علمی و پزشکی

عکس | ایرادی مرگبار که تولید یک مدل مشهور تویوتا را متوقف کرد!

تویوتا بالاخره با تولید مجدد اولین خودروی الکتریکی خود، BZ4X موافقت کرد. این شرکت تولید کراس اوور الکتریکی خود را پس از رفع نقصی که می‌تواند باعث شل شدن چرخ‌ها در هنگام ترمزگیری شدید یا پیچ‌های تند شود، از سر گرفته است.. این شرکت همچنین تایید کرد که نقص ایربگ های ضعیف خودرو را برطرف کرده است که می توانست باعث تصادف خودرو و آسیب دیدگی شود.

بیشتر بخوانید:

تویوتا با تعویض برخی از قطعات و پیچ‌ها و اطمینان از اتصال صحیح قطعات جدید، مشکل چرخ را برطرف کرد. با این حال، هیچ صحبتی در مورد زمان از سرگیری فروش BZ4X در ایالات متحده وجود ندارد. در عین حال مشتریان ژاپنی می توانند از 26 اکتبر یک بار دیگر این خودرو را اجاره کنند.

عکس ایرادی مهلک که تولید مدل معروف تویوتا را متوقف کرد.

تویوتا 2700 خودرو از این مدل را در سراسر جهان فراخوان کرده است که بیشتر آنها در اروپا هستند. تنها 232 دستگاه از این خودرو در سال جاری در ایالات متحده فروخته شد.

عکس ایرادی مهلک که تولید مدل معروف تویوتا را متوقف کرد.

نگرانی بیشتر تأثیر این حادثه بر شهرت تویوتا است. مدت هاست که این شرکت متهم به کندی در رسیدن به روند خودروهای الکتریکی است و انتظار دارد تا سال 2030 تنها یک سوم فروش سالانه خود را به محصولات الکتریکی اختصاص دهد. تویوتا هنوز به مشتریان ثابت نکرده است که می تواند یک خودروی الکتریکی موفق تولید کند، و قطعاً نقص چرخ کمکی به اثبات این موضوع نکرده است.

5858