عمومی

مرکز تماس سهام عدالت راه اندازی شد

با توجه به پایگاه اطلاع رسانی سرگرمی برای همه ،
به گزارش روابط عمومی سمات ، سپرده گذاری مرکزی با هدف پاسخگویی مطلوب به ذینفعان سهام عدالت ، یک مرکز فراخوانی برای سهامداران عدالت افتتاح کرده است.

ذینفعان سهامداران دادگستری می توانند با تماس با شماره 1569 از سراسر کشور ، سؤالات خود را به کارشناسان این مرکز ارائه دهند.

شماره تلفن 83338 سازمان خصوصی سازی هنوز برای پاسخگویی به سهامداران دادگستری در دسترس عموم است.

لازم به ذکر است از 10 خرداد در سال 1396 ، 46 میلیون و 500 هزار سهم از ذی نفعان سهام “عدالت” گرفته شد تا “صاحب طلای دیگری” در تاریخ اقتصاد و بازار سرمایه ایران ایجاد شود.

کلیه دارندگان سهام انفرادی که مدیریت مستقیم را انتخاب کرده اند می توانند با مراجعه به sahamedalat.ir از وضعیت دارایی خود در 36 شرکت ذکر شده و صادر شده مطلع شوند.

این سهامداران به عنوان سهامداران عادی در بورس اوراق بهادار کشور ، می توانند از کلیه حقوق ، منافع و مزایای سهامدار به نفع سهامدار استفاده کنند. این حقوق و مزایای نظارت عمومی بر میلیون ها هموطن ذکر شده در این شرکت ها شامل فرصت شرکت در جلسات عمومی ، کسب سود ، مشارکت در رشد سرمایه ، دریافت حقوق احتیاطی و خرید و فروش سهام در بازار سرمایه است.

بانک ها همچنین می توانند بتدریج سهام متقاضی را در بازار سرمایه از طریق کارگزاران یا آژانس های پیمانکاری خود بفروشند و درآمد حاصل از آن را به مبلغ توافق شده به حساب های خود واریز کنند.