استان ها

مدرسه عالی هوانوردی برندی ممتاز و مزیتی رقابتی در کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کاشمر، سید محمد جواد موسوی در دیدار با محسن مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر، اظهار کرد: در سال 1380، به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی به این موضوع پرداختیم. اجتماعی بود. دبیرستان های ماهر آنها برای حل مشکلات جامعه ایجاد شده اند، و این همکاری صورت نمی گیرد، مگر اینکه مدیران مشکل ساز صالح و معقول وجود داشته باشند.


بیشتر بخوانید:

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی از واحد کاشمر بازدید کرد

دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر چگونه موفق شد؟


توسعه اجتماعی در دنیا از توسعه اقتصادی پیشی گرفته است. حقوق یکدیگر در مسائل جامعه مشکل دارد.” در مجموعه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر این اتفاق افتاد، حضور مسئولان و افراد صاحب ایده در این شهر در این جلسه نشان از توانایی برقراری روابط خوب و گسترده بین سایر بخش های این واحد دانشگاهی دارد. فضای فعلی ستودنی است. چون در تاریخ شهر این دلسوزی متاسفانه کمتر به چشم می خورد.

دبیرستان هوانوردی یک برند و مزیت رقابتی بزرگ در کشور است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر گفت: این شهرستان را می توان مرکز تحقیقات کشاورزی استان خراسان رضوی دانست، کار بسیار خوبی در آن انجام شده است. نکته دوم این است که اعتماد ایجاد شده بین دانشگاه و مردم و شهرداری که بزرگترین ارزش اجتماعی است باید بها داده شود و به بهترین نحو از آن استفاده شود. امروز مسئولان اذعان دارند که هدف از ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی دیگر صرفاً اقتصادی نیست و اکنون این ارتباطات بر اساس نیاز جامعه است.

جواد موسوی گفت. بازدید از واحدهای دانشگاهی زمینه را برای کشف بیشتر ظرفیت های موجود فراهم می کند، امیدوارم بتوانیم توجه مدیران دانشگاه را به پتانسیل بالای منطقه به عنوان زبان بیان دولتی جلب کنیم. همه ما باید بر انسجام اجتماعی به عنوان یک محور اصلی توسعه اجتماعی تمرکز کنیم؛ از پراکندگی پرهیز کنیم. با توجه به کارهای انجام شده در دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر، این نزدیکی قابل مشاهده است.

مدرسه عالی هوانوردی یک برند عالی و مزیت رقابتی در کشور است

وی ادامه داد: مدرسه عالی هوانوردی می تواند به عنوان یک برند عالی و مزیت رقابتی در کل کشور محسوب شود. با توجه به رشد روزافزون دانشجویان بین المللی در مشهد و تمایل برخی از آنها به سرمایه گذاری، این توانایی و افزایش سرمایه باید مورد توجه قرار گیرد. . بنیاد پژوهش و فناوری دانشگاه هزینه های پوشش را افزایش خواهد داد. دانشگاه قطعاً در این اتفاقات سهم خود را خواهد داشت، می تواند زمینه ساز توسعه بیشتر شهر باشد. در رابطه با توسعه انضباط از شورای توسعه منطقه می خواهیم به این موضوع توجه کند تا موانع برطرف شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر یادآور شد: دانشگاه های این شهرستان در سال های اخیر سه همایش ملی پنبه، گردشگری و گیاهان دارویی برگزار کرده اند. «موضوعی که او به آن نپرداخته، توجه به تشکل های دانشجویی است. به نشریات دانشجویی بیشتر توجه کنید. نگران تداخل آرا بین دانشجویان نباشید، به دانشجویان فرصت کار بدهید، در عرصه سیاسی و فرهنگی پویا باشید.

انتهای پیام/4121/4062/