عمومی

چرا کولرگازی ال جی بهترین انتخاب است؟

کولرگازی ال جی یکی از تجهیزات تهویه مطبوع ساختمان‌ها است که به دلیل ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیار زیادی که امروزه مورد استفاده گسترده‌ای قرار گرفته است. به طور کلی، گرما و بالا رفتن دمای محیط تا حد زیادی بر راحتی سرنشینان ساختمان تأثیر می‌گذارد. به گونه‌ای که افزایش دما باعث ناراحتی ساکنان ساختمان می‌شود. بنابراین لازم است از یک سیستم تهویه مطبوع با کیفیت استفاده شود که بتواند دمای محیط را تا دمای راحتی انسان کاهش دهد. ال جی انواع مختلفی از کولرهای گازی را راه اندازی کرده است که هر کدام از آنها بر اساس آخرین فن آوری در جهان ساخته شده‌اند و به دلیل قابلیت‌های بسیار ویژه‌ای که دارند، قادر به پایین نگه داشتن دمای محیط در حد مناسب هستند. به طور کلی، محصولات تهویه مطبوع تولید شده توسط ال جی مصرف بسیار کمی دارند و در مقابل بهترین عملکرد را نشان می‌دهند. اما چگونه تهویه هوای ال جی به خنک کردن محیط کمک می‌کند؟ ویژگی‌های این تهویه مطبوع چیست؟

نحوه عملکرد کولرگازی ال جی

بطور کلی در این دسته از تجهیزات تهویه بخش‌های مختلفی وجود دارد که شامل موارد زیر می‌باشد:

  • اواپراتور
  • کمپرسور
  • کندانسور
  • شیر فشارشکن

کولرگازی ال جی همانطور که گفته شد، برای گرم کردن و خنک کردن محیط به کار می‌رود. در چرخه خنک کننده تهویه مطبوع ال جی، گرما در محیط توسط مبرد داخل تبخیر کننده جذب می‌شود. در همین حال، مایع به گاز تبدیل شده و وارد کمپرسور می‌شود. کمپرسور فشار و دمای مبرد گازی را افزایش داده و آن را به سمت کندانسور هدایت می‌کند. در کندانسور دمای گاز مبرد کاهش می‌یابد و دوباره مایع می‌شود. فشار مبرد با عبور از دریچه فشار فشار کاهش می‌یابد و وارد اواپراتور می‌شود. در چنین شرایطی مبرد مبدل با کمترین دما به گاز تبدیل می‌شود و چرخه دوباره ادامه می‌یابد.

ویژگی‌های کولرگازی ال جی

تنوع بالا

به طور کلی کولرگازی ال جی گلدیران در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی تولید می‌شود. هر نوع کولر گازی ال جی از قدرت متفاوتی برخوردار است و از قدرت باد متفاوتی برخوردار است. هر یک از این کولرها با توجه به ظرفیت خود در محیط‌هایی با اندازه‌های مختلف استفاده می‌شوند.

بازده ای بسیار مناسب

یکی از مهمترین ویژگی‌های تهویه مطبوع ال جی، راندمان بسیار بالای آب این محصول است. این نوع تجهیزات تهویه مطبوع برای خنک کردن فضای بیشتر در ازای انرژی کمتری طراحی شده است. به طور کلی، هر نوع تهویه مطبوع تولید شده توسط ال جی در مصرف انرژی و برق تا 60 درصد صرفه جویی می‌کند.

فیلترهایی با ظرفیت تصفیه بسیار بالا

همانطور که می دانید کولرهای گازی برای تهویه از هوای داخلی استفاده می‌کنند. هوای داخلی می‌تواند انواع باکتری‌ها، ویروس‌ها و گرد و غبار را به همراه داشته باشد. فیلترهای نصب شده در سیستم تهویه مطبوع ال جی باعث می‌شوند که همه الاینده‌های محیط به خصوص باکتریها و ویروسها جذب شوند و هوای تصفیه شده با انرژی بیشتری وارد محیط شود.

ترموستات با کیفیت عالی

از دیگر مشخصات کولر گازی LG می‌توان به ترموستات دقیق اشاره کرد. به طور کلی، کولر گازی برای اندازه گیری دمای محیط با این ترموستات طراحی شده است و اگر درجه حرارت بیش از حد زیاد تنظیم شود، سیستم تهویه هوا روشن می‌شود و اگر دما به حد ایده ال برسد، سیستم تهویه هوا خاموش می‌شود.

تنظیم خودکار دمای محیط مورد نظر

به طور کلی، سیستم‌های تهویه مطبوع تولید شده توسط ال جی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دمای داخل خانه را در دمای معینی ثابت نگه دارند، که عمدتاً توسط ساکنان تعیین می‌شود. این باعث می‌شود کمپرسور کمتر کار کند و طولانی‌تر شود. به این ترتیب، برق کمتری وارد کولر گازی می‌شود و هزینه‌های حاصل از آن کاهش می‌یابد.

سطح صدای تولیدی بسیار پایین

یکی از مهمترین ویژگی‌های تهویه مطبوع ال جی میزان صدای بسیار پایین است. به طور کلی، از فناوری اینورتر در ساختار این دسته از تجهیزات تهویه مطبوع استفاده می‌شود. استفاده از این فناوری علاوه بر صرفه جویی زیادی در مصرف انرژی، میزان سر و صدای تولید شده توسط سیستم تهویه هوا را نیز به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. به گونه‌ای که تقریباً هیچ صدایی از طرف ساکنان به گوش نمی‌رسد.

 

مراجع مقاله:

https://www.lg.com/africa/split-air-conditioners

https://www.lg.com/africa/split-air-conditioners/discontinued