واکنش فدراسیون جهانی والیبال به پیروزی آمریکا مقابل فرانسه؛ برد دراماتیک!

درام | دراماتیک | فدراسیون

در پی پیروزی والیبال آمریکا مقابل فرانسه، فدراسیون جهانی والیبال در واکنش به این نتیجه آن را پیروزی دراماتیک توصیف کرد.

به گزارش سرگرمی برای همه، درجریان مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ والیبال، دو تیم آمریکا و فرانسه در کشور لهستان به مصاف هم رفتند که این رقابت با پیروزی ۳ بر ۲ آمریکا همراه بود.

این بازی در پنج ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۸، ۱۷ بر ۲۵، ۲۴ بر ۲۶ و ۱۵ بر ۹ به سود آمریکا پایان یافت.

فدراسیون جهانی والیبال پس از این بازی نوشت: فینال لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳  با یک دوئل هیجان‌انگیز در مرحله یک چهارم نهایی بین دو تیم آمریکا و فرانسه در گدانسک لهستان آغاز شد. این دیدار در پنج ست کار خود را دنبال کرد که در پایان آمریکا توانست به پیروزی برسد.

فدراسیون جهانی والیبال ادامه داد: آمریکایی‌ها حتی با اینکه متوجه شدند برتری دو ست خود را از دست دادند، اما توانستند به بازی برگردند و پیروزی دراماتیک ۳-۲ (۲۵-۲۱، ۲۵-۱۸ ۱۷-۲۵، ۲۴-۲۶، ۱۵-۹) برسند.

کریستنسون پاسور تیم ملی والیبال آمریکا در خصوص این پیروزی گفت: در تمام طول مسابقه واقعا دو تیم به هم نزدیک بودند. خوشحالم که توانستیم به بازی برگردیم. مرحله یک چهارم نهایی مانند دوره‌های قبل واقعا سخت است. اینکه بتوانیم چنین نبردی را پشت سر بگذاریم و پیش برویم، قطعا به ما کمک می کند. این هشت تیم برتر، احتمالا بهترین تیم‌ها در تاریخ VNL هستند. این مسابقات باورنکردنی خواهد بود و یک هفته سرگرم کننده والیبال را پشت سر می گذاریم.

انتهای پیام