عمومی

فاجعه این است:دعوای شخصی دلیل رو شدن آزار جنسی کودکان فوتبالیست در مشهد !

فرهاد اشوندی. روز جمعه بود که ماجرای جواد طاری بخش مدیر روابط عمومی سابق باشگاه پدیده مشهد به اولین خبر ورزشی کشور تبدیل شد. او که از منتقدان احسان اصولی است و در شورای شهر مشهد کار می کند، متهم به آزار جنسی حداقل 15 کودک در یک مدرسه فوتبال در مشهد است. کودکان بی گناهی که پس از حضور در کلاس های فوتبال در هفته ها و ماه های اخیر به شدت منزوی و افسرده شده بودند. اتفاقی که خانواده هایشان را در هاله ای از ابهام قرار داد و تعقیب آن ها جنایت شومی را در مدرسه فوتبال فاش کرد که با عناوینی چون فعالیت در لیگ های استانی با نام زیبا سعی در فریب خانواده های مشهدی داشتند.
مربیانی که حالا متهم به کثیف ترین حرکات ممکن هستند. برای فوتبال ایران و ورزش کشور مایه شرمساری است که چنین افرادی توانستند این کارها را انجام دهند. پرونده ای که اکنون در دستگاه قضایی در حال پیگیری است اما وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال به تازگی پیگیری آن را آغاز کرده اند.
هر حادثه ای که در هر نقطه از جهان اتفاق بیفتد به دقیق ترین شکل ممکن بررسی می شود. از دنی آلوز گرفته تا بنجامین مندی، فوتبال جهان نشان داده که از چنین مواردی ابایی ندارد.
در فوتبال ایران و خراسان هم اکنون وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال که از ابتدای سال جاری اتفاقات تلخی مانند بازی ایران و لبنان را رقم زده و پاسخ قانع کننده ای دریافت نکرده اند، در تداوم اختلافات هستند. هیئت مشهد و اداره کل وزارت ورزش، پرونده آنها منتشر شده، جزو مقصران هستند. آنها هستند که باید مربیان، باشگاه ها، رفتارشان را کنترل کنند. سال هاست از مشهد گرفته تا هر گوشه ایران، این گونه باشگاه ها تبدیل به مغازه کتک زدن خانواده ها شده اند و حالا یکی از بدترین کارهایی که می توانند برای انتقام از یکدیگر انجام دهند، رسانه ها هستند. با جنایتکاران سخت ترین برخورد را داشته باشید. یک بار برای همیشه با وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال، تیم متخلف و همه متخلفین در این مورد و موارد مشابه برخورد شود.
اینکه وزیر ورزش و ولیعهد با بیانیه محکومیت و قول پیگیری نمی توانند از مسئولیت فرار کنند.
وعده های توخالی که نمونه های دیگری از آن را در روزهای اخیر در برخورد با تخلف فیفا مبنی بر تحریف نام خلیج فارس شاهد بودیم.
حمید سجادی، تاج، اصولی، جواهر و همه تیم هایی که اینگونه پرونده ها را در پستوها نگه داشته اند باید پاسخگوی حقوق این کودکان بی گناه و خانواده های دیگر کودکان بی گناهی باشند که رویای دروغین فوتبالیست شدنشان کیسه خالی است. جیب پدر و مادرشان

بیشتر بخوانید:

257 251