مردم پراید ۹۰ میلیونی نخرند/تحریمها وابستگی به نفت را کاهش داد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

لوازم خانگی

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حمیدرضا فولادگر عصر شنبه در نشست خبری با بیان اینکه ممنوعیت تولید موانع یکی از مهمترین قانون مصوب در مجلس شورای اسلامی است: ما در این زمینه قانون را اصلاح کرده بودیم و در سال 1998 این قانون به طور کامل اصلاح شد و از سوی دستگاههای اجرای قانون که تحت عنوان “استفاده بیش از حد از قدرت ایجاد و محافظت از کار در خانه” استفاده می شود ، تصویب شد و تجهیزات روشنایی سخت را در نظر گرفتیم.

راه‌اندازی سیستمی برای قیمت مناسب خانه

وی در پاسخ به معرفی لوازم خانگی افزود: براساس قانون ، حتی شرکت های دولتی نیز تحت این سیستم تنظیم شده و بر صادرات کالاهای تولیدی در خانه نظارت دارند. تولید کنندگان این توانایی را دارند. آنها سیستم را تنظیم می کنند و تجهیزات لازم برای ورود به سیستم ابتدا باید از منابع واحد داخلی استفاده کرده و از سیستم برای پرس و جو و ثبت دستور استفاده کنند.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تا زمانی که پتانسیل صادرات در دولت داخلی قطعی نباشد ، قوانین ثبت نمی شوند و چون برای کمک به کشورهای خارجی باید از طریق شرکت های خارجی ایران صادر شوند. این سیاست از نزدیک مشاهده می شود.

وی با بیان اینکه هیچ نوع فرهنگ و شغل و تغییر در فضای کسب و کار در کشور وجود ندارد ، افزود: بیش از 10 ماده در تنظیم شیوه های تجاری در نظر گرفته شده است و قانون برنامه ریزی تجارت اتاق بازرگانی اصلاح شده و مجلس نهایی و تصویب شده است. قانون ماده 44 توسط یک هیأت ویژه در مجلس هفتم تصویب شد و چند مورد اصلاح شد تا بهتر بتوانند به این پیمان عمل کنند.

انجمن اسلامی متفقین تأیید دولت را دریافت نکرد

فولادگر با اشاره به اجرای برنامه های خود از خانه 7 می گوید: “متأسفانه ما تحصیلات خوبی در زمینه مدیریت نداشته ایم اما سابقه خوبی در رشته حقوق داریم. تولید یکی از مهمترین زمینه های قانون و مدیریت است.” به ده فرمان وی افزود: رهبر معظم انقلاب نیز در این زمینه نقش موثری داشتند و تأثیر بسیار خوبی در این زمینه گذاشتند و قانونگذاری خوبی در این زمینه ارائه شده است.

عضو کمیسیون صنعت و معدن در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هرکدام از این مناطق یکی از مناطقی است که ما موفق شده ایم به اصطلاح فعلی “رشد و تقویت نظم ملی” را با هواداری و انطباق فراوان و اختلاف نظرهای فراوان در طول سالها بشکنیم. و پس از تصویب اصلاحات ششم در شورای نگهبان و سرانجام تصویب شورای تشخیص تمسخر ، این قانون تصویب شد. سیستم جهانی باید به طور همزمان سیاسی و نهادینه شود تا بتوان به طور مؤثر مدیریت و اجرا شد.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی بر اهمیت تقویت سیستم تأیید کرد و گفت: عدم مهارت ، قیمت و ناکافی بودن ، به ویژه نقشهای پس از انتقال برخی از مشکلات مطرح شده در آسیب شناسی در ماده 44 بوده و این هفته در مجلس بررسی خواهد شد. اطلاع رسانی و مشاوره ، اصلاح قانون و به تصویب رساندن قضات برخی از منابعی است که برای بررسی مقررات ماده 44 فراهم شده است.

اقدامات مجلس برای جلوگیری از رانندگی غیرقانونی

وی در بیانیه خود با بیان اینکه منع ممنوعیت مجلس شورای اسلامی است ، افزود: “در مورد وسایل نقلیه ، دو گزارش مربوط به کمیسیون شرکتی را ارسال کردم ، به طور خاص در موضوع ترافیک و مسئله ورود غیرقانونی وسایل نقلیه.” و اقدامات عملی در این زمینه انجام شد.

فولادگر در ادامه گفت: “بیشتر فعالیت های اعضای پارلمان در مورد حمل و نقل است. بیشتر موارد ارسالی من در دفتر اصفهان بوده است. مشخص است که من در تهران پست ارسال کرده ام.” در مجلس نهم و مجلس پنجم ، دولت لایحه ای را برای افزایش تعداد استانداران تصویب کرد و دو برابر اعضای مجلس قانونگذاری را تصویب کردند که به نفع آن ایستاد. دلیل اصلی این امر تفاوت بین شهرها است. یکی از کارکردهای باقی مانده مجلس ، مجلس یازدهم است.

ساخت سد سوم کوهرنگ را متوقف کنید

آقای فولادگر در پاسخ به تعلیق در ساخت سد کوهرنگ سوم ، گفت: “این پروژه اجرا و از نزدیک با افزایش بودجه در مجلس و در دسترس بودن کارمندان غیر دولتی پیگیری شد. ” ساخت کانال تقریباً کامل است ستایش خدا: دستور شماره 40 شورای عالی آب برای آبهای ایران مرکزی نهایی شده و نیاز به مذاکره بین نمایندگان اصفهان و چهارمحال و بختیاری است. و همکاری و پشتیبانی مسئولان و مردم دو حوزه و وزارت نیرو عمده ترین مشکلات در این رابطه ، کار برجسته و اقدام شد.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی به تأمین اعتبار به عنوان یکی از مهمترین مشکلات منطقه اصفهان اشاره کرد و گفت: بیشتر ایرلاین های اصلی غیر مالیات دهنده و مدیران ارشد در تولید و کمک هستند ، در حالی که تنظیم کننده ها و مالیات دهندگان یا هزینه ها کاهش می یابند. آنها به درستی مورد استفاده قرار نمی گیرند.

وی افزود: در مورد تولید و ضرب تاج ، وقتی مجلس در نیمه دوم اسفند و اوایل فروردین قرار بود تعطیل شود ، ما 14 جلسه خاص و خاص را برگزار کردیم و موضوع را بررسی کردیم و پیش نویس گزارش برای توسعه مهارتهای موجود تهیه شده است. ، و آسیب شناسی های مهمی در رابطه با عدم پشتیبانی مناسب در طراحی و توسعه کار ایجاد شده است.

عدم وجود تکنیک در هنگام تهیه اسناد

فولادگر کمبود در بخش تولید را یکی از چالش های موجود در بخش تولید دانست و گفت: بازارهای رقیب مانند نقدی و غیرانتفاعی و زباله ، امنیت ، ایمنی در ساخت و سرمایه گذاری ، عدم مزیت رقابتی ، عدم رقابت در تولید خانگی ، کنترل. و صادرات ، ارتقاء عملیات خارجی و عدم رعایت قانون در مورد استفاده بیش از حد از وسایل خانگی از جمله موانع بین المللی شدن است که در این گزارش مورد بحث قرار گرفته است.

وی افزود: “در زمان کورنا ، رهبر معظم انقلاب بر انقلاب تأکید کردند. ما این کار را در جلسات روشن کردیم و مدرک آینده رهبر معظم انقلاب را در نظر گرفتیم و احساس کردیم که بهترین راه برای برون رفت از مشکلات ناشی از بحران کرونا ایجاد تغییر است.” ما در این زمینه پاسخهای مهمی را در نظر گرفته ایم ، نقش دولت در این زمینه هم موقت و هم ناكافی است و عمل به این امر مهم است.

آسیب های عمده ای به سازمان های گردشگری ، جهانگردی و تجاری

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: سایر صنایع مانند گردشگری و گردشگری و سازمانهای صنفی به شدت آسیب دیده اند و رویه های مناسب و مناسب باید در این زمینه تهیه و مورد استفاده قرار گیرد. متأسفانه بسته های حمایتی و خدمات ارائه شده محدود به تهران است ، در حالی که باید بخشی از خدمات به مناطق اختصاص یابد و تأمین اسکان برای افراد فقط از طریق تهران امکان پذیر نیست.

وی با اظهارنظر درباره ممنوعیت نفتی در سال 1998 ، اظهار داشت: این تحریم ها برای کشور مطلوب بوده و اقتصاد کشور را از طریق صادرات نفت رونق بخشیده است و در نتیجه بودجه سال 1999 با کمترین درآمدهای نفتی در دوره پس از اسلامی بود. با در نظر گرفتن 10٪ و این بهترین کار در کشور بود ، خوشبختانه در سال 1998 درآمد مالیاتی 104٪ جمع آوری شد ، اما امسال به دلیل رکود اقتصادی و بحران فعلی ما انتظار رسیدن به چنین مالیاتی را نداریم.

ناتوانی دولت در مدیریت اقتصاد جهانی

فولادگر با توضیح درباره عدم موفقیت دولت در مقابله با اقتصاد کشور ، اظهار داشت: دولت هیچ سیاستی و برنامه اقتصادی برای این موضوع نداشته است ، خیر ، عدم وجود یک جنبش جهادی یکی از نقاط ضعف یک دولت خردمند و خوش بین بوده است ، عدم تمرکز نیروهای داخلی بر مذاکرات و. وعده های دروغین ایالات متحده و نادیده گرفتن اهمیت استفاده از مهارت های خانه داری مهمترین اشتباهات دولت شده اند.

رئیس کمیسیون ملی حمایت از تولید توصیه می کند مردم با خرید نکردن اتومبیل پراید 90 میلیون و کاهش قیمت خودرو را کاهش دهند ، افزود: ابزارهای مختلف نقش خود را در تنظیم صنعت خودرو و خودرو ، الگوی قیمت گذاری و راه هایی که در این رقابت ها شکست خورده اند و تخصیص سهم را ندارند ، بازی می کنند. در بازار خودرو

تأثیر رشد موقت در صنعت خودرو بر قیمت

وی اضافه کرد: صنعت خودرو در حال افزایش است اما مشکلاتی از جمله فروش و کمبود شمار در این زمینه مشکلاتی ایجاد کرده است. فروش بیش از حد قطعات خودرو یکی از مهمترین مشکلاتی است که در قیمت خودرو با آن روبرو هستیم.