عمومی

۹هزار کلاس درس تا پایان سال تحصیلی روی آنتن صداوسیما

عبدالعلی علی عسکری جلسه ای را که به دلیل همکاری بیشتر صداوسیما با نمایندگان ملت و نمایندگان ملت و با توجه به ارتباطات صداوسیما با آموزش عالی دانشگاه مربوطه با گروههای آموزشی دانشگاه دولتی برگزار شد ، ستود. : هیچ جنگ نظامی وجود ندارد ، اما شرایط به گونه ای است که ما خود را در صلح مسلحانه ، در رسانه های نابرابر ، در جنگ نرم می بینیم ، ما آماده جنگ هستیم ، و دائماً در این منطقه روبرو هستیم.

او اضافه کرد. “علیرغم حملات فرهنگی و اقدامات روانی دشمن ، صداوسیما همچنان در اوج اعتماد مردم است و راه خود را در یک میدان جنگ نرم ، پایدار و پایدار ادامه می دهد.”

رئیس صدا و سیما منطقه اخبار روز دنیا را منطقه ای بدون مرز خواند. قومی (140 کانال قومی و 130 کانال فارسی زبان) محتوایی را بر اساس حمایت مالی علیه نظام اسلامی ایجاد می کنند و صداوسایتی در این جنگ نابرابر رسانه ای تنها مانده است.

علی عسکری افزود. وی افزود: طرح آمریكا برای سرنگونی رسانه ملی تلاشی برای ایجاد استراتژی تجزیه داخلی ، جنگ فرهنگی و قومی است ، اما همانطور كه ​​موشكهای ایرانی نیروی دریایی عظیم آمریكا را می ترساند ، مقاومت ما در برابر همه این حملات نیز موثر بوده است. E:

رئیس صدا و سیما حفظ اعتبار صداوسیما را نزد مخاطبان ارزشمند دانست و گفت:
وی صداوسیما را “هوشیار” ثابت توصیف کرد. “ما در خارج با دشمنان و از درون با مردم بی دقت روبرو هستیم. “حتی برخی از دوستان دشوار درون ، آگاهانه یا ناآگاهانه ، در برابر این جنگ پیچیده رسانه ای ، از رسانه ملی خسته شده اند.” آنها از بدن ما خارج می شوند. اما در پایان ، پیام این جنگ بزرگ رسانه ای این است که اگر صبور ، صبور ، بصیر ، صبور و با تلاش مضاعف باشیم ، از این مرحله عبور خواهیم کرد.

علی عسکری با اشاره به محتوای و 99 کانال رادیویی 66 کانال تلویزیونی ملی مورد توجه مخاطبان ، گفت: وی افزود: “علی رغم بودجه ناكافی ، ما تلاش كرده ایم تا در همه دستگاه ها به مردم خدمت كنیم ، اما فقط درصورتی كه رسانه ملی بودجه كافی داشته باشد.” ، می تواند به طور م serveثر به همه م institutionsسسات و ادارات دولتی خدمت کند. اگر در زمان کرونا می توانست با راه اندازی یک مدرسه تلویزیونی ایرانی ، بار دولت و سیستم آموزشی را برطرف کند.

رئیس صداوسیما از رئیس ستاد ارتش به دلیل اطلاع رسانی به صداوسیما برای کنترل ویروس کرونا تشکر کرد.

علی عسکری با اشاره به توصیه برخی افراد در مورد دریافت درآمد سازمان صدا و سیما ، گفت: “برخی از افراد گفتند كه رادیو و تلویزیون باید مستقل باشد ، هزینه های خود را از راه های مختلف تأمین كنند. اگرچه امسال برای اینکه بتوانیم برنامه ای بسازیم ، ما موظفیم 2700 میلیارد درام از تبلیغات کسب کنیم ، اما خود را “یک رسانه مترقی” برای توسعه می دانیم ، اساس ما درآمدزایی نیست. در عوض ، موضوعات کلان فرهنگی ، اقتصادی و اقتصادی در دستور کار ما قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه ما باید کار خود را به دور از سر و صدا خاموش انجام دهیم ، گفت: وی افزود: “فشار ما این است كه باید تظاهر كنیم كه وضعیت خوبی داریم اما باید كار خود را ساكت و با دقت انجام دهیم تا جامعه در آرامش و امنیت باشد.” زنده.

وی در پاسخ به س theال نمایندگان در مورد سرعت برخورد با اخبار در سازمان گفت: “ما در زمینه تولید اخبار دیدگاه کاملا روشنی داریم ، سعی می کنیم هرگونه بحران را در اسرع وقت پوشش دهیم”. البته این حرکت باعث کند شدن انتشار اخباری می شود که باید در مورد مقامات بالاتر نظر دهند.

او از رادیو درباره نیاز به جوانان صحبت کرد. “رادیو از نظر جوانی یکی از موفق ترین نهادها بوده است. البته این پیچیدگی های خود را دارد اما ما هنوز در این زمینه فعال هستیم.

9000 کلاس از طریق رادیو تا پایان سال تحصیلی
پس از جلسه ، حسن گروس ، معاون حقوقی و امور مجلس صدا و سیمای ایران گزارشی از برنامه های آموزشی پخش شده توسط رسانه ملی ارائه داد. “طی 10 ماه گذشته ، 15745 برنامه آموزشی در قالب 6575 ساعت از شبکه های رادیویی و تلویزیونی پخش شده است. بود.

وی با اشاره به حضور موفق مدرسه تلویزیون ایران که تولیدات آن از چندین کانال تلویزیونی پخش می شود ، گفت:

نقش مهم رادیو در آموزش عمومی
در ابتدای جلسه علیرضا منادی سفیدان ، رئیس کمیته آموزش ، تحقیقات و فناوری ، نظارت فرهنگی کشور را مهمترین وظیفه این کمیته دانست.

منادی سفیدان وجود رسانه ملی را در زمینه آموزش مقدماتی ، متوسطه مثبت ارزیابی کرد. “در منطقه ای که برخی دانش آموزان به دلیل کمبود رایانه و تلفن همراه به فضای مجازی دسترسی ندارند ، مدرسه تلویزیون ایران این وظیفه را بر عهده گرفته است:” بخشی از بار آموزشی بر روی سیستم آموزشی کشور قابل تحسین است.

در این جلسه ، سایر اعضای کمیته آموزش ، تحقیقات و فناوری نیز نظرات خود را در مورد مطالبات پارلمان از سازمان محیط آموزشی کشور ، رادیو و تلویزیون بیان کردند. توجه به اقوام مختلف و گویشهای مختلف در تولیدات تلویزیونی ، نیاز به آنتنهای جاده ای جهت تهیه آموزش سیگنال تلویزیون در مناطق محروم ، حفظ اعتبار رادیو و ایجاد اعتماد در فضای رسانه ای ، مراقبت از مجریان برای به حداقل رساندن اشتباهات برنامه نویسی ، داشتن زندگی عادلانه پرهیز از تبلیغات تجاری با محتوا یکی از مواردی بود که نمایندگان در جلسه مطرح کردند.