پرفروش ترین تابلو فرش های فرانسویی

خرید تابلو فرش فرانسوی جدید

خرید تابلو فرش فرانسوی جدید نسبت به دیگر تابلو فرش ماشینی نارسیس کارپت به دلیل رنگبندی و نوع موضوع تابلو فرش، از خرید آن بسیار استقبال می کنند. شما می توانید از تابلو فرش فرانسوی مورد نظر خود را همراه با یک قاب تابلو فرش از سایت نارسیس کارپت انتخاب و خریداری کنید. تابلو فرش فرانسوی چی انتخاب کنیم یا کدام طرح های تابلو فرش فرانسوی پر فروش تر هستند یا کدام تابلو فرش فرانسوی را بخریم؟ قبل از خرید باید این موضوع را بدانید که تابلو فرش های فرانسوی برگرفته از طراحی و نقاشی های نقاشان برتر جهان مانند: ایتالیایی، فرانسوی، آمریکایی، انگلیسی و دیگر کشور های جهان شده می باشد، که با کلکسیون فرانسوی در ایران شناخته می شوند. بهتر است

تابلو فرش فرانسوی چاپی از رنگ بندی بهتری نسبت به بافت دارد و امروزه دیگر کمتر کسی پیدا می شود که تابلو فرش ماشینی بافت انتخاب و خریداری کند. زیرا در گذشته این موضوع مطرح بود که، دلیل خرید تابلو فرش بافت برای شباهت آن با طرح دستباف گونه است، ولی امروزه رنگ بندی نسبت به بافت ارجحیت دارد و شما در تابلو فرش سابلیمیشن یا کلاریس، هیچ محدودیتی رنگ بندی ندارید و تابلو فرش را همانند عکس یا تصور مورد نظر تحویل می گیرید.

نام پر فروش ترین طرح تابلو فرش فرانسوی

یکی از سوالات مهم کاربران قبل از خرید تابلو فرش فرانسوی، انتخاب پر فروش ترین آن ها می باشد که از کارشناسان فروش و پشتیبانی سایت نارسیس کارپت پرسیده می شود. در اینجا به ترتیب اسامی پر فروش ترین تابلو فرش های طرح فرانسوی را نام می بریم.

  • تابلو فرش شام آخر
  • تابلو فرش شاعر جوان
  • تابلو فرش پاسور باز
  • تابلو فرش شطرنج باز
  • تابلو فرش بدرقه عروس یا کاترین
  • تابلو فرش مهمانی فرانسوی
  • تابلو فرش رقص فرانسوی

دکوراسیون تابلو فرش فرانسوی

به دلیل اینکه تابلو فرش فرانسوی از رنگ بندی زیبا تری نسبت به دیگر طرح ها دارد، بیشترین استفاده این نوع طرح در دکوراسیون های لوکس و لاکچری منزل مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو قاب پلی استر یا قاب تابلو فرش چوبی و لاکچری به زیبانمایی طرح و نوع دکوراسیون منزل شما افزوده خواهد شد. اگر هارمونی بین اجزای داخلی دکوراسیون را با یکدیگر هماهنگ کنید. نکنه که در نظر باید داشته باشید، اندازه تابلو فرش فرانسوی خواهد بود، هر سایز آن بزرگتر باشد مانند: سایز 5/1×1 و 100×70 و… موجب بهتر دیده شدن طرح انتخابی شما قرار خواهد گرفت.

نخ و نقشه تابلو فرش مجلسی و فرانسوی

نخ و نقشه تابلو فرش مجلسی و فرانسوی یکی از زیباترین و منحصر به فرد ترین طرح های است. معمولا طرح های نخ و نقشه تابلو فرش مجلسی و فرانسوی شامل طرح هایی از آثار هنرمندان و نقاشان خارجی و داخلی می باشد. طرح های نخ و نقشه تابلو فرش مجلسی و فرانسوی با طرح های جذاب و دیدنی خود، بیننده را به گذری از تاریخ و تصاویری از کشور فرانسه در سال های بین 1700 تا 1900 میلادی می برد و به همین دلیل نصب تابلو فرش های این طرح ها زیبایی و جذابیت خاصی به محیط منزل شما خواهد بخشید.

اگر برای فروش تابلو فرش خود در بازار می خواهید نخ و نقشه تهیه فرمایید ذکر این نکته مهم است که طرح های نخ و نقشه فرانسوی و مجلسی از طرح های بسیار پرفروش در بازار می باشند و شما می توانید با قیمت مناسبی تابلو فرش خود را به فروش برسانید. طرح های نخ و نقشه فرانسوی و مجلسی در ابعاد و سایز های متنوع تولید می شوند و شما بسته به سلیقه و ابعاد دار قالی خود می توانید آن ها را انتخاب کنید. از طرح های پرفروش نخ و نقشه تابلو فرش مجلسی و فرانسوی می توان به طرح های پاسورباز و شاعر جوان اشاره کرد

قیمت نخ و نقشه تابلو فرش مجلسی و فرانسوی

قیمت تمام شده طرح های این دسته بندی معمولا تابعی از ابعاد طرح انتخابی شما و کیفیت محصول است. ابعاد تابلو فرش معمولا با تعداد لای و رج مشخص می گردد.  هر چه قدر ابعاد طرح ( تعداد لای و رج ) انتخابی شما بزرگتر باشد قیمت آن هم طبیعتا بالاتر خواهد بود. کیفیت نخ و نقشه عامل تاثیر گذار دیگری در قیمت نهایی نخ و نقشه تابلو فرش مجلسی و فرانسوی خواهد بود. معمولا در بسته های نخ و نقشه ارزان از نخ های ابریشم و مرینوس با کیفیت بسیار پایین استفاده می شود که موجب پایین آمدن قیمت نخ و نقشه و نتیجتا پایین آمدن ارزش و زیبایی تابلو فرش شما خواهد شد. بنابرین توصیه می شود از خرید نخ و نقشه تابلو فرش ارزان قیمت جدا خودداری نمایید.

خرید نخ و نقشه تابلو فرش مجلسی و فرانسوی

برای خرید محصول مورد نظر خودتان می توانید پس از انتخاب طرح با پشتیبانی شرکت پارسین فرش در تماس باشید و با کسب مشاوره های لازم، اقدام به خرید نمایید. شما در هنگام خرید از خدماتی مانند مشاوره رایگان، ارسال رایگان، پشتیبانی رایگان در هنگام بافت و … بهره مند خواهید شد. بسته های نخ و نقشه پارسین فرش شامل چله پنبه رایگان، پود ضخیم و نازک رایگان، نقشه کامپیوتری رایگان و نقشه خوان صوتی رایگان خواهد بود.

تابلو فرش دستباف بهتر است یا ماشینی ؟

اینکه فرش دستباف بهتر است یا ماشینی به عوامل مختلفی بستگی دارد. به طور کلی تابلو فرش‌های دستباف ارزش مادی بیشتری دارندو برای تولید آن‌ها یک هنرمند یک تا دو سال زمان صرف کرده است. از همین رو بسیار ارزشمندتر از تابلو فرش‌های ماشینی هستند.

از طرف دیگر استفاده از الیاف و رنگ طبیعی در فرش‌های دستی موجب می‌شود تا حساسیت و آلرژی کمتری نسبت به فرش‌های ماشینی ایجاد کنند. به علاوه تابلو فرش دستباف به مرور زمان همچنان ارزشمند است و خریداران خودش را دارد، در حالی که تابلو فرش ماشینی بعد از مدتی ارزش مادی خاصی نخواهد داشت. نکاتی که باید در مورد خرید تابلو فرش بدانید بعد از اینکه کمی با راهنمای خرید تابلوفرش آشنا شدید،

بهتر است بدانید که توجه به برخی نکات می‌تواند به شما کمک کند تا خرید بهتری را تجربه کنید.

*برای خرید تابلو فرش بهتر است از فروشگاه‌های معتبری اقدام به خرید نمایید و قبل از خرید حتماً شناسنامه فرش در پشت آن را با دقت مطالعه کنید.

*قبل از خرید تابلو فرش بهتر است آن را خارج از قاب نیز مشاهده کنید تا متوجه نقص‌ها و کج بودن فرش شوید.

*به طور معمول تابلو فرش‌ ابریشم قیمت بالاتری دارند. برای تشخیص این امر می‌توانید به چله فرش نگاه کنید.

چله ابریشم معمولاً ظرافت بیشتری دارد و کمی درخشنده‌تر از نخ است.

*قبل از خرید تابلو فرش حتما با ویژگی‌های تشخیص تابلوفرش دستباف و ماشینی آشنا شوید و با آگاهی کامل اقدام به خرید کنید.

اهمیت اقتصاد فرشبافی

صنعت فرش دستباف ایران از ۲۵۰۰ سال قدمت برخوردار است و به عنوان یک هنر-صنعت، پرچم دوم ایران نیز به شمار می آید. با رفع موانعی که بر سر راه فعالیت های تولید، تجارت داخلی و صادرات فرش و همین طور تامین مواد اولیه آن وجود دارد، می تواند ارزش افزوده خوبی برای اقتصاد کشور به ارمغان آورد. صنعت فرش دستباف، یک صنعت کاملا بومی است و تمام مواد اولیه، تجهیزات تولید و نیروی انسانی آن ایرانی هستند. همچنین جزو معدود صنایعی است که به طور کامل در اختیار مردم است و هیچ سرمایه گذار دولتی در آن حضور ندارد.

از کجا تابلو فرش دستباف خوب و با کیفیت بخریم؟

برای خرید مناسب، یک کارشناس خبره فرش می تواند مشاوره هایی در زمینه طول عمر، تحولات قیمت و شیوه مناسب شست وشو ارائه کند که همه اینها به خریدی بهتر منجر خواهد شد. فرش دستباف تنها کالایی است که تاریخ انقضا ندارد و حتی آنکه یک قرن از عمر آن بگذرد، به کالایی آنتیک تبدیل می شود.

همچنین فرش دستباف به دلیل الیاف و رنگ های طبیعی که در آن به کار رفته است، برای خرید تابلو فرش فرانسوی مخصوصا وقتی میخواهید اینترنتی خرید کنید باید بسیار دقت نمایید و حتما از اصالت تابلو فرش اطمینان حاصل نمایید. اصل فرش ارائه دهنده جدید ترین و متنوع ترین با مناسب ترین و رقابتی ترین قیمتها با ارسال به تمام نقاط ایران با تضمین کیفیت، در خدمت هموطنان گرامی است.