لزوم تلاش برای ایجاد بهترین شرایط اقامه نماز زائران اربعین حسینی در کرمانشاه

اربعین | اربعین حسینی | اقامه نماز

به گزارش خبرنگار سرگرمی برای همه کرمانشاه، علی مولوی در بازدید از نمازخانه ها و مساجد راه های مواصلاتی مسیر زوار عتبات عالیات کرمانشاه به خسروی اظهار کرد: طبق برنامه زمانبندی شده از طرف کمیته نظارت و ارزیابی، اعضای این کمیته در استمرار بازدید های استانی از مساجد، نماز خانه ها، جایگاه های سوخت، رستورانها و مجتمع های خدماتی بین راهی راههای مواصلاتی مسیر زوار ابا عبدالله الحسین (ع) راه های مواصلاتی مسیر کرمانشاه به خسروی، بازدید و ضمن بررسی نحوه خدمات رسانی موانع و مشکلات پیش رو رصد شد. 

وی افزود: طبق این برنامه زمانبندی که در استان اتخاذ شده طی چندین مرحله کلیه مسیر های مواصلاتی استان و مسیر عبور مسافرین و زوار ابا عبدالله الحسین (ع) بصورت مستمر مورد بازدید قرار گرفته تا کلیه شرایط برای اقامه نماز مسافرین و زائرین اربعین به نحو شایسته فراهم شود. 

مدیر ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه تصریح کرد: کار گروه شامل ستاد اقامه نماز، نماینده استاندار و سایر اعضاء در این بازدیدها ضمن رصد وضعیت موجود در رابطه با فراهم کردن زمینه مساعد جهت اقامه نماز زوار پیاده روی اربعین، مراکزی که به نحو شایسته ای عمل کرده مورد تشویق و مراکز  دارای نقص نیز نسبت به مورد نقص ارشاد و راهنمایی شده و در صورت عدم توجه تذکرات لازم داده خواهد شد. 

مولوی بیان داشت: با توجه به افزایش تردد امسال زوار حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) در مسیر پایانه خسروی، تمام تلاش ما بر این است که بهترین شرایط را برای اقامه نماز زائرین اربعین حسینی در کلیه  راه‌های  مواصلاتی استان را فراهم کنیم، چرا که مردم مهمان نواز و سخاوتمند کرمانشاه در طول سالیان متمادی با استقبال گرم از زائران عتبات عالیات عشق و ارادت خود را به اهل بیت (ع) ثابت کرده‌اند. 

وی ادامه داد: طبق برنامه زمانبندی کلیه مسیر های ارتباطی استان و شهرستانهای تابعه به ترتیب مورد بازدید کمیته نظارت و بازدید استان قرار خواهند گرفت. 

مدیر ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه وضعیت کنونی محور های مواصلاتی در جهت رفاه حال مسافرین عزیز به منظور اقامه نماز را مناسب توصیف و بر استمرار این نظارت ها تا پایان اربعین حسینی تاکید کرد.