سفر نکنیم، موج سوم جدی است

سفر

همین کاهش ، که می تواند به کاهش حساسیت منجر شود ، ترس از ایجاد موج عظیم مسافرتی را در تعطیلات تاسوعا و عاشورا برای موج سوم تاج ایجاد می کند.

حساسیت و مراقبت از مردم در موج اول تاج مطمئناً محدودیت های اعمال شده توسط ستاد ملی موجب محاصره نسبی Quaid 19 شد به طوری که میزان مرگ و میر بیمار به 30 عدد کاهش یافت و میزان بروز روزانه آن نیز کمتر از هزار نفر بود. اما رفع محدودیت ها ، کاهش حساسیت به انسان ، عدم رعایت الزامات پیشگیری موج دوم شد که علائم پیچیده تر ، ویژگی ها ، پیچیده تر و افزایش اندوه را نشان داد. بنابراین این بار ویروس وحشی باعث کشته شدن برخی از جوانان شد. بار دیگر ، بیمارستان هایی که به حالت عادی بر می گردند ، برای بیماری انسداد قلب و عروق رزرو شده اند و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی فراخوانی می شوند. شاخص ها بالا رفته اند و زنجیره تسلیت بسیاری از هموطنان ما برای عزاداری عزیزان خود باقی مانده اند ، و اکنون شیب آهسته بر نگرانی های تکرار این چرخه می افزاید. خوشبختانه مراسم عزاداری شهدا در اکثر نقاط کشور با مراقبت های کامل بهداشتی برگزار می شود و هیئت ها اشتیاق حسین را با مراقبت از زینب در هم آمیختند تا کسی از حضور در تشییع جنازه بیمار نشود. این تعهدات حساس تر می شوند. اما سفر در تعطیلات می تواند در هفته گذشته پرداخت کند – این کشور دوباره در معرض موج سوم قرار دارد ، خصوصاً از ابتدای فصل پاییز – تاجگذاری دو بیماری همه گیر دو بیماری همه گیر آنفولانزا.

علاوه بر این ، توصیه برای جلوگیری از سفر تنها در طول تعطیلات نمی تواند مؤثر باشد. به نظر می رسد ستاد ملی کورونا باید محدودیت هایی را در نظر بگیرد – ممنوعیت برخی از نقاط کشور که هر دو رنگ قرمز است – و احتمال بیشتری برای سفر به این شهرها دارد. چنین محدودیت هایی باید در مراکز زیارتی مانند مشهد و همچنین شهرهای شمالی کشور که احتمالاً مکان های مسافرتی هستند ، اعمال شود. از آنجا که سفر به کربلا تا ساعت 13 محرم ممنوع است ، افراد تازه وارد عزاداری از سوی جمع عظیمی تهدید نخواهند شد.

امسال پیش بینی می شود که هموطنان عزیز و حسینی برای محافظت از سلامتی و سلامتی عزیزان خود در تاسوعا و عاشورا عزاداری کنند و از سفر به شهرهای زیارتی مانند مشهد که هنوز در رنگ قرمز و از این مقصد هستند خودداری کنید. محدودیت های قانونی اعمال می شود. .

در شرایط فعلی هنوز مشخص نیست که سفرها به “سلامتی” خاتمه می یابد یا خیر ، اما برخی جهات ممکن است به “رستاخیز” ختم شود. بیایید مراقبت کنیم
* در روزنامه قدس منتشر شد. ۴ شهریور ۱۳۹۹: