عمومی

یادگیری زبان با متدها و تکنیک های جدید

[vc_row][vc_column][vc_column_text]در حالیکه دو رویکرد پیشین به شدت روی استعدادها و اهداف زبان آموزان تاکید داشت این رویکرد به تولیدات زبانی که زبان آموزان نیاز دارند تمرکز داره. چرا که شرایط یادگیری و انسان ها با هم متفاوتند. اما با این وجود به نظر میاد روش های مدرن و جدید تدریس کارآمدتر و بهتر هستند. در این مطلب چهار روش مدرن تدریس زبان رو به شما معرفی می کنیم.

بعضی از اساتید با ضبط کردن مشکل دارند و اجازه‌ی این کار را به شما نمی‌دهند و حتی ممکن است با ضبط کردن صدا، خطرِ از دست دادن گوشی یا وسیله‌ی ضبط، شما را تهدید کند، در این‌گونه مواقع سعی کنید به استاد محترم توضیح بدهید که این راه بهترین شیوه‌ی یادگیری برای شماست. برای یادگیری بهتر سعی کنید تمام ظرفیت‌های خود را فعال و شکوفا کنید. مطالعه‌ی مطالب متفرقه باعث می‌شود مغز شما فعال و آگاه باشد و همیشه برای یادگیری مطالب جدید، آماده باشد.

کافه یادداشت در انجام ترجمه های انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی با کمک همکاران متعهد وکارکشته می تواند متون را در اسرع وقت و با هزینه کاملا منصفانه انجام دهد. یادگیری انگلیسی با روش جدید، یادگیری کودک، اختلال یادگیری کودک، افزایش یادگیری کودکان مترجمان زبده این تیم پژوهشی همگی پس از پشت سر گذاشتن مراحل ارزیابی دقیق در تیم کافه یادداشت دعوت به همکاری شده اند. وقتی استاد مشغول توضیح دادن موضوع مهمی است، شما هم در فرایند تدریس مشارکت کنید. گوش دادن به حرف‌ها و صدای دیگران یک چیز است و شنیدن و بازگو شدن مطالب از زبان خودتان چیز دیگری است.

شکست مقدمه پیروزی است. اشتباه کردن در حقیقت یکی از بهترین و سریع ترین روش های یادگیری زبان انگلیسی است. به یاد داشته باشید که اگر از صحبت کردن بخاطر ترس از اشتباه شانه خالی کنید هیچ وقت سطح زبانی و میزان تسلط در صحبت کردن زبان انگلیسی ارتقا پیدا نخواهد کرد. ارزیابی شما از کلاس باید منجر به طراحی یک پروژه کلیدی که همون نتیجه نهایی کلاس هست بشه. در واقع ملاک یادگیری و نمره پایانی زبان آموزان پروژه ای هست که در طول ترم روی اون کار می کنند.

مثلاً  روانشناسان رفتارگرا، یادگیری را به عنوان تغییر رفتار بر اثر تاثیرات محیطی تعریف می‌کنند. در حوزه‌های روانشناسی رفتارگرا، نوروساینس، روانشناسی شناختی، روانشناسی رشد و روانشناسی اجتماعی، تعریف‌های بسیار متنوعی از یادگیری وجود دارد.

مثلا اگه شاگردهای کلاس شما همه حسابدار هستند و هدفشون از اومدن به کلاس ارتقاء شغلی هست برنامه و روش تدریس شما با کلاسی که همه نوجوان هستن و هدفشون یادگیری مهارت های چهارگانه زبان هست فرق میکنه. یادگیری گرامر با رمان‌های ساده انگلیسی، قواعد را از نویسنده‌ها یاد بگیرید.

منبع: آموزشگاه زبان ایران آکسفورد – iranianlc.com[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]