استان ها

یک سوم راه های استان سمنان نیاز به بازسازی دارد


شاهرود – یکی از مهمترین موضوعات در زمینه کاهش تصادفات و بهبود خدمات بهبود بیش از یک سوم راه ها ، معابر استان سمنان و البته عدم بودجه آنها برای فصل مشترک است.

خبرگزاری آنلاینگروه استاني: بيش از 60٪ راه 1000 كيلومتري جاده بين تهران و مشهد در استان سمنان است. طرف مجاز این امر این است که یک سوم این راهها نیاز به بازسازی دارند و این امر به چندین ده میلیارد میلیارد اعتبار اعتبار نیاز دارد.

هزینه ساخت و یا بهسازی هر کیلومتر راه در استان سمنان هر روز ارزانتر می شود ، در حالی که مدیران راه و ترابری استان سمنان می گویند که نوسازی تجهیزات جاده نیاز به وام های میلیاردی دارد. نگهداری جاده بطور خاص یک معادله سه بعدی ایجاد می کند که نیاز به اجرای قوی دارد.

از جمله تمامی مشکلات مربوط به معابر و حمل و نقل ، اما از بین بردن نقاط حادثه ، کمک به مردم برای بازگشایی معابر در صورت بروز حادثه و همچنین اجرای مطمئن پروژه‌ها ، مدیریت راه را در استان سمنان بیشتر پیچیده خواهد کرد. در سالهای اخیر تعدادی از تصادفات جاده ای مقصر بوده است ، یا نیمی از تقصیرها به گفته پلیس در جاده ها است و به گفته برخی منابع بسیاری از مدیران راه و ترابری شهری به دنبال عدالت هستند.

کد N1927372


تمامی نوشته های سایت بر اساس پرتال پیشرفته خبری، اقدام به انتشار مجدد محتوا می نماید، فلذا مسوولیت نوشته های سایت بر عهده منابع اصلی بوده و سرگرمی برای همه هیچ مسوولیتی در قبال نوشته های سایت نخواهد داشت.