عمومی

مهمترین خطر این است که مردم شرایط را عادی فرض کنند

با توجه به اطلاعیه مطبوعاتی
دکتر حریرچی امشب در تیتر سرگرمی برای همه گفت: “ما به طور چشمگیری بیکاری Qovid 19 را کاهش می دهیم ؛ از هفته دوم فروردین شاهد کاهش بیماری بودیم ، هم از نظر تعداد بیماران در بیمارستان و هم در تعداد کشته شدگان.” همبستگی اجتماعی و تلاشهای غیر خودخواهانه توسط کلیه کارکنان بیمارستانها و آزمایشگاهها ، و این در پاسخ به ترس ما اتفاق افتاد.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه انتظار داریم تا ماه ژوئن اتفاقات کم شود و گفت: “این دستاورد و دستاورد عظیم چیز خوبی نیست و مهمترین عامل ، رابطه محکم افراد و مشاغل است که به استانداردهای دقیق و دستورالعمل های بهداشتی پایبند هستند.”

حریرچی اظهار داشت: تا زمانی که واکسنهای مؤثر ساخته شوند ، ما در معرض ویروس قرار داریم و باید مراقب باشیم.

وی با مقایسه تعداد کشته شدگان در انگلیس و ایران ، افزود: براساس پرطرفدارترین مجله انگلیسی در انگلستان ، 33 درصد از مرگ و میرها رخ می دهد ، اما مرگ و میرهای ما 6.6 درصد است.

حریرچی در مورد انواع شهرهای تأسیس شده توسط سفید (کم خطر) ، زرد (خطر متوسط) و قرمز (پرخطر) توضیح داد:

معاون وزیر بهداشت با اظهار نظر در مورد طراحی واکسن کرونا گفت: ما قبل از ورود واکسن کرونا مسیری طولانی را طی کرده ایم ، اکنون پتانسیل واکسن جهانی آنفولانزا 150 میلیون و حداکثر دوز می تواند به 250 میلیون افزایش یابد ، اما برای ویروس Corona تا 3. ” ما سالانه به میلیاردها واکسیناسیون نیاز داریم ، بنابراین باید سعی کنیم واکسن را تهیه کرده و به روشی که نیاز به واکسیناسیون کمتری دارد درمان کنیم.

حریرچی همچنین از مردم خواست در صورت ابتلا به بیماری مزمن و جدی ، برای مداوا مراجعه کنند. “از زمان پایان بیماری کرون ، مردم باید آزاد باشند.

وی با اذعان به اینکه دولت قول داده بودجه سریع و جامعی را در سال جاری برای ما تأمین کند ، اظهار داشت: برنامه ما این است که با هزینه بسیار کمی از غلبه بر این بیماری جلوگیری کنیم.

حریریچی گفت: “شهادت ما به دولت این است که سایت را در دسترس همه آسیب دیده های کرونا در بخش بهداشت قرار دهد.”

معاون وزیر بهداشت با تأکید بر اهمیت پیروی از همه توصیه‌های بهداشتی ، گفت: مهمترین خطر این است که افراد فکر کنند که اوضاع بهتر است و دوم اینکه افراد بدون علامت هستند که بسیاری از آنها جوان و پیر هستند و می توانند بیماری را در افراد ضعیف و سالخورده گسترش دهند. ” انتقال