بین الملل

عون در آستانه سالروز انفجار بندر بیروت: حقیقت روشن می‌شود و گناهکاران مجازات می‌شوند

میشل عون در سخنرانی خود در لبنان در آستانه اولین سالگرد بمباران بندر بیروت در 4 آگوست ، با استقبال از جان کشته شدگان در این فاجعه بزرگ ، تسلیت به مجروحان ، قربانیان و بازماندگان. عزیزان یا خانه و اموال …

به گزارش سرگرمی برای همه ، به نقل از وب سایت Russia Today ، میشل عون ، رئیس جمهور لبنان گفت: “من در برابر ثبات ملتی که همه بلایا در برابر آن جمع شده است ، تعظیم می کنم ، سر خود را خم می کنم.”

اشاره کرد.

رئیس جمهور لبنان خاطرنشان کرد که بیروت در 4 آگوست سال گذشته ویران شد و بسیاری از قلب ها شکسته شد. افراد بی گناهی از بین رفتند که اگر همه این سهل انگاری و بی مسئولیتی در طول سالها و در سطوح مختلف انباشته شده بود ، از بین نمی رفتند. مقامات توانستند خطرات مادی که باعث این فاجعه شده بود را از بین ببرند.

عون تأکید کرد که درد خانواده ها ، دوستان و اقوامی را که عزیزان خود را در پی انفجار از دست داده اند درک می کند و خود را یکی از کسانی می داند که در آن روز عزیزان خود را از دست داده است.

او اضافه کرد. “من خشم در مورد حقوق بشر را درک می کنم. سوختگی آن روزهای سخت دو چندان شد. اگر آنها آن را از نظر شفاهی ، در موردی ، اما با وسایل عملی احساس نکنند ، توبیخ آغاز شده است ، عاملان انفجار محاکمه می شوند.

او تاکید کرد که با نخست وزیر موقت مطابق قانون اساسی همکاری می کند تا همه موانع ایجاد دولت نجات را برطرف کند.

او اضافه کرد: من به خانواده های قربانیان سوگند یاد می کنم که خونریزی تلف نمی شود ، حقیقت فاش می شود ، عاملان این فاجعه غرامت عادلانه دریافت خواهند کرد. »

انتهای پیام: