اجتماعی

پیوند طرح توسعه مشاغل خانگی با جهاددانشگاهی اتفاق مبارک و خوبی است

سرگرمی برای همه / بوشها: معاون وزیر امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت. “پیوند برنامه توسعه مشاغل خانگی به جهاددانشگاهی یک اتفاق خوشحال کننده و خوب است ، زیرا iha ihad-duneshgahi یک گروه علمی توانمند است ، خوشبختانه در هر کاری که انجام داده موفق است ، البته انتظارات بیشتر است :

سعید آرین فر در مراسم تحلیف دبیرخانه توسعه مشاغل خانگی جهاد دانشگاه بوشهر گفت:

وی تأکید کرد. تجربه جهاد دانشگاهی و برنامه های مدیریتی و برنامه های آن نشان داده است که می تواند برنامه ها و پروژه های خوب را با موفقیت شناسایی کند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر اظهار داشت. “امروز همه نگران کار هستند ، به همین دلیل حساسیت و تأکید زیادی بر روی آن وجود دارد.” دقت و حساسیت کیفیت دوره ، روند پیاده سازی ، کنترل گردش کار باید دنبال شود. خدمت به مردم در این پروژه باید جدی گرفته شود.

زار آرین فر متذکر شد. “مسائل مختلف ، جنبه های مختلف این برنامه باید به دقت مورد بحث قرار گیرد.” به همین دلیل است که من پیشنهاد می کنم کمیسیونی برای بررسی مراحل اجرای برنامه و همچنین ارزیابی نیازها و کاستی های آن از دیدگاه مراحل قانونی ، اجرایی و ارزیابی برنامه تشکیل شود.

به گزارش سرگرمی برای همه ، این مقام مسئول گفت که وقتی ما نیت های خوب و خداپسندانه را دنبال کنیم قطعاً خداوند یاور ما خواهد بود.

در شرایط پس از انتخابات ، ما باید به مشاغل خانگی برویم

رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت. “این پروژه در شرایطی اجرا می شود که بسیار عملی است ، زیرا در شرایط پس از کرونا ما باید به یک خانوار برویم.”

مصدق کشاورزی ادامه داد. “ما بیشتر از تعداد مشاغل را دنبال می کنیم ، در حالی که این برنامه کنار گذاشته نخواهد شد.”

وی متذکر شد. “با توجه به توانایی ایجاد و تقویت شغل در وزارتخانه ، معلوم شد که اعتبارات لازم باید در قالب برنامه های مشاغل خانگی پرداخت شود.

مراسم تحلیف دبیرخانه برنامه توسعه خانوار دانشگاه ایها Ihad در ایالت بوشهر ، با حضور سعید زار آرین فر معاون استاندار بوشهر. رئیس تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مصدق کشاورزی ؛ علیرضا حاجیون مدیر کل بهزیستی بوشهر ، علی ساملیان مدیرکل فناوری اطلاعات استان بوشهر در بلغارستان برگزار شد.

انتهای پیام: