اقتصادی

نمایشگاه تا پایان ماه آوریل نزدیک است



پس از تصویب ستاد فرماندهی کورونا ، نمایشگاه های اتومبیل از جمله بخش های غیرضروری است که باید تا 20 آوریل بسته شود. در این شرایط به گفته رئیس انجمن نمایشگاه ها و نمایشگاه های خودرو تهران ، بازار خودرو بسته نخواهد شد و معامله نمی شود و در نتیجه قیمت ها در این بازار پایدار و بدون تغییر باقی مانده است.

به گزارش سرگرمی برای همه ، حسن روحانی روز دوشنبه در جلسه ستاد ملی مدیریت و مبارزات اعلام کرد که شروع فعالیت اقتصادی در استان تهران ، مانند گذشته ، روز شنبه 20 فروردین خواهد بود. ، فروشگاه های مواد غذایی ، سوپر مارکت ها ، بازارهای میوه و سبزیجات و فروشگاه های زنجیره ای نیز فعال خواهند بود.

علاوه بر این ، طبق اطلاعیه شورای صنفی ، کلیه نمایشگاه های اتومبیل تا 20 آوریل تعطیل خواهد بود.

در مصاحبه با سرگرمی برای همه ، سعید معتمنی ، رئیس انجمن صنفی فروشندگان و نمایشگاه داران تهران ، اظهار داشت: در حال حاضر بازار خودرو مانند گذشته در روزهای آخر سال 2009 بسته و بسته است. این کار انجام نشده است ، بنابراین قیمت های ارائه شده در این رابطه لزوماً قابل قبول نیستند و هر قیمتی که برای این خودروها اعلام شده این روزها صحیح نیست ، زیرا بازار بسته است و هیچ عملیاتی صورت نمی گیرد.

به گفته وی ، قیمت خودرو نسبت به روزهای گذشته سال گذشته تغییر نکرده است. در روزهای رکود بازار خودرو ، برخی افراد برای فروش خودروهای خود تبلیغ می کردند اما به دلیل چشم انداز روشن بازار خودرو و حتی وضعیت اقتصادی. نه ، مشتریان تمایلی به تجارت در این بازار ندارند ، بنابراین بازار با رکود جدی روبرو است.

وی گفت: “در شرایط اقتصادی فعلی و وقوع تاجی ویروس اگر فعالیت اقتصادی شروع نشود ، مردم شاهد خرید و فروش خودرو نخواهند بود.” ویروس کامل است.

انتهای پیام


این مقاله مطابق با سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به خبررسانی می نماید، به همین دلیل مسوولیت تمام مقالات سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و سایت سرگرمی برای همه هیچ مسوولیتی در قبال تمامی محتوای منتشر شده در سایت نخواهد داشت.