اجتماعی

چند توصیه برای کمک به کاهش وزن

اگر قصد کاهش وزن دارید ، باید برخی از غذاها را از رژیم غذایی خود حذف کنید ، و بعضاً علاوه بر نیاز به دانستن دستورالعمل های تغذیه ای برای کاهش وزن ، غذاهای خاصی را بخورید.

به گزارش سرگرمی برای همه ، هنگام تلاش برای کاهش وزن ، می توانید بدانید کدام غذاها به کاهش وزن کمک می کنند.

برخی غذاهای چاق ممکن است با غذاهای سالم تری جایگزین شوند.

در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام کاهش وزن در رژیم غذایی خود به خاطر بسپارید.

1) تخم و جو را با غلات شیرین جایگزین کنید. غلات شیرین حاوی مواد نگهدارنده و شکر مضر هستند که دارای ارزش غذایی پایین و کالری بسیار بالایی هستند. بنابراین ، برای صبحانه ، می توانید تخم مرغ های غنی از پروتئین یا بلغور جو دوسر را با غلات شیرین جایگزین کنید. پروتئین با افزایش احساس سیری به شما در کاهش وزن کمک می کند.

2) اسموتی میوه را با دسر جایگزین کنید. بدیهی است که گاهی اوقات به برخی از دسرها مانند کیک ، بستنی ، شکلات یا هر پودینگ دیگر میل می کنید. این غذاها سرشار از قند تصفیه شده هستند و نباید در رژیم لاغری مصرف شوند. در عوض ، اگر می خواهید شیرینی بخورید می توانید از اسموتی های میوه ای استفاده کنید. میوه های تازه مانند توت ، مرکبات ، گلابی یا هر میوه تازه دیگری را که دوست دارید انتخاب کنید. می توانید این میوه ها را با شیر یا ماست مخلوط کنید. برای سرعت بخشیدن به کاهش وزن ، می توانید دانه ها و مغزهای مفید را به اسموتی خود اضافه کنید. این اسموتی سالم را می توانید به عنوان یک میان وعده خوب در طول رژیم لاغری مصرف کنید تا ولع مصرف شیرینی جات را برطرف کند.

3) نوشیدنی های خانگی را جایگزین نوشیدنی های شیرین کنید. نوشیدنی های شیرین ، آب میوه های غیر طبیعی ، سایر نوشیدنی های انرژی زا حاوی مقدار زیادی مواد شیمیایی مضر ، بسیار کالری هستند. گزینه های سالم برای این نوشیدنی ها شامل دوغ ، آب میوه یا سبزیجات ، آب نارگیل و نوشیدنی های سنتی است.

4) گوشت بدون چربی را با گوشت فرآوری شده جایگزین کنید. در طول رژیم لاغری از سوسیس کبابی ، تخمیر شده ، نمک و خشک استفاده نکنید ، به عنوان مثال گوشت های فرآوری شده. این گوشت ها برای افزایش ماندگاری اصلاح شده اند. گوشت های بدون چربی به جای گوشت های فرآوری شده بخورید ، که بسیار سالم تر هستند و به دلیل سرشار از پروتئین ، به کاهش وزن کمک می کنند.

انتهای پیام: