ورزشی

چراغ سبز ساپینتو برای تمدید قرارداد

آفتاب‌‌نیوز :

از افراد نزدیک به اتاق مدیرعاملی باشگاه استقلال خبردار شدیم ریکاردو ساپینتو که ظاهراً دو هفته پیش و بعد از بازی با مس رفسنجان خواسته‌هایی را برای تمدید قراردادش بیان کرده بود که باشگاه تا حدی متعجب شده بود حالا در آخرین مذاکراتی که با مدیر برنامه‌های خودش در آژانس نقل و انتقالاتی پرتغالی داشته می‌خواهد با کم کردن توقعاتش نسبت به تمدید قرارداد با استقلال، حتماً یک فصل دیگر کنار این تیم بماند.

افراد نزدیک به کادر فنی استقلال خبر می‌دهند ظاهراً ساپینتو نسبت به تمدید قراردادش تقاضای خانه شخصی، بلیت رفت و برگشت دائمی به پرتغال (هر زمان که لازم داشت)، ماشین شخصی بدون راننده و چیز‌هایی از این قبیل را از باشگاه داشته که تا حدی برای مسئولان باشگاه استقلال غیر قابل قبول به نظر می‌رسیده است. اما ظاهراً مدیربرنامه این مربی پرتغالی در صحبتی که با او انجام داده وی را متقاعد کرده که خواسته هایش را کمتر کند. البته ساپینتو همچنان خواسته‌هایی از جمله پرداخت پول بازیکنان، یارگیری در فصل نقل و انتقالات طبق خواسته و نظر او، در اختیار داشتن زمین تمرین اضافه، داشتن فضای آموزشی برای تماشای فیلم‌های مسابقات و مواردی از این دست را مد نظر دارد که این‌ها همگی مورد قبول مدیران باشگاه استقلال قرار دارد.

اما بحث دیگر در رابطه با پرداخت پول پیش است که ظاهراً ساپینتو نسبت به این موضوع خیلی حساسیت آنچنانی ندارد. برخلاف آندره‌آ استراماچونی مربی سابق ایتالیایی استقلال که حتی جریمه ۲۴۰۰ یورویی دیرکرد یک روز پول قراردادش را هم از استقلال گرفته بود، ولی این مربی خیلی روی دریافت پول حساس نیست و فقط دوست دارد شرایط در استقلال به گونه‌ای باشد که او می‌خواهد.

با این وجود مشخص است که ساپینتو با مشاهده حمایت همه جانبه مردم در استادیوم و فضای مجازی دوست دارد در این تیم بماند و کنار استقلال جاه طلبی هایش در فوتبال را دنبال کند که اینگونه چراغ سبزش را به باشگاه نشان داده تا یک سال دیگر هم کنار این تیم بماند.