عمومی

گران‌ترین خانه‌های آسیا در کدام کشورهاست؟

هنگ کنگ گرانترین خانه ها را در آسیا دارد ، یکی از دلایل اصلی آن بازار مسکن بسیار رقابتی است.

به گزارش سرگرمی برای همه ، “سرگرمی برای همه” بعدا نوشت: “این کشور نه تنها دارای گرانترین خانه های آسیا بلکه گرانترین خانه های جهان در هنگ کنگ است. متوسط ​​قیمت خرید مسکن در هنگ کنگ آنقدر زیاد است که اجاره خانه ارزان تر از خرید خانه در این منطقه است. میانگین قیمت خرید یک خانه در این کشور 28570 دلار برای هر متر مربع است.

ژاپن آپونیا دومین کشور گران قیمت در آسیا است. ژاپن یکی از بزرگترین قدرتهای اقتصادی جهان است و از نظر تولید ناخالص داخلی سومین اقتصاد بزرگ جهان است. متوسط ​​قیمت خانه در این کشور 16 هزار و 322 دلار است.

سنگاپور ، به طور رسمی جمهوری سنگاپور ، کشوری است در مجمع الجزایر مالایا و پایتخت سنگاپور است. سنگاپور که در جنوب شبه جزیره مالایا واقع شده است ، کوچکترین کشور در جنوب شرقی آسیا است. این سومین بازار گران قیمت مسکن در آسیا با متوسط ​​قیمت 14373 دلار در هر متر مربع است.

چین ، به طور رسمی جمهوری خلق چین ، چهارمین کشور مستقل در شرق آسیا است. چین 1.393 میلیارد نفر جمعیت دارد و جهان با متوسط ​​قیمت مسکن 11829 دلار در هر متر مربع دومین اقتصاد بزرگ در جهان است.

هند پنجمین کشور گران قیمت در آسیا است. هند پنجمین اقتصاد بزرگ جهان از نظر تولید ناخالص داخلی است. متوسط ​​قیمت هر متر مربع در این کشور 10 هزار و 932 دلار است ، سپس تایوان گرانترین خانه های آسیا را دارد. این کشور 23 میلیون نفر جمعیت دارد و متوسط ​​هزینه یک متر مربع مسکن در این کشور 10373 دلار است.

تایلند در این لیست هفتم است. متوسط ​​قیمت خانه در هر متر مربع در این کشور 5،266 دلار است که هشتمین قیمت بزرگ در فیلیپین است. متوسط ​​قیمت هر متر مربع خانه در این کشور 3952 دلار است.

نهمین و دهمین کشورهای آسیایی با گرانترین آپارتمانها مالزی و کامبوج هستند که متوسط ​​قیمت هر متر مربع به ترتیب 3441 دلار و 2 913 دلار است.

انتهای پیام: