عمومی

ملاحظات فنی داکت اسپلیت ایران رادیاتور ۳۰۰۰۰ سایت تاسیسات دات کام + ساختار آن

-گاز R410a

داکت اسپلیت ایران رادیاتور 30،000 از گاز مبرد R410A استفاده می‌کند، که ترکیبی از گازهای فریون R32 یا دی فلوئورومتان و R125 یا پنتافلورو اتان در نسبت 50 تا 50 درصد است.

داکت اسپلیت ایران رادیاتور 30000 با این نوع گاز مبرد احتمال گرم شدن بسیار کمی دارد. گاز R410a بی رنگ، بی بو، غیر قابل اشتعال و غیر سمی است. همچنین تأثیر کمی روی لایه ازن دارد و یک گاز سبز و دوستدار طبیعت است.

داکت اسپلیت ایران رادیاتور 30000 همچنین نقطه جوش یخچالی -51.4 – که دارای مزایایی از جمله عملکرد بهتر در جذب و آزاد سازی گرما، عملکرد خنک کننده کمپرسور، نیاز به شارژ کم، داشتن انرژی حرارتی پایین‌تر و نقطه جوش، اجزای طولانی‌تر، فشار کمپرسور بیشتر است، می باشد  و عملکرد خنک کننده و موارد دیگر را بهبود می بخشد.

-فیلتر هوا

داکت اسپلیت ایران رادیاتور دارای فیلتر هوا است که با پاکسازی هوا از ذرات معلق، آلاینده‌ها، میکروب‌ها و بوهای نامطبوع، هوای تمیز را در محل نصب فراهم می‌کند.

-تولید صدای پایین

داکت اسپلیت ایران رادیاتور 30000 صدای حدود 41 تا 50 دسی بل تولید می‌کند که صدای بسیار کمی دارد.

برای اینکه دیگر این صدا را نشنید، با توجه به اینکه رادیاتور ایران Split Duct 30،000 در سقف کاذب و توکار نصب شده است، می‌توانید با عایق بندی صدای اطراف آن، این کار را به راحتی انجام دهید.

-لوله‌های مسی

لوله‌های انتقال مبرد در کانال رادیاتور ایران Split Grade A از مس ساخته شده است. از فلز مس در ساخت لوله‌ها استفاده می‌شود زیرا مس در برابر گرما از خواص انبساطی و انقباضی خوبی برخوردار است و نوسانات دما را به خوبی مدیریت می‌کند.

با استفاده از فلز مس در لوله‌های داکت اسپلیت ایران رادیاتور 30،000، احتمال ترک خوردگی در اثر تغییرات دما بسیار کاهش می‌یابد.

البته همان رسانایی حرارتی مس باعث می‌شود که در صورت عایق بندی نکردن لوله‌ها، دمای محیط بر مبرد تأثیر بگذارد و کارایی داکت اسپلیت داکت اسپلیت ایران 30000 کاهش یافته و هزینه‌ها افزایش می‌یابد.

-قیمت

داکت اسپلیت ایران رادیاتور 30،000 دارای سیستم روشن و خاموش است. به این معنی است که یا موتور کمپرسور با ظرفیت کامل کار می‌کند یا خاموش است. این ممکن است به هیچ وجه کار بزرگی به نظر نرسد، اما باید توجه داشت که هنگام خرید این نوع سیستم ارزان‌تر است. بنابراین قیمت داکت اسپلیت ایران رادیاتور مناسب است.

-کم مصرف

ضریب کارایی EER، که یکی از روش‌های تعیین کلاس انرژی دستگاه‌های الکتریکی در ایران رادیاتور تقسیم 30000 است، 2.8 و ضریب عملکرد COP آن 3.1 است. هر دو این ضرایب

-ضمانت نامه

شرکت ایران رادیاتور محصولات خود را با ضمانت معتبر به خریداران ارائه می‌دهد. این شرکت همچنین شعبه‌های ایران رادیاتور را در مناطق مختلف کشور برای بهره مندی آسان خریداران از خدمات پس از فروش و استفاده از کاتالوگ داکت اسپلیت ایران رادیاتور سایت تاسیسات دات کام، تأسیس کرده است.

ملاحظات فنی

داکت اسپلیت ایران رادیاتور 30،000 درجه A از برق تک فاز با ولتاژ 220 ولت استفاده می‌کند و برای استفاده از آن نیازی به تهیه برق سه فاز ندارید. بنابراین برای مصارف شهری بسیار مناسبتر است.

طول لوله کشی داکت اسپلیت ایران رادیاتور 30000، 50 متر و ارتفاع خط لوله آن 25 متر است که حدود 8 طبقه از یک آپارتمان را پوشش می‌دهد و برای زندگی آپارتمانی امروز مناسب است.

باید توجه داشته باشید که اگر این طول و ارتفاع از این حد فراتر رود، کارایی داکت اسپلیت ایران رادیاتور 30،000 کاهش می‌یابد و هزینه‌های شما افزایش می‌یابد. بنابراین در نصب داکت اسپلیت ایران رادیاتور ایران 30000 دقت کنید.

ظرفیت خنک کننده رادیاتور داکت اسپلیت ایران 30000 برابر با 30000 BTU در ساعت و ظرفیت گرمایش 31700 BTU در ساعت است. مصرف برق داکت اسپلیت رادیاتور ایران 30000 در بازه 3 تا 3.15 کیلووات است و جریان آن بین 14.1 تا 14.8 آمپر است.

 

سایت مرجع:

https://www.skmaircon.com/ducted_mini_split.php

http://greeac.com/en/home/29-duct-split-unit.html