استان ها

دیدار سرپرست شرکت گاز استان سمنان با مدیرکل بازرسی استان

به گزارش خبرگزاری سرگرمی برای همه استان سمنان، در ابتدای این دیدار، حقیقت حسینی با ارائه گزارشی از فعالیت های شرکت گاز، خواستار ادامه همکاری ها و افزایش همکاری های دوجانبه شد و افزود: شرکت دولتی گاز استان سمنان ارتباط خوبی با شرکت بازرسی دارد و همکاری «بین آنها» منجر به عملکرد بی عیب و نقص در چارچوب قانونی این شرکت می شود.

سرپرست شرکت گاز استان سمنان با اشاره به تلاش کارکنان شرکت گاز، صداقت در کار، افزود: كنترل و كنترل اگر هدايت كننده باشد موجب رشد هر سازماني مي شود.

حجت الاسلام مدیرکل بازرسی کل استان سمنان در این دیدار ضمن خیر مقدم به مسلم رشیدزاده و آرزوی موفقیت برای استاندار استان، استفاده از ویژگی حلیم را کاری بسیار مفید دانست و افزود: در سال 1385، در سال 1380 به عنوان یکی از مهم ترین مواردی که در این راستا به وجود آمده است. در کار خود صبور باشید و هر کاری را با نیت خیر انجام دهید، باید همیشه با دید باز با مردم مهربان باشید.

مدیرعامل سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به شرح وظایف سازمان بازرسی گفت: سازمان بازرسی یک سازمان نرم افزار محور است که مسئولیت کنترل آن تنها بر عهده گزارش های دریافتی نیست. در زمینه مانیتورینگ هدف اصلاح فرآیندهای معیوب است و بازرسی و نظارت علاوه بر جلوگیری از حوادث، زمینه رشد و توسعه دستگاه را ایجاد می کند.

او ادامه داد. «انتظار می رود شما مدیران کنترل دقیق، اشراف خوبی بر کارکنان خود داشته باشید، هر چه این کنترل دقیق تر باشد آسیب کمتری به سازمان وارد می شود و در نتیجه اجرای این وظایف منجر به آن می شود. حفاظت از بیت المال.”

حجت‌الاسلام و مسلم رشیدزاده همکاری سازمان بازرسی با ادارات را برای اجرای بهتر قوانین و بر اساس مقررات مؤثر دانست و افزود: به صورت قانونی توسط دستگاه های اجرایی گزارش شد.

در نهایت بنا به پیشنهاد شرکت «گاز سمنان» مقرر شد از تجربیات همکاران سازمان بازرسی در قالب یک دوره آموزشی برای تبیین برخی قوانین و مقررات استفاده شود.

48: