چند سوال پس از مرگ یک گردشگر

پس از مرگ گردشگر S در برایس ، سیستان و بلوچستان به دلیل سقوط از ارتفاع در منطقه توریستی بلوچستان ، راهنمای تور به زوایای چنین حوادثی پی می برد که در سال های اخیر تحت تأثیر غیراصولی قرار گرفته است. واردات غیراصولی جاذبه های گردشگری. علت و معلول را بررسی کنید.

گردشگری

به گزارش سرگرمی برای همه ، دو روز پیش یک جهانگردان از صخره بلند “برایس” (عمان) در سواحل دریای ماکران سقوط کرد و درگذشت. این منطقه یکی از جاذبه های گردشگری استان سیستان و بلوچستان است و در سال های اخیر بارها به رفتار ایمن از نظر عاطفی گردشگران به دلیل عکس گرفتن در آن هشدار داده شده است.

پس از انتشار بی پروای تصاویر گردشگران در فضای مجازی ، برایس راک مشهور شد. یکی از مکانهایی است که گردشگران به چابهار می روند و قصد دارند از آن هنگام ایستادن روی صخره ای بلند مشرف به خلیج و بندر ماهیگیری عکس بگیرند. کشتی ها. آنها قطعاً اجرا می کنند. هیچ محافظ امنیتی بر روی سنگ چاودار برای گردشگر وجود ندارد: هیچ محافظ یا محافظی وجود ندارد. از طرف دیگر ، بسیاری از گردشگران سعی می کنند همان حرکات پرخطر را با تقلید از عکس های منتشر شده در فضای مجازی تکرار کنند.

محمد مرزنژادمدرس تور فعال گردشگری در پستی با عنوان “تور جهانگردی ظرفیت مدیریت زیرساخت” ، نویسنده کتاب “راهنمای گردشگری تور و قوانین و مقررات” به سرگرمی برای همه ، با تجزیه و تحلیل پرونده:

گفته شد که تصویر کاهش گردشگری از دره بریس ناشی از بی احتیاطی است

وی گفت: گردشگری به عنوان یک فعالیت اقتصادی بسیار مهم است. شاید شنیده باشید که یک منطقه قطب گردشگری یک کشور است. با کمی اشاره به مناطق هدف گردشگری ، می توانیم نقش حاکمیت ایجاد زیرساخت های استاندارد در توسعه گردشگری هدفمند و پایداری (توسعه پایدار) را درک کنیم. ما باید بحث کنیم که در سالهای اخیر چقدر در توسعه پایدار موفق بوده ایم.

آموزش صحیح منابع انسانی فعال در زمینه مدیریت زیرساخت های گردشگری ، م ևلفه اصلی و اصلی مدیریت استراتژیک است. از آنجا که دانش ، آگاهی و آموزش متخصصان در زمینه گردشگری به اهداف توسعه کمک می کند. گردشگری و کلید توسعه منطقه هدف گردشگری و ثبات ایجاد امنیت و امنیت در زیرساخت های گردشگری است. میزان برخورداری از رفتار ایمن و ایمن در مورد گردشگران ، جامعه میزبان ، بناهای تاریخی و طبیعت نیز یکی از مهمترین اهداف قابل دستیابی در زمینه آموزش است.

این مربی گردشگری فکر می کند: “ایمنی و آرامش اصول اصلی انتخاب مقصد است. البته در طول سفر ما سعی می کنیم مقاصدی را انتخاب کنیم که زیرساخت های لازم برای ایمنی و آرامش گردشگران را داشته باشند.” به عنوان مثال ، من از زیرساخت های مجاز گردشگری استفاده می کنم. من از فعالان مجاز و مجرب در اجرای راهنما بهره مند می شوم. البته برای همه ما بسیار مهم است که راننده وسیله نقلیه مجوزهای لازم – گواهینامه رانندگی را داشته باشد. برای ما مهم است که پزشک و درمانگری که به آن مراجعه می کنیم مهارت کافی در درمان بیماری ما را داشته باشد. برای یک مشکل درمان دندانپزشکی ، ما به یک دندانپزشک ماهر مراجعه می کنیم ، و از چند نفر در مورد مهارت های پزشک سوال می کنیم. تا چه حد به دنبال مهارت و تجربه سفر و انتخاب مقصد هستیم؟ آیا واقعاً سفر و جهانگردی نیاز به تجربه و مهارت دارد؟ فکر می کنید مهارت و تجربه تا چه اندازه اصل تور است؟

اگر هنوز هم شاهد برخی حوادث در جهانگردی هستیم ، پس باید سعی کنیم ریشه های آن را بررسی کنیم. باید مشکلات ریشه کن و مدیریت شود. هنگامی که به بازدید از یک منطقه طبیعی می رویم ، باید بدانیم که طبیعت سطح ناصافی دارد که می تواند خاطرات بد را در ذهن ما زنده کند. در نتیجه ، شما باید در طبیعت مراقب باشید. رفتار روزمره ما که گاه تحت تأثیر هیجان قرار می گیرد ، خود می تواند خطراتی را به دنبال داشته باشد که هرگز نمی توان تصور کرد. سوال این است که چگونه می توان رفتار عاطفی را مدیریت کرد؟

افرادی که در هر شغل ، فعالیت و حرفه ای کار می کنند بسیاری از کارها را انجام می دهند که می توان آنها را قانون نامید. ریشه همه کارها و اصول اساسی در هر فعالیت ویژگی و مهارت است. این مهارت در هنگام سفر به مکان های مختلف با اهداف مختلف ضروری است. چرا کاری برای سلامتی شما خطرناک است؟ در عین حال ، می توانیم موقعیت مدیریت زیرساخت ها را نیز یادداشت کنیم ، به عنوان مثال ، بیایید بررسی کنیم که چه اقداماتی برای کنترل فعالان گردشگری برای مطابقت با قانون انجام داده ایم. آیا زیرساخت امن و مطمئنی را برای گردشگر در منطقه مورد نظر فراهم کرده ایم؟

این فعال سفر اظهار داشت: وقتی برای مقصد طبیعت مقصد گردشگری را برنامه ریزی می كنم ، یكی از مواردی كه مشاهده می كنم مسافت در زمان ، ورودی ایستگاه امدادرسانی است. در صورت تصادف امکانات اضطراری وجود دارد؟ از آنجا که مناطق بکر بسیاری در طبیعت این کشور وجود دارد ، می توان هرکدام را به عنوان مقصد معرفی کرد ، اما آیا مهارت های لازم برای ارائه مقصد را داریم؟ از دیدگاه من ، مهارت و تجربه ارائه مقصد بررسی اولیه ایمنی گردشگر است. اکنون ، فکر می کنید بخشی از طبیعت می تواند به عنوان مقصد معرفی شود؟

با توجه به حضور گردشگران در یک منطقه ، قطعاً نیاز به ایجاد زیرساخت وجود دارد. آیا متولی گردشگری زیرساخت های لازم را فراهم کرده است؟ البته نباید انتظار داشت که ابتدا زیرساخت ها فراهم شود و سپس پذیرایی و میزبانی از گردشگران آغاز شود. بنابراین ، با توجه به حضور و حضور گردشگران در منطقه ما به دلیل دانش ما در مورد رشد گردشگران از طریق تبلیغات در شبکه های مجازی ، باید اقدامات راهبردی را برای پیشبرد اهداف حاکمیت انجام دهیم. به عنوان مثال ، با آموزش راهنماهای محلی در مناطق هدف برای مدیریت و کنترل گردشگران. همچنین می توانیم با قرار دادن علائم هشدار دهنده و علائم هشدار دهنده در مناطق مختلف توریستی اطلاعات را ارائه دهیم. اگر به جاده های کشور نگاه کنیم ، خواهیم دید که در بسیاری از جاده ها علائم هشدار دهنده ای برای اطلاع رانندگان وجود دارد ، یا در بیمه اجباری وسایل نقلیه ، مواردی تحت پوشش است به استثنای مواردی که برای راننده نوشته شده است ، که به راننده در مورد غیرقانونی بودن هشدار می دهد رفتار رانندگی هیجانی که ممکن است تصادفی باشد پوشش بیمه ای را فراهم می کند.

گردشگری

تصاویر مشابه بسیاری در فضای مجازی وجود دارد که دیگران را به تکرار این حرکات خطرناک ترغیب کرده است.

لازم به ذکر است که تصادفات همیشه وجود دارند و در صورت بروز حادثه ، رفتار ما می تواند بسیار مهم باشد. برخی از رفتارهای ما می تواند از بروز حوادث جلوگیری کند ، در حالی که برخی دیگر ممکن است تصادفی باشد. در نتیجه ، رفتار مدیریت شده یک ویژگی اصلی برای استفاده از یک ویژگی و مهارت و تمرین است. یک فرد ماهر در رفتار مسئولانه ، معقول و مدیریت شده تخصص دارد. بنابراین ، انتظار می رود حداقل در صورت معرفی مناطق ناشناخته گردشگری ، اقدامات پیشگیرانه گوش اخطار داده شود و توسط فعالان آموزش اجرا شود ، همچنین سرپرست علائم هشدار دهنده را در ابتدای مقصد گردشگری قرار دهد یا در برخی مناطق که گردشگران حضور دارند

وقتی به قانون مدنی نگاه می کنیم ، به وضوح می بینیم که مسئول ارائه دهنده خدمات است. بنابراین ما توصیه می کنیم که از مهارت ها و تجربیات خود برای بررسی مسئولیت مدنی خود و ایجاد زیرساخت هدفمند برای ایمنی ، آسایش و آسایش گروه هدف با دانش کامل استفاده کنید.

وقتی ما به عنوان یک ارائه دهنده خدمات و اپراتور برنامه ، علائم هشداردهنده را در مقاصد گردشگری قرار می دهیم ، وقتی اخطارها و هشدارهای لازم را از طریق تابلوهای اطلاع رسانی به گردشگران اعلام می کنیم. چه کسی مسئول هرگونه حادثه ناشی از بی احتیاطی ، نادیده گرفتن علائم یا انجام عاطفی است؟ وقتی بیمه گزار بیمه مسئولیت مدنی را در حین ارائه خدمات یا در مورد بیمه وسیله نقلیه شخص ثالث ارائه می دهد ، میزان پوشش و غرامت به عهده بیمه گر است و به جز پوشش بیمه حوادث ناشی از عدم رعایت آن. قانون ، قصد و هدف بیمه گر در صورت بروز حادثه ، خطر بالای رفتار بیمه گر سایر موارد دیگر هشدارهای لازم را می دهد ، بنابراین مدیریت زیرساخت و ایجاد هرگونه استاندارد برای فعالیت در پایداری بسیار مهم خواهد بود. ممکن است

انتهای پیام: