم خوشمزه بودن آنها را دریابیم. ما هستیم یا نیستیم؟ همچنین می توانیم برای یافتن صفحه ای متناسب با سلیقه خود به دنبال مواردی از این دست بگردیم ، اما این همه ماجرا نیست ؛ بیشتر ما خریدهای خود را دور نمی زنیم ، حتی اگر پیراهن یا شلوار ساده باشد. برخی ، به ویژه خانم ها ، ممکن است روزهای خود را با وسواس به جستجو ، جستجو ، قیمت گذاری ، صرف وقت و انرژی به اندازه تحقیقات دانشجویی برای خرید ، به عنوان مثال یک جفت کفش به انتخاب خود بپردازند. همین افراد طبق یک کلیشه ذهنی از کنار کالاهای ارزان و با کیفیت بالا در مترو عبور می کنند. همان افرادی که خیلی وسواس خرید دارند ، می توانند کاملاً بی تفاوت و راحت کنار بیایند و با چنین مسائلی از جمله نجات جان خود و دیگران در روز عروسی کنار بیایند. همان افرادی که انتخاب لباس برای آنها یک پروژه بزرگ است کمتر به انتخاب های مهم زندگی توجه می کنند. با من در بازار مترو همراه باشید تا بیشتر با آنچه در این مقدمه کوتاه گفتم بیشتر بدانید.
مترو ، خط بازار وضعیت تاج اوکی
ماسکم را گذاشتم ، سرم را تکان دادم و فکر کردم. من از زمان شروع عروسی مدت طولانی در مترو بودم. من یک زمان آرام را برای رفتن به بازار انتخاب کردم تا از شلوغی و مسافرت مسافرت با افراد کمتر جلوگیری کنم. شاید مسیری که انتخاب کردم یکی از مسیرهایی بود که من همیشه و چندین بار در هفته می رفتم اما این بار متفاوت به نظر می رسید. بعد از این همه مدت ، دیدن افراد ، نشستن در کنار آنها در جمع ، دیدن آنها و واکنش آنها برای من جدید بود. جدا از این که همه باید توجه کنند ، مراقب باشید ، به نظر می رسد که من نیز باید مراقب باشم تا کسی دستش را در جایی نگذارد یا بیش از حد به دیگری نزدیک شود و غیره.
هر سال در این زمان ، مهم نیست که چه می گویم ، در هر زمان دیگری از سال که سوار قطار می شوید ، مترو بسیار شلوغ بود ، اما اکنون فرق کرده است. صندلی ها مشخص شده بودند تا همه بتوانند از فاصله دور بنشینند. برخی سوار دستکش ، سپر و ماسک شدند و البته برخی حتی ماسک هم نداشتند ، دستان خود را روی دسته ها و میله های مترو گذاشتند.
به نظر آنها اصلاً این نیست که ما در شرایط سختی هستیم ، باید فاصله و سلامتی خود را حفظ کنیم. از آنها بی خبر ، آنها مستقیماً به طرف شما آمدند و در كنار شما نشستند ، اگرچه مهرهایی را روی صندلی ها دیدند كه قرار نبود در كنار آنها بنشینند ، اما مانند دوران قبل از تاج گذاری ، آنها فقط بدنبال مکانی بودند. بسیاری از کسانی که آموخته اند که اگر به دیگران روی آورند ، این باعث ترس و وحشت فرد دیگر خواهد شد ، و در نتیجه او عقب نشینی می کند ، بنابراین آنها به او نزدیک می شوند ، اجازه می دهند کنار او بنشیند و من تعجب کردم که با وجود تقسیم بندی ها و علائم مشخص شده. و چرا بسیاری از رسانه ها این مسئله را جدی نمی گیرند؟
نمی دانم … نگاه و نگرش دیگران نسبت به چنین موضوع مهمی برای من عجیب و جالب بود. این واقعیت که وقتی به مشکلی هشدار داده می شود ، توجه زیادی به آن می شود ، و رسانه ها و اخبار جهان ، کادر پزشکی ، همه مردم در مورد آن صحبت می کنند ، بسیاری از شواهد علمی و دلایل صحت آن وجود دارد ، چرا آنها وجود دارد؟ برخی از مردم حدس می زنند ، آنها نمی خواهند آن را باور کنند. درست است. آنها نمی خواهند …!
البته منظور من از وسواس در برخورد با چنین مسائلی نیست تا بتوانیم استرس ، اضطراب ایجاد کنیم ، از مشکلات روزمره خود دور شویم ، حتی در زندگی شخصی خود نتوانیم راحت زندگی کنیم ، اما با پذیرش ، یافتن راه حل ، چگونگی کنار آمدن با این شرایط ، زندگی ادامه یافت : قطعاً می تواند. شرایط ویروس کرونا مثالی بارز از شرایطی است که نشان می دهد در انتخاب رفتارهای خود وسواس ، دقت یا منطق کافی داریم یا خیر.
چرا به فروشندگان مترو اعتماد نداریم؟
وقتی سرم پایین بود ، خیلی ها آمدند و رفتند. مسیر من به بازار بود. خط شلوغ و شلوغ بود. به هر حال ، شما می توانید فروشندگان زیادی را ببینید ، بیشتر محصولات آنها می توانند ارزان یا ضروری باشند. از لوازم آرایشی گرفته تا انواع لباس ها و لباس ها. از گیره گرفته تا تماس های تلفنی ، کابل های مختلف دستگاه های الکترونیکی ، همه آنها پشت سر هم قرار می گیرند و مانند مانکن ها عمل می کنند و با ابزارهایی که در اختیار شما قرار می گیرد ، ارائه زیبایی ارائه می دهند. هر کس مکالمه خود را به بهترین روش بیان می کند و بهانه هایی برای فروش محصول خود بیان می کند ، و محصول خود را به زبان های مختلف بدن و با عملکرد کشف می کند. هر کس داستان ، سبک یا زمینه ای برای فروش محصول خود دارد. این فروشندگان وسط حرفهای یکدیگر نمی پرند ، آنها با احترام زیادی با یکدیگر رفتار می کنند ، آنها تقریباً یکدیگر را می شناسند ، بنابراین اغلب از یکدیگر به خوبی حمایت می کنند حتی افرادی که از آنها دور می شوند یا اغلب س thatالاتی را مطرح می کنند که مورد علاقه آنها باشد برای خودشان جذاب هستند.
من به حرکات این فروشندگان محترم بسیار توجه می کنم. اگرچه مقرون به صرفه ترند ، اما محصولات خود را با قیمت مناسب به خریدار ارائه می دهند ، آنها فقط محصولات خود را ارائه می دهند و صبور هستند ، بیشتر آنها با کارت خوان پرداخت می کنند ، شما به پول نقد نیاز ندارید ، اما بسیاری از مردم به راحتی خرید می کنند. آنها نیستند. آنها تا زمانی که مطمئن نشوند محصول خوب است ، کیفیت با کیفیت بالا ، حتی اصلی نیست. آنها تا زمانی که احساس راحتی نکنند نمی روند ، حتی اگر خیلی ارزان باشد. تقریباً می توان گفت که برای عموم مردم ، خرید با دقت انجام می شود ، به خصوص در این روزها که پول به راحتی به دست نمی آید ، مشاغل و مشاغل به خوبی تعریف نشده اند ، قدرت خرید مردم کم است و خرید کالاهای غیرضروری ضروری نیست.
بیشتر افراد می توانند به دنبال جنس پایین باشند اما هرگز بی کیفیت هستند. در نتیجه ، آنها با استفاده از برنامه های مختلف به مکان های مختلفی می روند ، یا به شدت علاقه مند به یافتن کالاهای مورد نیاز خود هستند و از تجربه خرید دیگران استفاده می کنند.
هنگام خرید ، موجودات بی نظیری می شویم
مردم موجودات جالبی هستند. در حقیقت ، آنها منحصر به فرد هستند و رفتار متفاوتی دارند. آنها وقت زیادی را صرف مراجعه به فروشگاه های مختلف می کنند تا تجهیزات مورد نیاز خود را پیدا کنند. آنها بارها مطالعه می کنند و مدل ها ، اندازه ها و رنگ های مختلف ، جاده های متقاطع را بررسی می کنند و در شهر قدم می زنند تا قلب آنها را از طریق خرید مناسب آرام کنند. بعضی از آنها خیلی سریع نتیجه دلخواه را نمی گیرند سختگیرانه نیستند و از تجربه خرید دیگران استفاده می کنند و از اولین و در آخر از فروشگاه دوم درخواست می کنند. در نتیجه ، آنها وقت زیادی را صرف خریدهای مختلف و همچنین انرژی اضافی زیادی می کنند. به هر حال ، بسیاری از مردم از خرید خود راضی نیستند زیرا فکر می کنند اگر بیشتر و بیشتر جستجو کنند ، قطعاً بهترین ها را کسب خواهند کرد. این گروه ها همیشه ناراضی هستند ، اما در نهایت ، به همان اندازه که در خرید آنها وسواس و حساسیت نشان می دهند ، در نگهداری نیز به همان اندازه حساس هستند و بسیار محتاط هستند زیرا به راحتی به آن دست نمی یابند ، اما آیا آنها فقط افراد جالبی هستند عجیب و منحصر به فرد. آیا این مسئله به مشکل خرید منجر می شود؟
در همه انتخاب های خود مراقب و ثابت باشیم.
وقتی قطار راهی بازار شد و به ایستگاه 15 خرداد نزدیک شد ، من تعجب کردم که چقدر عجیب هستیم. وقتی نوبت به فروشنده می رسد ، ما اغلب می دانیم که چگونه پول در بیاوریم ، هزینه های خانواده را خرج کنیم ، او ساعت ها بلند می شود ، از ایستگاه های مختلف بالا و پایین می شود تا بتواند شب به خانواده اش برگردد ، بنابراین تعلل می کنیم و حتی حاضر می شویم. ما از سختگیری کمتری برخوردار نیستیم ، گاهی اوقات در پایان خرید از آنها تخفیف ویژه می خواهیم که چگونه می توانیم به راحتی بر برخی از انتخاب های زندگی خود که بسیار اساسی تر ، اساسی تر ، مشکل ساز هستند ، بدون تحقیق و اظهارنظر سایه ای بر آینده خود غلبه کنیم. آیا دوست دارید مدتی را صرف شناخت بیشتر آن کنید؟
بله ، درست فهمیدید و انتخاب دوست ، انتخاب تحصیلات ، انتخاب شغل ، انتخاب محل زندگی ، انتخاب شریک زندگی فقط چند مورد از آنهاست. انتخاب هایی که شیوه زندگی ، سبک و متن ما را به چالش می کشد ، در این نقطه شروع ، پر از فراز و نشیب ، چیزی جز اعتماد به نفس ، تشویق ، قلب خوب ، دانش و داشتن یک دوست خوب در زندگی ما ندارند.
ممکن است لازم باشد کالاهای موردنیاز خریداری شود ، به خصوص در مواردی که یافتن پول دشوار است یا درآمد بسیار کمی برای هزینه ها است ، آنها تأمین هزینه زندگی نمی کنند ، و شما باید هر زمان بخواهید زمان زیادی را برای تحقیق صرف کنید. البته مهمترین چیز ، مهمترین نکته ای که باید در مورد آن بسیار حساس باشیم ، بسیار توجه کنیم ، از تجربه و راهنمایی افراد باتجربه در این زمینه استفاده کنیم ، مشاوره دهیم ، وقت کافی بگذرانیم ، انتخاب آنها را مطالعه کنیم ، این موارد فوق است ،
باور کنید هرچه پیرتر می شویم زندگی دشوارتر خواهد شد و ما باید قویتر شویم ، تنها لنگرهایی که ما را در این مشکلات نگه می دارند چیزی نیست جز انتخاب صحیح زندگی. خرید آنچه بیشتر از همه به آن نیاز داریم ممکن است برای چند سال م effectiveثر باشد ، در این صورت منسوخ شده یا منسوخ می شود ، اما انتخاب تحصیلات ، کار ، انتخاب دوست یا همسر رابطه مستقیمی با تغییر روند زندگی دارد. ما این تأثیر را داریم که می تواند بقیه زندگی و زندگی ما را تغییر دهد.
باشد که با اعتماد به نفس ، با دلی پر از آرامش ، وقت و انرژی خود را صرف انتخاب هایی کنیم که در زندگی خود انجام می دهیم تا بتوانیم بهترین سبک زندگی را در نوع خود ، با کمترین خطر و با کمترین هزینه داشته باشیم.
انتهای پیام: