اقتصادی

معرفی یکی از لوازم مهم برای استفاده در جشن ها و اعیاد

آتش بازی بدون خطر

یکی از کارهای سرگرم کننده و مفرح در مراسمات و اعیاد اثیر بازی یا نورافشانی است که با لوزام آتش بازی قابل احتراق ناتوان و کنترل شده جلوه های زیبایی از فوران روشنایی و مواد منفجره بدون خطر اتمام می شود .

لوازم اثیر بازی با چهار جلوه اصلی صدا، نور، دود و مواد شناور که به چهره زمینی و هوایی برپایی می شوند ، همراه هستند. در واقع ابزارها آتش بازی برای ایجاد جرقه ها و نورهای زیبای رنگی همانند قرمز، نارنجی، زرد، آبی، بنفش و نقره ای استفاده می شوند. مراسمات آتش بازی در بسیاری از کشورهای سراسر جهان برگزار می شود و لوازم آتش بازی برای زیباتر کردن مراسم در مراسمات فرهنگی و اعیاد مورد کاربرد پیمان می گیرند.

همانطور که به طور کم ذکر شد لوازم اثیر بازی به دو دسته ابزارها آتش بازی زمینی و لوازم آتش بازی هوایی دسته می شود.

1- لوازم آتش بازی زمینی

لوازم آتش بازی زمینی شامل آتش بازی سرد و گرم میشود مشابه آبشارهای گرم و سرد ، چرخونک، فرفره و فلاشر.

لوازم آتش بازی سرد

آتش بازی سرد دودمان جدیدی از لوازم اثیر بازی است که محبوب ترین آن آبشار های سرد برقی هستند که با کاربرد دست موزه الکتریکی باره استفاده قرار می گیرند. ابزارها آتش بازی سرد دارای گرمای کمی هستند و از ترکیبات خاصی فرآوری می شوند و جرقه های کبیر و مشتعلی ندارند و با افزار الکتریکی مثل ریموت و باطری قلمی قابل کنترل هستند و کاملا امن می باشند. ابزارها آتش بازی سرد به انگیزه عدم برپایی آلودگی و دود برای فضاهای بسته و منزل پسندیده می باشند.

لوازم اثیر بازی گرم

لوازم آتش بازی گرم به دلیل داشتن فیتیله و گوگرد شروع به برآفروختن و نور تولید می کنند به همین دلیل باید در فضاهای باز از آنها استفاده کرد. گرمای آفروختگی لوازم آتش بازی گرم مایه برآفروختن اجسام تقریبا آن ها می شود و باید با پروا از آنها استفاده کرد و فاصله را هنگام روشن کردن آنها رعایت کرد.
آبشارهای گرم از دوست داشتنی ترین لوازم آتش بازی گرم است که خاصیت ها و بر بنیاد حجم نورافشانی، بلندی و سررسید احتراق آن گونه ها مختلفی دارند. و با برپایی جلوه های بصری متفاوت و خاصی می توانند زیبایی بی نظیری به مراسمات و اعیاد ببخشند.

 ابزارهای اثیر بازی هوایی

لوازم اثیر بازی هوایی که طرفداران زیادی نیز دارند در فضای مفتوح استفاده می شوند و دربرگیرنده ستاره یا توپ های مفتوح شو هستند که با موشک یا لانچر به بالا هدایت می شوند و در ارتفاع مشخصی منفجر و ترکیبی از روشنایی و اثیر زیبایی را برپایی می کنند. منور، کهکشان، چلچه، موشک و لانچر از ابزارها آتش بازی هوایی هستند که هر کدام زیبایی و خرده خاصی از نورافشانی و آتش بازی را ارائه می دهند.

فروش لوازم اثیر بازی و نورافشانی

زمانی که قصد خرید لوازم اثیر بازی و نورافشانی را دارید بدون شک نخستین و مهم‌ترین اصل امنیت ابزارها آتش بازی مورد نظر شما است. فروش لوازم آتش بازی توسط شرکت‌های معتبر فرآوری کننده آنها و فروشندگان باره اطمینان که امنیت کالاهایشان را تضمین می‌کنند و به طور مستقیم فروش لوازم اثیر بازی را انجام میدهند می تواند اعتماد و اطمینان خاطر را برای شما ایجاد کند. فلذا برای خرید ابزارها و وسایل آتش بازی شتاب نکنید. در بسیاری از موارد به دلیل به کارگیری وسایل نامناسب و ناامن آتش بازی افراد بسیاری گزند های جدی همراه بوده است. نکته مهم این است که بهترین کار انتخاب مرکز فروش لوازم اثیر بازی مجاز یا خرید اینترنتی لوازم اثیر بازی از فروشگاه اینترنتی معتبری است که هم کیفیت کالا را تضمین می‌کند و لیست متنوعی از ابزارها آتش بازی را در اختیارتان پیمان می‌دهد لغایت بهترین و متنوع ترین وسایل نورافشانی هوایی یا زمینی را تهیه کنید. بنابراین برای خرید ابزارها اثیر بازی مجاز معتبرترین و بهترین‌ها مراکز فروش ابزارها اثیر بازی را گزینش کنید.

فروش محصولات آتش بازی و نورافشانی با قیمت مناسب

اگر به دنبال یک مرکز کامل و متنوع فروش ابزارها اثیر بازی و وسایل نور افشانی هستید و پکیج اثیر بازی کاملی مدنظر شماست و یا حتی دنبال خرید اینترنتی مطمئنی با کیفیت هستید الی خرید لوازم اثیر بازی را با بها عمده و پسندیده تجربه کنید ، وب سایت سیبن می تواند برای شما گزینه مناسبی باشد. محصولات و لوازم اثیر بازی سیبن از معتبرترین برندهای خارجی و داخلی مجاز و امن جاسازی و به شما عزیزان ارائه می شود. انواع ابزارها آتش بازی همانند منور آسمانی ، فشفشه ریموتی ، آبشار سرد، کهکشان و انوع منورهای 100 شوت، ۲۵ شوت و … بدست فروشگاه سیبن ارائه می شود و حاضر ارسال به سراسر ایران می باشد.

آتش بازی نوعی تفریح نمایشی است که در اکثر کشورها در مواقع شادی و در جشن های بزرگ و حقیر و فراخور های ملی و مذهبی و مذهب های محلی و مهمانی های بزرگ و کوچک فامیلی باره بهره‌گیری پیمان می گیرد.
آتش بازی در کل جای گیتی فارغ از جنسیت و سن و سال طرفداران ویژه خویش را دارد.
در بعضی کشورها مسابقات و فستیوال های اثیر بازی ترتیب دیتا می شود و این سوژه سازندگان و طراحان ابزار آتش بازی را برآن داشته است که باابتکار و ترکیب رنگ ها و جلوه های ویژه،انفجارهای تماشایی و جالبی را به نمایش بگذارند.
جالب است بدانید که کشور چین گرد از کهنه ترین کشورها در برگزاری اثیر بازی است که سابقه آن به قبل از میلاد مسیح بر می گردد.
چینی ها نخستین مردمانی بودند که توانستند باروت و مواد اثیر زا را در قرن هفتم میلادی آفریدن کنند .
در طول زمان هنر و تفریح آتش‌بازی پیشرفته بسیاری داشته است و این صنعت پر پیرو و درآمدزا به اکثر کشورها گذرگاه پیدا کرد.

در ایران نیز آتش بازی پرطرفدار بوده و از جانب نهادهای حکومتی و شهرداری‌ها در جشن ها بزرگ و جشن های رسمی و مذهبی سپریدن می شود چهارشنبه سوری یکتا از آن مراسماتی است که ملت به صورت خودجوش به آتش بازی می پردازند.

آتش بازی انواع مختلفی دارد:

+ (آتش بازی زمینی) که خویش به دو نوع آتش بازی گرم و اثیر بازی سرد بخش می شود.

در آتش بازی گرم از فیتیله و گوگرد بهره‌گیری می‌شود و با احتراق آن ها نور تولید می شود.
برای به کارگیری این گونه آتش افزار باید خیلی مراقب بود زیرا گرمای برآمده از سوخت گوگرد به راحتی می توانند کالبد ها اطراف آتش را بسوزاند.
مانند فرفره و چرخونک و انواع دیگر…

+ اثیر بازی سرد به این صورت است که با کمک افزار الکتریکی با عکس اجرای این گونه دست موزه اثیر بازی می شود آن هم بخاطر به کارگیری یک گونه ترکیب خاص خواص داروهای گرمای بسیار اقلیت هستند و در پایان با به کارگیری این نوع آلت خطری کالبد ها گوشه ها-کناره ها اثیر را ترسانیدن نمی کند.

+(آتش بازی هوایی):
این گونه آتش بازی به این شکل است که جسمی توپ همانند در حالت مفتوح شونده از طریق لوله های مخصوص که در اصطلاح به آنها لانچر می گویند به سمت بالا پرتحمل می شود و با پروا به گونه توپ در بلندی مشخص عکس منجر می شود نور و آتش از خویش نشانه می‌دهد همانند منور و موشک و …

وسایل اثیر بازی چهار جلوه اصلی روشنایی صدا دود و مواد شناور و حالتهای هوایی و زمینه ایجاد می‌کنند.
طراحی آلت آتش بازی به این چهره است که برای برآفروختن با اخگر های رنگین و جرقه های زرد،نارنجی،قرمز،بنفش و آبی و نقره ای همراه است.
وسایل آتش بازی به طور کلی می توانند زیبایی بی نظیری به مراسمات و جشن ها بدهند و شبی هیجان انگیز و به یاد ماندنی را در ذهن افراد نقش ببندند.

https://siben.ir/product-category/%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%a2%d8%aa%d8%b4-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c/