علمی و پزشکی

عکس l با این عینک‌ها دنیا را گرافیکی ببینید!

به گزارش خبرگزاری سرگرمی برای همه، برخی از عینک های هوشمند حتی دارای ویژگی های واقعیت افزوده هستند که به شما این امکان را می دهد تا فراتر از صفحه نمایش مقابل خود را ببینید.

داستان های ری بن

این عینک که با کمک فیس بوک طراحی شده است، از این جهت که شبیه عینک های آفتابی معمولی است، منحصر به فرد است، که با توجه به اینکه توسط Ray-Ban ساخته شده اند، تعجب آور نیست.

بیشتر بخوانید:

کشف نادر و عجیب در قبر یک زن قرون وسطایی/عکس

تصاویر غلاف پیشرفته روس ها به دست اوکراینی ها افتاد.

این خط عینک در سه سبک مختلف Ray-Ban-Meteor، Round و Wayfarer در پنج رنگ (مشکی براق، آبی، قهوه ای، زیتونی یا مشکی مات) و شش نوع لنز (قهوه ای، شفاف، آبی تیره، خاکستری تیره، سبز یا سبز فتوکروم) ) پیشنهاد می شود.

این عینک به عنوان هدفون بلوتوث نیز عمل می کند و شما از اپلیکیشنی برای آپلود فیلم و تصاویر در این سری از عینک ها استفاده می کنید. جای تعجب نیست که به یک حساب فیس بوک نیاز دارد.

یک دکمه شاتر در بازوی سمت راست برای گرفتن عکس وجود دارد و یک سطح حساس به لمس به شما امکان می دهد تماس بگیرید، موسیقی پخش کنید و میزان صدا را کنترل کنید.

عکس l با این عینک به آینده قدم بگذارید.

گردن من

این نسخه به تازگی ارتقا یافته از Vuzix Blade تعداد زیادی ویژگی پیشرفته را در مجموعه ای از عینک های جمع و جور شگفت انگیز ارائه می دهد. قابلیت‌های واقعیت افزوده (AR) Blade را همراه با بلندگوهای یکپارچه، میکروفون‌های حذف نویز و دوربین شگفت‌آور خوب در صدر فهرست قرار می‌دهد.

Blade دارای یک صفحه نمایش تمام رنگی در لنز سمت راست است که گرافیک دیجیتال را بر روی دنیای واقعی قرار می دهد. صفحه‌نمایش شفاف به شما امکان می‌دهد هر دو دنیا را همزمان ببینید، با ردیابی سر که به حرکت شما پاسخ می‌دهد تا یک تجربه واقعیت افزوده گسترده را تجربه کنید. این دستگاه بر روی یک پردازنده اختصاصی و سیستم عامل اندروید اجرا می شود، همان سیستمی که در گوشی های اندرویدی وجود دارد. همچنین می‌توانید با استفاده از برنامه همراه، Blade را با گوشی هوشمند خود جفت کنید تا عملکرد آن را بیشتر سفارشی کنید و اعلان‌های تلفن را مستقیماً روی عینک خود دریافت کنید.

این عینک همچنین دارای ویژگی های سخت افزاری فوق العاده ای است که قابل توجه ترین آنها دوربین 8 مگاپیکسلی داخلی است که می تواند فیلم های HD ضبط کند. میکروفون های حذف نویز همچنین به شما امکان می دهند تماس بگیرید و از عملکردهای کنترل صوتی استفاده کنید. این لنزها همچنین دارای محافظت کامل در برابر اشعه ماوراء بنفش هستند و با هزینه اضافی با لنزهای طبی در دسترس هستند.

عکس l با این عینک به آینده قدم بگذارید.

TechKen:

عینک‌هایی با ویژگی‌های فوق‌العاده پیشرفته اغلب قیمت بالایی دارند، بنابراین اگر به دنبال چیزی مقرون‌به‌صرفه‌تر هستید، ممکن است بخواهید این عینک آفتابی با ظاهر آینده‌نگر از TechKen را بررسی کنید. این عینک دارای هدفون بلوتوث داخلی است که در کناره‌های عینک به سمت پایین حرکت می‌کند و آن‌ها را به گزینه‌ای عالی برای ورزش و سایر فعالیت‌های خارج از منزل تبدیل می‌کند. در حالی که هدفون‌های بی‌سیم معمولی مستعد افتادن هستند، این هدفون مستقیماً به عینک آفتابی متصل می‌شود، بنابراین می‌توانید بدون ترس از گم شدن هدفون‌های گران‌قیمت به پخش موسیقی ادامه دهید.

عکس l با این عینک به آینده قدم بگذارید.

227227