علمی و پزشکی

لزوم تجمیع نمایشگاه‌های تخصصی حوزه دارو در قالب یک رویداد بزرگ ملی

لزوم تجمیع نمایشگاه‌های تخصصی حوزه دارو در قالب یک رویداد بزرگ ملی

مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: قاطبه شرکت‌های دارویی، این مطالبه را از سندیکاهای خود و این اداره کل دارند که برای حصول نتیجه بهتر، نمایشگاه‌های مختلف مرتبط با حوزه دارو به‌ صورت متمرکز و فارغ از اختلاف نظرات احتمالی، در یک رویداد جامع ملی برگزار گردد.

دکتر محمد پیکان‌پور در گفت‌وگو با سرگرمی برای همه با اشاره به اینکه برگزاری یک نمایشگاه جامع و کامل می‌تواند نتایج مطلوبی را در همه ابعاد برای صنعت داروسازی داشته باشد، گفت: تجمیع نمایشگاه‌های حوزه دارو می‌تواند با ارائه تصویری جامع از نظام دارویی کشور، منجر به ایجاد هم‌افزایی تشکل‌ها، کاهش هزینه اعضا و شرکت‌ها، افزایش جذب مخاطب، حضور بیشتر شرکت‌های خارجی و افزایش هم افزایی‌ها گردد و این مهم به‌مراتب مفیدتر از تفرق و برگزاری چندین نمایشگاه است.

وی افزود: براین‌اساس ضرورت دارد سندیکاهای صاحبان صنایع داروهای انسانی، تولیدکنندگان مکمل‌های دارویی رژیمی و غذایی، انجمن تولیدکنندگان داروهای طبیعی و سنتی، انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات داروسازی، سندیکای تولیدکنندگان مواد اولیه و بسته بندی، انجمن بیوتکنولوژی و سایر نهادهای مرتبط با همگرایی و گذر از اختلاف نظرات و با همراهی سازمان غذا و دارو در یک رویداد ملی بزرگ گرد هم جمع شده و دستاوردهای خود را در معرض دید متخصصان، فعالان، ذی‌نفعان، بازارهای بین‌المللی و مردم قرار دهند.

انتهای پیام

تیم خبری علمی پزشکی

برای من، نوشتن 60 توضیح پروفایل یعنی برقراری ارتباط با 60 جامعه متفاوت است. من به هر یک از شما متعهدم تا بهترین محتواهای پزشکی را ارائه دهم و همراه شما در مسیر بهبود سلامتی قرار بگیرم.