بین الملل

مقام‌های صهیونیست: اسرائیل در سخت‌ترین دوران خود به سر می‌برد

مقامات نظامی رژیم صهیونیستی در واکنش به وقایع اخیر پس از عملیات طوفان الاقصی با طرح برخی ادعاها و اظهارات تهدید آمیز سعی در سرپوش گذاشتن بر ضعف و نگرانی‌های خود نسبت به آینده این رژیم دارند.

به گزارش سرگرمی برای همه، «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، «دنیل هگاری» سخنگوی ارتش این رژیم و «بنی گانتس» رئیس حزب«آبی سفید» اظهاراتی را درباره وضعیت این رژیم مطرح کردند که بیانگر ترس و واهمه آن‌ها از فرجام تجاوزات علیه غزه است..

گالانت: از زمان آغاز طوفان الاقصی هزاران نیروی حماس وارد اسرائیل شده‌اند

 گالانت امروز(پنجشنبه) در کنفرانس خبری با وزرای دفاع کشورهای عضو پیمان ناتو اعلام کرد، از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی هزاران تن از رزمندگان جنبش حماس از غزه وارد اراضی اشغالی شده‌اند.

وی همچنین عصر چهارشنبه در اظهاراتی گفت: ما مراحل سختی را پشت سر می‌گذاریم اما پیروز خواهیم شد. آنچه امروز شاهد آن هستیم از سال ۱۹۴۸ بی‌سابقه بوده است.

گالانت همچنین مدعی شد: ما به مرحله تهاجمی منتقل شدیم و حماس را از روی زمین محو خواهیم کرد.

مقام های صهیونیست: اسرائیل در سخت‌ترین دوران خود به سر می‌برد
گالانت و نتانیاهو

سخنگوی ارتش صهیونیستی: هرکس به دیوار حائل با غزه نزدیک شود کشته می‌شود

روسیا الیوم نوشت هگاری در سخنانی تهدیدآمیز گفت، هر کس به دیوار حائل در مرز با نوار غزه نزدیک شود کشته می‌شود.

او گفت: ارتش و همه یگان‌های آن آماده مرحله بعدی جنگ هستند. ما تاکنون به ۹۷ خانواده اسرائیلی اطلاع دادیم که نزدیکانشان توسط حماس بازداشت شده‌اند.

وی از اعزام نیروی دریایی و هوایی به منظور جلوگیری از نفوذ از غزه به منطقه غلاف خبر داد و تاکید کرد: نیروهای ما به طور کامل در مرزهای لبنان و سوریه مستقر و آماده حفظ امنیت از شمال تا جنوب منطقه هستند. ما به آمادگی خود در همه اماکن ادامه می‌دهیم و هرکس اسرائیل را به چالش بکشد و علیه آن اقدامی کند، حمله‌ای قوی دریافت خواهد کرد.

مقام های صهیونیست: اسرائیل در سخت‌ترین دوران خود به سر می‌برد
رزمندگان مقاومت فلسطین

گانتس: اسرائیل در سخت‌ترین دوران خود به سر می‌برد

همچنین اسپوتنیک گزارش کرد گانتس که برای مدیریت جنگ به کابینه کوچک امنیتی پیوسته روز چهارشنبه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر و گالانت از «وحدت سرنوشت و نه وحدت سیاسی» صحبت کرد.

وی ادامه داد: اسرائیل در سخت‌ترین دوران خود به سر می‌برد و روزهای سرنوشت‌سازی پیش رو دارد.

گانتس گفت که هر کاری را که لازم است، برای بازگرداندن اسرای اسرائیلی نزد جنبش حماس انجام می‌دهد.

وی افزود: ایستادن ما در اینجا پیام مهمی برای دشمنان ما و همه شهروندان اسرائیلی است و همه با هم بسیج می‌شویم. من به همه اسرائیلی‌هایی که نگران هستند می‌گویم که این ترس و درد را درک می‌کنم و حرفی برای دلگرمی آن‌ها ندارم. اسرائیل قدرتمندترین در منطقه است اما قوی‌ترین ارتش را ندارد.

وی همچنین ادعا کرد: این قدرت در غزه محسوس است و اگر لازم باشد در لبنان هم آن را احساس خواهند کرد و همه دنیا آن را خواهد دید.

انتهای پیام