اجتماعی

موادی که آب‌رسانی بدن را ۱۰ برابر می‌کند

سرگرمی برای همه/ خراسان رضوی امروزه مخلوط کردن آب با میوه ها رایج است. از اضافه کردن لیمو برای پخت و پز تا تزئین با پرتقال و دارچین. این مواد طعم های زیادی را ایجاد می کنند که باید آنها را امتحان کنید. با بسیاری از دستور العمل های آب طعم دار، تشخیص اینکه کدام طعم باعث افزایش هیدراتاسیون می شود، می تواند کمی دشوار باشد.

به گزارش هلث، یکی از میوه هایی که دست کم گرفته شده، سیب است. دانا کوهن، متخصص طب یکپارچه می گوید: سیب و یک بطری آب بیشتر از دو بطری آب هیدراتاسیون دارند.

اگر میوه ای آشنا و متفاوت می خواهید، هندوانه را امتحان کنید. این میوه بسیار مرطوب کننده است و 92 درصد آب دارد. علاوه بر این، کالری کمی دارد، سرشار از آنتی اکسیدان ها، ویتامین های A و C و همچنین پتاسیم است.

خیار هنوز هم یکی از محبوب ترین هیدرانت ها است، زیرا دانه های آن با ژل آب مانند پوشانده شده است.

کوهن خاطرنشان کرد که این تخم مانند یک اسب آبی در داخل سلول های ما است.

اگر انتخاب بعدی شما لیمو است، یک قدم به هیدراتاسیون نزدیک شده اید. لیمو نه تنها به آبرسانی کمک می کند، بلکه به هضم غذا نیز کمک می کند، طبق گفته کلینیک کلیولند، به کاهش وزن کمک می کند، سرشار از مواد مغذی گیاهی، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها است. به ویژه، حاوی پتاسیم، ویتامین C، منیزیم است.

برای داشتن یک خورش خوشمزه می توانید کمی نمک دریا در آبلیموی خود بپاشید. اگر تصمیم دارید فوراً از لیمو و نمک دریا صرف نظر کنید، یک متخصص تغذیه ورزشی می گوید این ماده کلیدی می تواند به سلول های شما در جذب آب کمک کند.

در مورد هیدراتاسیون پایدار، روشی شناخته شده برای مخلوط کردن دانه های چیا با آب است. دانه چیا سرشار از عناصر کمیاب (به عنوان مثال روی، فسفر، آهن و غیره)، فیبر، پروتئین و آنتی اکسیدان است. آنها همچنین التهاب را کاهش می دهند، به تنظیم فشار خون کمک می کنند و از سلامت قلب و استخوان حمایت می کنند.

نوشیدن آب یا آب آلوئه و یک راه برای افزایش رطوبت دریافتی برای دریافت ویتامین C است. اگر از طعم آن لذت نمی برید، پس یک منبع آب نارگیل دیگر. بر اساس مطالعه‌ای که در سال ۲۰۱۷ در مجله بین‌المللی علوم و تحقیقات سلامت منتشر شد، مخلوط کردن آب با آب نارگیل، به‌ویژه پس از ورزش، آبرسانی بیشتری به بدن می‌دهد زیرا حاوی منیزیم و پتاسیم است که الکترولیت‌ها هستند.

صرف نظر از این، باید مراقب باشید که چه برندهایی را برای این دو نوشیدنی خریداری می کنید، زیرا گاهی اوقات طعم دهنده یا شکر به این آب های طعم دار اضافه می شود.

انتهای پیام: