اجتماعی

هفته آینده انتخابات تعطیل خواهد شد یا مدرسه مجدداً افتتاح می شود

وزارت آموزش و پرورش از ثبت نام 3،800،000 دانش آموز و دبیرستان دبستان در شبکه آموزشی شاد تاکنون خبر داده است.

به گزارش سرگرمی برای همه ، محسن حاجی میرزایی در بخش 973 هیئت آموزش عالی می گوید: این همایش در بستر جامعه امروز برگزار می شود و کاری که وی می خواهد انجام دهد تعیین کار آموزش و پرورش و چگونگی انجام آن است. نویسندگان و در ادامه جلسه نهایی گفت: بین آخرین جلسه گذشته و آخرین جلسه ، سیستم آموزش دانش آموزی ایجاد شده و معلمان و دانش آموزان دبستان تا کنون با ثبت نام 3 میلیون و 800000 نفر با 284000 کلاس ثبت نام کردند. تولید می شود. همچنین 220000 معلم در این شبکه ثبت نام کرده اند و فعالیت های آموزشی در ایالت های دیگر در حال انجام است.

وی افزود: این امکان وجود دارد که درصد دانش آموزان به هر دلیلی قادر به اتصال به شبکه نباشند و ما در نیمه دوم برای حل مسئله اقدام خواهیم کرد.

براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی در وزارت آموزش و پرورش ، وزارت آموزش و پرورش از تعطیلی مداوم یا بازگشایی فعالیت های مدرسه خبر داده است: این جامعه که در جلسه ستاد تاج گذاری ملی هفته آینده ارائه می شود ، چگونگی کرایه مدارس را بررسی می کند. به طور کلی ، آموزش ویژه به عنوان یک فعالیت منظم برای آموزش چهره به چهره در فصل تعطیلات انجام می شود.

وی افزود: تلاشهای ارزشمند و متنوعی که در این مدت توسط معلمان ، مدرسین مدارس و خانواده های ممتاز در زمینه ارائه آموزش های غیر وجود صورت گرفته است به طور مداوم آموزش داده می شود.

انتهای پیام