عمومیکسب و کار ایرانیان

چگونه ساعت کاسیو را بی‌صدا کنیم؟

آیا اخیراً اقدام به خرید ساعت کاسیو نوستالژی  کرده‌اید و به این فکر می‌کنید چگونه تنظیمات زنگ را تغییر دهید؟ به راهنمای ساده ما در زمینه چگونگی بی‌صدا کردن کاسیو نگاهی بیندازید. ما اینجا در اشرافی تلاش می‌کنیم تا تمام نیازهای شما در زمینه ساعت مچی را برطرف کنیم.

ویدئوی زیر را تماشا کنید و یا راهنمای گام به گام را به همراه تصاویر بخوانید. تغییر دادن تنظیمات زنگ کاسیو باور کنید یا نه، تغییر دادن تنظیمات در ساعت کاسیوی شما واقعاً آسان است. اولاً ساعت کاسیو سه کلید دارد. دو کلید در سمت چپ و یک کلید در سمت راست قرار دارد. برای شروع تغییر حالت‌های مختلف زنگ، ابتدا باید دکمه سمت چپ را فشار دهید. این امر به شما امکان می‌دهد تا حالت‌های مختلف‌ را با فشار دادن دکمه سمت راست تغییر دهید.

در ساعت کاسیو چهار حالت متفاوت وجود دارد، فقط زنگ، فقط صدای موسیقی در هر ساعت، صدای زنگ و موسیقی در هر ساعت و حالت بی‌صدا. این حالت‌ها به صورت بصری روی ساعت نمایان می‌شوند بنابراین به سادگی می‌توانید بگویید ساعت شما در چه حالتی است. برای بی‌صدا کردن ساعت کاسیوی خود، کلید سمت راست را تا زمانی فشار دهید که هیچ نشانگر تصویری در سمت چپ بالای صفحه وجود نداشته باشد. برای ذخیره این تنظیمات باید کلید سمت چپ را یکبار فشار دهید و ساعت کاسیوی شما کاملاً بی‌صدا خواهد بود. امیدواریم این راهنما به شما کمک کرده باشد حالت زنگ ایده‌ال خود را بیابید.

برای دیدن بعضی از ساعت‌های کاسیوی مطلوب ما به خواندن ادامه دهید. تنظیم ساعت کاسیو از دیرباز از جمله دغدغه خریداران ساعت های برند کاسیو بوده است. در این مطلب سعی شده تمامی موارد مربوط به تنظیم ساعت مچی کاسیو را به شکلی که شما بتوانید حداکثر بازده را از ساعت خود دریافت کنید. همان طور که می دانید برند کاسیو یکی از برترین و جذاب ترین برند های ساعت سازی در سراسر جهان به شمار می رود. طراحی های به کار برده شده در تولید این ساعت ها توانسته است توجه بسیاری از افراد در سراسر جهان را به خود جلب کند.

تمامی ساعت های کاسیو از امکانات بسیار مفید و قابل توجهی برخوردارند. این برند مشهور ژاپنی با تولید طرح های بسیار متنوع، جذاساعت های تولید شده توسط این برند از ویژگی های بسیار خارق العاده و منحصر به فردی برخوردارند. از جمله این ویژگی ها می توان به مقاومت در برابر آب، مقاومت در برابر ضربه و امکانات بسیار بی نظیری که دارند اشاره کرد. ساعت های مچی کاسیو با توجه به ویژگی های خاصی که دارند بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی هستند، به گونه ای که هیچ یک از مارک ها و برند های دیگر نمی توانند با آن ها به رقابت بپردازند. به جرات می توان گفت که همه ی مدل های برند کاسیو در مقایسه با سایر برند ها هیچ نقطه منفی ندارند.

برای استفاده از امکانات این ساعت ها از منو ها و دکمه های مختلفی استفاده شده است. به همین دلیل ممکن است برخی از افراد در تنظیم کردن این گونه ساعت ها با مشکلاتی مواجه شوند. در این مقاله به بررسی نحوه تنظیم کردن این ساعت ها خواهیم پرداخت، از این رو توصیه می کنیم تا انتهای این متن با ما همراه باشید.ب و لوتنظیم دکمه های ساعت کاسیو به منظور استفاده از ساعت های برند کاسیو ابتدا باید با دکمه ها و عملکرد آن ها آشنا شد. تعداد دکمه های مدل های مختلف کاسیو با یکدیگر متفاوت است، اما هر یک از آن ها دارای عملکردی مشابه با یکدیگر هستند.

هر یک از دکمه های قرار داده شده بر روی این ساعت ها به منظور تنظیم و کنترل قسمت های مختلفی از دستگاه مورد استفاده قرار می گیرند. لازم به ذکر است که دکمه های که در ادامه به آن ها اشاره شده است ممکن است در برخی از ساعت های کاسیو موجود نباشند. در بین ساعت های برند کاسیو، مدل جی شاک از امکانات بسیار بالاتری برخوردار هستند، به همین دلیل تنظیمات آن ها به مراتب سخت تر از سایر مدل ها خواهد بود. دکمه های نام برده شده بر روی ساعت های جی شاک وجود دارند. در ادامه به بررسی هر یک از این دکمه ها خواهیم پرداخت.کس، ساعت های بسیاری را روانه ی بازارهای جهانی کرده است.

تنظیم ساعت کاسیو دکمه Adjust

این دکمه به عنوان دروازه ای برای وارد شدن به منوی تنظیمات شناخته می شود. این دکمه بر روی بسیاری از ساعت های کاسیو مانند ساعت های مچی جی شاک در قسمت بالا و سمت چپ قرار گرفته است. لازم به ذکر است که این دکمه یکی از مهم ترین و اساسی ترین دکمه های تنظیم کننده ساعت های کاسیو به شمار می رود. دکمه ی Adjust را می توان به منظور انجام تنظیمات دیگر این ساعت ها استفاده کرد. در واقع ذخیره تنظیمات این ساعت ها نیز با استفاده از همین دکمه انجام می شود.

تنظیم ساعت کاسیو دکمه Mode

این دکمه نیز از دیگر دکمه های مهمی است که بر روی برخی از ساعت های کاسیو قرار گرفته می شود. از دکمه ی Mode به منظور جا به جایی بین تنظیمات مختلف این ساعت ها استفاده می شود. محل قرار گیری دکمه مود در انواع مختلف ساعت های کاسیو با یکدیگر متفاوت است، منتها در تمامی انواع ساعت های کاسیو عملکردی مشابه دارد. همان طور که پیش تر نیز بیان شد این دکمه تنها بر روی برخی از ساعت های کاسیو مانند جی شاک وجود دارد.

درباره تاریخچه برند ساعت مچی هابلوت

تاریخچه برند ساعت مچی هابلوت از دهه ۹۰ میلادی و از کشور سوئیس شروع شد. سال تاسیس شرکت هابلوت ۱۹۸۰ میلادی  است. هابلوت در این سال توسط کارلو کراکوی خلاق راه اندازی شد. وی مدتی را در شرکت ساعت سازی بریل که زیرمجموعه شرکت ایتالیایی بیندا گروپ می باشد، فعالیت می کرد که در نهایت آنجا را برای تاسیس شرکت ساعت سازی خود رها کرد. او به ژنو سوئیس رفت و در آنجا شرکت خود به نام “ام دی ام ژنو” را راه اندازی کرد و به ساخت ساعت هایی با عنوان هابلوت یا هابلو مشغول شد. استفاده از لاستیک طبیعی که جزو تخصص کارلو بود،

و تسمه ساعت را تشکیل می دادند و ترکیب آن با فلزات گران بهایی چون طلا، از همان ابتدا تاریخچه کمپانی HUBLOT را با نوآوری گره زد. در حالی که برند او در سال اول مقبولیت و طرفدار کمی داشت، اما توانست ۲ میلیون دلار فروش داشته باشد؛ همین مساله در تاریخچه ساعت هابلوت، شروعی برای موفقیت های بعدی این برند بود. از جمله افراد مشهوری هستند که برند HUBLOT اسپانسری آنها را به عهده دارد. هابلوت به منظور آشنایی بیشتر مردم با این برند حامی مالی تعدادی از باشگاه های ورزشی شد. به طور مثال در سال 2008 آنها قرارداد حمایت مالی با باشگاه فوتبال منچستر یونایتد به ارزش 4 میلیون پوند در سال به توافق رسیدند.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.