میل به تخریب و تحقیر اسطوره‌ها از کجا می‌آید؟

«دایی منتقدان می گویند مربیان خارجی مورد تایید و تمجید آنها که پس از چندین سال مربیگری، این بازیکن را به فوتبال کشور معرفی کردند. این در حالی است که فقط از محصولات سایر تیم های دایی به طور کامل استفاده شد. این تمایل شدید برای تخریب و تحقیر سرمایه ملی ما از کجا می آید؟

به گزارش سرگرمی برای همه، در این پست دفاع، طرفداری محمد زارعی می نویسد: «دایی فقط یک بازیکن یا یک مربی یا یک پیشکسوت نیست، بلکه برقی است که می تواند الگوی همه باشد. این بازیگر که در دوران بازیگری هر بار انتقادات بیشتری به او وارد می شد، دوباره مثل یک جوان 18 ساله ایستاد و پاسخ درخشانی به منتقدان داد. او در دوران بازیگری حتی به عنوان سرباز فداکار تیم ملی با طحال پاره بازی کرد.

بعدها که وارد عرصه مربیگری شد با «سایپا» یک قهرمانی، با جام حذفی دو قهرمانی و با «پرسپولیس» یک نایب قهرمانی کسب کرد. اما همانطور که همه می دانند او تنها با یک شکست با دستور رئیس جمهور وقت از تیم ملی عربستان کنار گذاشته شد. موضوعی که در آن زمان به آن اشاره کرد، اما کمتر کسی به او ایمان داشت. محمد علی آبادی، رئیس وقت سازمان تربیت بدنی بعداً به این اتفاق اعتراف کرد و سخنگوی وقت او نیز هفته گذشته این موضوع را تایید کرد.

او علاوه بر سخت کوشی، صداقت و صمیمیت دایی، شاهزاده فوتبال ایران را نیز متمایز کرد. اگرچه او سال ها فوتبال را کنار گذاشت و مدت ها تمرین نکرد، اما تا به امروز تیترهایی با موضوعات مختلف در رسانه های خارجی و داخلی منتشر می شود. فردی که در صفحه شخصی خود از کریس رونالدو تعریف و تمجید می کند و خبر نجات جلاد از اعدام او در روز بعد خبرساز شد. همه می دانند که دایی من همیشه در کارهای خیریه پیشتاز است. اشک های او در مراسم مذهبی شناخته شده است.

دایی اخیرا حتی پیشنهادی از تیم ملی سوریه نیز دریافت کرده است. دایی او همان کسی است که کارلوس کی روش او را جانشین قانونی خود در تیم ملی می نامد. حال اگر بخواهیم دوران مربیگری او را در سطح تیم های باشگاهی و ملی زیر سوال ببریم، چیزی جز دشمنی یا کوته فکری نمی تواند باشد. به خصوص سابقه او در تیم – سابقه برکناری که کفاشیان رئیس وقت فدراسیون بارها از آن به عنوان بزرگ ترین اشتباه رهبری 40 ساله خود یاد می کرد، تاکید کرد که اگر دایی بماند حتما می رویم. قهرمان جهان.

داین بعداً پس از دو سال مربیگری دو جام حذفی در پرسپولیس به دست آورد.

منتقدان دایی می گویند مورد تمجید مربیان خارجی قرار گرفتند که بعد از چندین سال مربیگری این بازیکن را به فوتبال کشور معرفی کردند. این در حالی است که فقط از محصولات سایر تیم های دایی به طور کامل استفاده شد. این تمایل شدید برای تخریب و تحقیر سرمایه ملی ما از کجا می آید؟

انتهای پیام: