وعده دادستان کرمانشاه درباره پیگیری جدی مرگ بانوی سالخورده

دادستان کرمان | دادستان کرمانشاه
با توجه به پایگاه اطلاع رسانی سرگرمی برای همه ،

آقای کرمی در توضیح برنامه برداشت ، گفت: پلیس گفت: “یک زن 61 ساله که به عنوان پناهی آسیا شناخته می شود در اردوگاه چشمه چشید کرمانشاه درگذشت.”

او اضافه کرد. “طبق گزارش پزشکی قانونی ، هیچ نشانه ضرب و شتم بر روی بدن این زن مشاهده نشده است و ما در انتظار نتیجه نهایی علت مرگ هستیم.”

دادستان کرمانشاه با بیان اینکه این واحد در حومه شهر و در امتداد جاده اصلی با ساختمانهای بلوک ساخته شده است ، گفت: طبق وظایف خود ، شهرداری مطابق قانون 55 شهرداری ساختمان را تخریب و تخریب کرده است.

او اضافه کرد. “شایان ذکر است که شهرداری می توانست زن را با مدیریت بهتر و مشاوران خود از مؤسسات حمایتی مانند بهزیستی ترغیب کند و با از بین بردن او می توانستند منطقه را در بستر آرام تری پاک کنند.”

ص به کرام اضافه شد. “اگرچه ناهنجاری صورت گرفته است ، روشن است که هیچ نشانه ضرب و شتم بر روی بدن این زن دیده نشده است.”

او گفت. “ما قول می دهیم که این حادثه را مطابق با کلیه مباحث دینی و حقوقی ، حقوق شهروندی و همچنین جمع آوری مدارک و اسناد و مدارک و اطلاع رسانی به مردم درمورد نتایج ، جدی بگیریم. وی با بیان اینکه هیچ نماینده دادگاه در صحنه حضور نداشت ، گفت. “شهرداری از ما نخواسته است که در این زمینه نماینده باشیم.”

وی در توضیح این موضوع گفت: “در برخی موارد که ساختمان به حساب می آید ، طبق تصمیم دادگاه ، نماینده دادستان باید در صحنه تخریب حضور داشته باشد ، اما در مواردی که سازه به اندازه کافی قوی نباشد که یک ساختمان محسوب شود ، طبق قانون لازم است.” شهرداری ها شهرداری خودشان را تخریب می کنند.

آقای کرمی با اعلام اینکه این پرونده قتل محسوب می شود گفت: “این پرونده اکنون به بازپرس ویژه قتل ارسال شده است و از وی خواسته شده است تا به طور جدی و با دقت تمام جوانب این پرونده را بررسی کند.”