اجتماعی

کلاه‌برداری با ماسک! – سرگرمی برای همه

سرگرمی برای همه / بوشهر رئیس پلیس FATA بوشهر با ارسال پیامک با لینک پرداخت جعلی برای تهیه ماسک برای برخی از سیستمهای الکترونیکی از روش جدید تقلب سایبری خبر داد.

در توضیح این خبر ، سرهنگ مهدی قاسمی ، رئیس پلیس فتا بوشهر ، گفت: “موارد بهداشتی که افراد در این روزهای خاص برای جلوگیری از بیماری کورو ویروس به آن نیاز دارند ، ماسک های استاندارد و باکیفیت است.” قیمت های مقرون به صرفه.

او اضافه کرد. “اخیراً از طریق موسسه” دانش نشانیان “، سامانه” باراکات “، زیر سیستم اجرایی امام خمینی (عملیاتی) hastinja.com ، ماسک های سه لایه با قیمت مناسب به متقاضیان ارائه می شود.”

سرهنگ قاسمی اعلام کرد. خریداران می توانند محل نزدیکترین محل زندگی خود را که در سیستم تعریف شده است ، به موازات زمان توزیع ، با مراجعه به آدرس اینترنتی مشخص شده ، اطلاعاتی مانند نام منطقه ، شهر محل سکونت ، کد ملی و شماره موبایل آنها را انتخاب کنند. در پورتال اینترنتی “هدایت” ، که سفارش آنها ثبت شده است ، سفارش آنها ثبت شده است ، و در تاریخ ذکر شده ، و آنها بصورت حضوری در محل و بعد از تأیید دریافت ماسک های سفارش داده شده ، اقدام می کنند.

رئیس پلیس فتا بوشهر یادآور شد. در همین رابطه ، گزارش هایی مبنی بر وجود برخی از مجرمان سایبری با طراحی چنین لینک های جعلی ، ارائه آدرس های غیرواقعی برای توزیع ماسک ها ، مردم را فریب داده است.

سرهنگ قاسم هشدار داد. کلاهبرداران سایبری همچنین از نادانی بسیاری از کاربران سوءاستفاده می کنند ، ترفندهای جدیدی را برای فریب کاربران ، سرقت اطلاعات حساب بانکی خود و استفاده از جدیدترین کلاهبرداری ها برای ارسال پیام های متنی حاوی لینک های جعلی استفاده می کنند.

مجریان قانون توصیه کردند. نیازهای آنها را فقط از طریق آدرس های اینترنتی که در وب سایت رسمی سازمان یا از طریق نهاد مسئول یا از طریق رسانه های معتبر مانند رادیو و تلویزیون تبلیغ می شوند ، تأمین کنید.

او تأکید کرد “حتما از رمزهای عبور دوم پویا و یک بار برای پرداخت بودجه توافق شده استفاده کنید: از پیوندهایی که در شبکه های اجتماعی ارسال می شوند و معمولاً تحت هر عنوان از منابع غیرقابل اطمینان قرار می گیرند ، پرهیز کنید ، بنابراین خدا نکند که مجرمان سایبری به محتوای شخصی و اطلاعات دسترسی دارند. شما دسترسی ندارید

سرانجام ، وی از کاربران خواست كه همیشه هنگام ورود به درگاه بانكی با آدرس دادن آدرس بانك مشغول به كار در آدرس مناسب ، قفل آدرس در آدرس و پروتكل امنیتی https ، و کلیک كردن بر روی پیوندهای ناشناس یا نصب برنامه هایی كه از تبلیغات در رسانه های اجتماعی و از منابع غیر قابل اطمینان جلوگیری می كنند ، همیشه مراقب باشند.

لازم به ذکر است که پلیس FATA آماده است تا بصورت شبانه روزی به شهروندان پاسخ دهد ، و کاربران می توانند مشکلات و شکایات خود را در مورد چنین تسهیلات از طریق دادگاه ها ارسال کنند تا این پرونده توسط پلیس FATA یا با استفاده از وب سایت پلیس FATA اداره شود. بخش www.Cyberpolice.ir مرکز آمبولانس سایبر ، گزارش عمومی یا لینک ثبت نامCyberpolice. در تمام شبکه های اجتماعی داخلی با ما تماس بگیرید.

انتهای پیام: