بین الملل

نماینده پارلمان لبنان: تهدیدهای دشمن علیه حزب‌الله سودی ندارد

عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان اعلام کرد، تهدیدهای دشمن علیه حزب‌الله لبنان فایده‌ای نخواهد داشت.

به گزارش سرگرمی برای همه، حسن فضل‌الله، عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان خاطرنشان کرد: ما شاهد حضور پررنگ مردم در روستاهای مرزی جهت برگزاری نماز عید قربان بودیم. هنگامی که مقاومت این حضور مردمی را در روستاهای واقع در مرز با فلسطین اشغالی مشاهده می‌کند، قوی و قدرتمندتر می‌شود.

براساس گزارش شبکه خبری المیادین، وی در ادامه افزود توازن وجود دارد و عملیات منحصر به فردی که مقاومت از آن پرده برداشته، بخشی از اقدامات آن است و همیشه اقدامات غافلگیرکننده‌ای وجود خواهد شد.

حسن فضل‌الله همچنین تصریح کرد: تهدید کردن ما فایده‌ای نخواهد داشت. به جای انتقال پیام، بنیامین نتانیاهو (نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی) را برای توقف جنگ علیه غزه تحت فشار قرار دهید تا این جبهه نیز متوقف شود.

عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت: اگر آمریکا خواهان توقف این جنگ بود، از روز نخست این کار را انجام می‌داد. آمریکا باید به نتانیاهو فشار بیاورد. هرگونه تجاوز از سوی رژیم اشغالگر با پاسخ مناسب خود مواجه می‌شود. ضرر و زیان‌های اشغالگران چشمگیر است. زمانی که این جنگ خاتمه یابد، میزان خسارات هنگفت دشمن را خواهید دید.

وی در پایان اظهار کرد چیزی که دشمن در جنگ از دستیابی به آن ناتوان و عاجز مانده، از طریق سیاست به دست نخواهد آورد و مقاومت در لبنان یا غزه، هدیه‌ای به آن نخواهند داد.

انتهای پیام

کارگروه خبری مقالات بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای فضایی و نجومی جهانی. با دانش در زمینه اخبار فضایی، کشف‌های نجومی و پیشرفت‌های فضانوردی، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای فضایی، اکتشافات نجومی و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و علمی، به شما دیدی جامع از تحولات فضایی و نجومی جهانی می‌دهم.