عمومیکسب و کار ایرانیان

نحوه یادگیری سریع انگلیسی: 10 نکته

انگلیسی یک زبان سرگرم کننده برای یادگیری است (در اینجا 9 دلیل وجود دارد) و حتی با وجود اینکه یادگیری آن یک زبان در دسترس و نسبتا آسان در نظر گرفته می شود، با 750000 کلمه و املا که می تواند حتی ماهرترین زبان آموز را هم از بین ببرد، یادگیری سریع انگلیسی می تواند غیر ممکن به نظر می رسد اما من اینجا هستم تا به شما بگویم که اینطور نیست – تا زمانی که استراتژی درستی داشته باشید. بهترین آموزشگاه زبان در تهران

در اینجا نکات برتر ما در مورد چگونگی یادگیری سریع انگلیسی وجود دارد:

  1. هر چیزی که به دستتان می رسد را بخوانید:

ادبیات کلاسیک، شومیزها، روزنامه ها، وب سایت ها، ایمیل ها، خوراک رسانه های اجتماعی شما، جعبه های غلات: اگر به زبان انگلیسی است، آن را بخوانید. چرا؟ خوب، این محتوا مملو از واژگان تازه و شاداب خواهد بود، و همچنین مقدار مناسبی که قبلاً می دانید. این به شما کمک می کند تا به سرعت پیشرفت کنید، زیرا قرار گرفتن مجدد در معرض واژگان آموخته شده مثال های جدیدی در زمینه به شما می دهد، بنابراین آن کلمات را در ذهن شما تقویت می کند. از سوی دیگر، یادگیری لغات و عبارات جدید برای ایجاد زرادخانه واژگان شما ضروری است، به ویژه در زبانی مانند انگلیسی با کلمات بسیار زیاد! با این حال، فقط بخوانید و ادامه ندهید – در مرحله بعد، باید…

  1. فعالانه از واژگان جدید یادداشت کنید:

این نکته به دلایل خوبی یک نکته کلاسیک است: کار می کند! هنگام یادگیری، ما اغلب از یک کلمه جدید آنقدر لذت می بریم که فراموش کردن آن غیرممکن به نظر می رسد. اما به ما اعتماد کنید، همه چیز در اولین بار نمی چسبد. برای مبارزه با این، عادت به حمل یک نوت بوک بد بو یا استفاده از ابزاری مانند Evernote کنید. هر زمان که کلمه یا عبارت جدیدی را می شنوید یا می خوانید، آن را در متن بنویسید: یعنی در یک جمله و با ذکر معنای آن. این باعث صرفه جویی در وقت شما می شود زیرا دیگر به آن کلمه باز نخواهید گشت و از خود نمی پرسید: “معنی آن کلمه/عبارت دوباره چه بود؟”

  1. با انسان های زنده واقعی صحبت کنید:

اگر برای برقراری ارتباط نیست زبان برای چیست؟ مطمئناً، ما انسان ها در برقراری ارتباط بدون باز کردن دهان متخصص شده ایم – با تشکر از Whatsapp! – اما هنگامی که فشار برای هل دادن می آید، این درست است که صحبت کردن به یک زبان کمک می کند که خیلی بهتر از خواندن یا نوشتن آن در ذهن شما بماند. فقط به این فکر کنید که چند بار شنیده اید که مردم می گویند “می فهمند، اما نمی توانند انگلیسی صحبت کنند.” بسیاری از انگلیسی زبانان بالقوه، صحبت کردن را به یک مانع بزرگ غیرقابل عبور تبدیل کرده اند که فقط به آنها کمک می کند تا آنها را روانی کنند. اینطوری نباش برای تبادل زبان غیررسمی به دنبال سخنرانان بومی باشید، در یک دوره ثبت نام کنید یا در کلاس های آنلاین شرکت کنید.

  1. مشترک شدن در پادکست ها یا کانال های یوتیوب (به زبان انگلیسی):

مثل طنز؟ سیاست؟ وبلاگ نویسی؟ آشپزی؟ با موضوعاتی که هر علاقه قابل تصوری را پوشش می دهد، یک پادکست انگلیسی زبان یا کانال یوتیوب برای شما وجود دارد. مشترک چند نفر شوید و در حین رانندگی گوش دهید یا در طول رفت و آمد به مدرسه یا محل کار تماشا کنید. در ابتدا، ممکن است لهجه‌های بومی برای شما دشوار باشد، اما به آن پایبند باشید و به زودی آنچه را که می‌شنوید درک خواهید کرد (و همچنین بسیاری از لغات جدید را از زبان مادری یاد می‌گیرید!)

  1. به خارج از کشور بروید:

اگر راه بهتری برای یادگیری زبان انگلیسی از غرق شدن در آن در حین زندگی و تحصیل در یک کشور انگلیسی زبان وجود دارد، ما دوست داریم بدانیم! بر کسی پوشیده نیست که انگلیسی پرمخاطب ترین زبان در جهان است و با فهرست طولانی از کشورها برای انتخاب، می توانید محیط آموزشی ایده آل خود را بر اساس نیمکره، آب و هوا یا شهر مورد علاقه خود انتخاب کنید. استرالیا، نیوزلند، بریتانیا، ایالات متحده، کانادا و آفریقای جنوبی را در نظر بگیرید تا چند مورد را نام ببرید!

  1. از دوستان خود استفاده کنید:

آیا دوستانی دارید که به زبان انگلیسی آنلاین ارسال کنند؟ آنها را در فید خبری خود پنهان نکنید: مواردی را که آنها به اشتراک می گذارند اسکن کنید و متعهد شوید که هر روز یک یا دو مورد را کاوش کنید. آنها ممکن است اخبار یا مقالات مجله، ویدیوها، گفتگوها، پست های وبلاگ، آهنگ ها یا هر چیز دیگری باشند: اگر به زبان انگلیسی باشد و موضوع مورد علاقه شما باشد، مفید خواهد بود!

  1. سوالات زیادی بپرسید:

کنجکاوی ممکن است گربه را کشته باشد، اما زبان آموز را نیز به سمت روانی سوق داد! با یادگیری زبان انگلیسی، به زودی کوهی از سوالات را جمع آوری خواهید کرد. روی شک های خود ننشینید – کنجکاو باشید و آنها را حل کنید! اگر در دوره‌ای ثبت‌نام کرده‌اید، از معلم خود بپرسید (بالاخره برای این کار آنجا هستند). اما اگر به تنهایی یاد می‌گیرید، نگران نباشید: پاسخ‌ها را در وبلاگ‌ها یا وب‌سایت‌های زبان بیابید، از زبان‌آموزان دیگر بپرسید یا از طریق انجمن‌ها بخوانید. از این کار خوشحال خواهید شد!

  1. از ستاره ها پیشی بگیرید:

با انتخاب یک بازیگر یا خواننده بومی انگلیسی زبان که دوست دارید، یادگیری خود را مخلوط کنید. اکنون، آنلاین شوید، مجموعه‌ای از مصاحبه‌هایی را که آنها انجام داده‌اند پیدا کنید – و آنها را تماشا کنید! یک بار برای اصل نگاه کنید، سپس دوباره، زمانی را برای یادداشت عبارات و کلمات جالبی که می شنوید اختصاص دهید. کلمات عامیانه، داستان ها، طنز و حکایت هایی که از این مصاحبه ها بیرون می آیند مطمئناً به شما کمک می کنند تا با آنها کار کنید!

  1. با آنچه واقعاً نیاز دارید شروع کنید:

اگر دائماً انگیزه های یادگیری خود را به خود یادآوری کنید، احتمالاً مطالعات انگلیسی شما بسیار سریعتر پیش می رود. آیا قصد تبادل تحصیلی دارید؟ سپس، روی واژگان مرتبط با مطالعات خود تمرکز کنید. کنفرانس خارج از کشور دارید؟ شروع کننده مکالمه را برای استفاده با سایر شرکت کنندگان استفاده کنید. رفتن به یک سال شکاف؟ به نظر می رسد واژگان سفر و گردشگری راهنمای شما خواهد بود. اگر به سادگی شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنید به این امید که به طور جادویی همه چیز و همه چیز را به یکباره یاد بگیرید، احتمالاً در نهایت سردرگم و فرسوده خواهید شد. که ما را به … بهترین آموزشگاه آیلتس در تهران

  1. در حالی که پایین هستید به خودتان لگد نزنید:

هنگامی که احساس می کنید در حال ایجاد زمینه نیستید – که در برخی مواقع برای همه زبان آموزان اتفاق می افتد – نگویید: “من انگلیسی صحبت نمی کنم” یا “من هرگز این را نخواهم فهمید.” در واقع آن عبارات را از دایره لغات خود منع کنید! آنها فقط درک شما را از پیشرفتی که دارید محو می کنند و شما را متقاعد می کنند که رویاهای شما برای صحبت کردن به زبان انگلیسی غیرممکن است. به جای آن، بگویید: «من هر روز دارم انگلیسی یاد می‌گیرم و پیشرفت می‌کنم»، «همیشه آسان نیست، اما ارزشش را دارد»، «من خیلی بهتر از شش ماه پیش هستم» و عبارات دیگری برای یادآوری تصویر بزرگ.