استان ها

مرمت و احیا خانه جوان یزد در قلب بافت تاریخی

به گزارش خبرگزاری سرگرمی برای همه یزد؛ بهنام خواجه امینیان با اشاره به وضعیت نامشخص یک خانه جوان در منطقه صفای یزدی گفت.
وی در مورد وضعیت خانه جوان گفت. “ساختمان موجود خانه جوان که در منطقه تاریخی یزد واقع شده است ، به دلیل عدم توجه سالهای گذشته به مرور فرسوده شد ، زیرا به جوانان داده شد ، متلاشی شد.
او اضافه کرد. “با شروع مونتاژ در فاز جدید ، یکی از اولویت های ما بازسازی و احیای مجدد این ساختمان برای افزایش قابلیت استفاده جوانان است. خوشبختانه با حمایت معاون امور جوانان وزارت کار ، کار بهبود خانه جوانان از اوایل سپتامبر آغاز شد.
رئیس مجمع جوانان استان یزد با اشاره به اولویت تقویت و از بین بردن خسارت اصلی وارد شده به این ساختمان اظهار داشت: “با توجه به اینکه زیرزمین این ساختمان به دلیل طراحی خاص آن ، دارای کاربردهای آموزشی و اجرایی گسترده ای است ، بازسازی آن در حال انجام است. ابتدا این کار را انجام دهید
این فعال اجتماعی در حوزه جوانان ادامه داد.
رئیس مجمع جوانان یزد ، به عنوان بازسازی حیاط فرعی ، ساختمان میانی ، گفت: در تمام مراحل بازسازی ، ما با کمترین بودجه ممکن کار کرده ایم ؛ امیدواریم با حمایت مسئولان مربوطه ، قبل از بارندگی ، در کمترین زمان ممکن انجام شود. خانه جوان بلوار بسیج یزد قابل بازسازی و استفاده است.
او گفت: “خانه جوان باید به عنوان یک پناهگاه فرهنگی ، اجتماعی و علمی برای جوانان استفاده شود ، باید برای جوانان نخبه و فعالان اجتماعی مناسب باشد.
خواجه امینیان همچنین در مورد موضوع عدم صدور مجوز در رابطه با ساخت یک خانه جوان در پارک فلسطین اظهار داشت. وی افزود: متأسفانه در سال های اخیر در حالی که تمام اقدامات لازم برای ساخت خانه ای جوان در استان یزد انجام شده است ، برخی دستگاه ها مانع تحقق رویای ساخت این ساختمان می شوند.

46: