ورزشی

معرفی برگزیدگان هفتمین جشنواره ملی جایزه ایثار دانشگاه آزاد شهرکرد

در مرحله استانی صورت گرفت؛

دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد موفق شدند در مرحله استانی هفتمین جشنواره ملی جایزه ایثار رتبه‌های برتر علمی را کسب کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری به خبرنگار آنا گفت: به منظور افزایش انگیزه، ارزیابی سالانه دستاورد‌ها و تحرک تحصیلی و نیز ایجاد رقابت سازنده و اثر بخش در بین جامعه علمی ایثارگران، پس از داوری هفتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار در مرحله استانی، دانشجویان عضو امور شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد حائز رتبه‌های برتر علمی شدند.

ابراهیم رحیمی عنوان کرد: پس از ارزیابی معدل دانشجویان، رزومه علمی و تألیفات و مقالات، ثریا حیدری فرزند شهید گرانقدر و دانشجوی مقطع دکتری تخصصی، نفر اول، هوشنگ شیریان جانباز معزز و دانشجوی مقطع کارشناسی نفر دوم و نرگس فرهادی هفشجانی همسر شهید والامقام و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد نفر سوم  این جشنواره شدند.

وی بیان کرد: افراد واجد شرایط شرکت در جشنواره دانشجویان شاهد و ایثارگر از میان همسر و فرزندان شهدا، آزادگان، جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان بوده که از طریق ستاد‌های شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها اعلام شده و بر اساس شاخص‌های اختصاصی هر دستگاه آموزشی و کمیته‌های علمی و داوری، نفرات برتر انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش آنا، دانشجویان برگزیده استانی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد به مرحله کشوری راه یافتند.

انتهای پیام/