استان ها

مشکل بیمه تامین اجتماعی رانندگان تاکسی در قزوین حل شد

مشکل بیمه تامین اجتماعی رانندگان تاکسی در قزوین حل شد

مدیر عامل تاکسیرانی قزوین از حل مشکل بیمه تأمین اجتماعی رانندگان تاکسی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سرگرمی برای همه از قزوین؛ محمدرضا وثوق نیا، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی قزوین در این باره اظهارداشت: از سال بیمه تامین اجتماعی رانندگان تاکسی حل شد۹۳ سایت بیمه تأمین اجتماعی رانندگان تاکسی درون شهری محدود شد و فقط رانندگان قدیمی که قبل از این تاریخ ثبت نام کرده بودند می‌توانستند از مزایای بیمه دولتی بهره‌مند شوند.

وی افزود: چند سالی  است رانندگان تاکسی مشکل دارند و کسانی که بعد از سال ۹۳ تاکسی و یا وانت بار خریداری کرده اند بیمه ندارند و به صورت اختیاری بیمه شده بودند و بر اساس توافقی که امسال انجام شده کسانی که راننده تاکسی نیستند با افراد فعال تاکسیران جابجا می شوند .

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی قزوین تصریح کرد: برخی از رانندگان به صورت خودجوش به دیوان عدالت اداری مراجعه و شکایت کرده اند و بصورت موردی رای گرفته اند و در حال حاضر ۲۰۰ راننده رای گرفته و از مزایای بیمه بهره‌مند شده اند و پرونده ۱۵۰ راننده هم در دست بررسی در دیوان عدالت است.

وثوق نیا 1

وثوق نیا یادآورشد: برخی رانندگان وانت هم در حال اقدام هستند تا از مزایای بیمه برخوردذار شوند.

این مسئول تصریح کرد: تاکسیرانی قزوین در حال حاضر ۳ هزار و پانصد راننده دارد که حدود ۸۰۰ نفر آن‌ها تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی نیستند که هم از طریق خودشان و از سوی سازمان تاکسیرانی در حال پیگیری است تا افراد غیر فعال حذف شده و رانندگان فعال جایگزین شوند. 

انتهای پیام

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف