عمومی

۴ هزار مجلس سیدالشهدا (ع) در البرز اقامه عزا می‌کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام مهدی والا برخ در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار گفت. در ایالت پیش بینی شده است. “

با اشاره به وعده پیامبر اسلام (ص)ص) مستقر “او: آدم کشی الحسین حرارت: هزینه قلبها: م Belمنان لن: برگه: عبدا. ” اعلام کرد. وعده عدم انجماد روح و گرمای شهدا (ع) این به ما داده شد و هر سال ما این وعده و معجزه را با تمام اعضای خود لمس می کنیم: اندام ها.

1200 هیئت البرز در سامانه پرچم ثبت نام کردند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز اعلام کرد:

وی خاطرنشان کرد تخته: ادیان خارج از این کاروان می توانند با مراجعه به سیستم پرچم برای ثبت موقت هیئت اقدام کنند.

وی گفت: “ترجیح ما در سیاست کلان بر دو اصل استوار است.” تخته: اگر چه اصلا مذهبی است تخته: جمعیت عزادار بطور خودکار بین هیئت ها تقسیم می شود و ما از جمع آوری و تسهیل آن خودداری می کنیم.

طراحی 4 اسکنر مختلف برای محرم در البرز

او ادامه داد. “اصل دوم این است که علاوه بر مدیریت پروتکل های مختلف ، چهار طرح مختلف برای این منظور ایجاد شده است.”

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اقامه نماز خیابانی در ایام محرم گفت: حداقل امکانات.

وی اعلام کرد برای مشارکت در تحقیقات حرم ها ، علاقمندان شماره 4 مذکور را ارسال کنند ، تصریح کرد. افراد مسن و بیمار می توانند در این مطالعه شرکت کنند.

اسکن عزاداری شهری در سراسر ایالت

ولایت حق تصریح کرد که اسکن سوم اسکن شهر عزاداری بود که بر اساس آن مناطق حسینیه شهر به ویژه مناطق عزادار امام حسین (ع)ع) آنها با 40 منطقه حسینی آشنا شدند که در سوگ شهدا سوگوار بودند (ع) آنها بر همه اولویت دارند ، مجسمه منطقه حسین اهدا می شود.

وی با اشاره به اجرای پروژه میثاق پرچم گفت. جلوی در. “

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز اعلام کرده است عزاداری به جز یک چهارم فضای باز زیر سقف مجاز است و ممکن است گروههای عزاداری ارادت خود را به شهید محل نشان دهند. به

اعلام کرد. ایجاد ایستگاه های صلوات حسینی بلامانع است ، زیرا فضای میادین ما رنگارنگ تر است و بوی عزاداری سیدالشهدا (ع) می دهد.ع) ببرید.

البرز مهد ایران اسلامی است

بر اساس آمار ، تعداد مساجد و تخته: دین ما نزدیک به 2000 جماعت است ، اما تجمعات زیادی از روز سوم محرم آغاز می شود و مبلغین را می فرستد.

وی اظهار داشت که پیش بینی ما این است که مانند سالهای گذشته ، حدود 4000 مجلس شهدا (ع) وی برای عزاداری در البرز گفت:

وی با بیان اینکه استان البرز سابقه طولانی در سازماندهی تعزیه که مهد تعزیه در ایران اسلامی است ، دارد ، خاطرنشان کرد: ایجاد مرکز تعزیه در این راستا با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی انجام شد.